תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 18/4/2024 11:50 ● ערב ערב 3168
טיפ לילידי השבוע - קיימת אצלכם תחושה של חוסר סבלנות הגוברת והולכת , בכל הנוגע לאנשים קרובים לכם, בגלל הדרישות המשפחתיות של החג המתקרב.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

השבוע הקרוב יגרום לכם להיות חסרי סבלנות בעיקר עם הקרובים לכם בגלל העובדה שאתם מגיעים למצבים של קרבה יתרה עם אנשים במעגל הראשון שלכם, עד אשר מבחינתכם לא נשאר לכם מרחב מחייה ולכן נראה שאתם עצבניים מתמיד. השבוע מומלץ לכם להיזהר בלשונכם ולהשתדל לא להגיד את כל העולה על דעתכם. אל תתנו לענייני כספים להסיח את דעתכם מהעיקר.


 

שור

 

הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה רבה נכנס למקום המקושר עם בית החברים והחברה שלכם למשך החודש הקרוב ולכן זוהי תקופה מצוינת עבורכם לפעול למימוש תוכניות שדורשות בעיקר יחסי צבור. יש לכם יכולת להתמודד עכשיו עם נושאי חברה שעד היום לא רציתם להתעמת איתם בגלל חוסר בטחון פנימי בהצלחה שלכם, הפעם – אל תתנו לאף אחד להפריע לכם במטרות שהצבתם לעצמכם.


 

תאומים

 

הכוכב יופיטר שמביא שפע והתחלות בנושאים חשובים, נמצא כרגע בבית המקושר עם תת המודע שלכם, עובדה המעידה על כך שכנראה אין לכם יכולת להגיד ולבטא את מחשבותיכם כפי שהייתם רוצים בצורה ישירה, ואף לא לפעול לשם כך. מומלץ לכם לשמור כרגע את מחשבותיכם לעצמכם ולא לשתף בהם את האחרים – אלא אם כן, אתם בוטחים בהם במלוא מובן המילה.


 

סרטן

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא טובה יותר מבחינה מקצועית ונראה שאתם עובדים קשה על מנת להוכיח את עצמכם ואת היכולות שלכם בתחומי הקריירה האישית שלכם ולכן אתם מאוד מוערכים, למרות חילוקי הדעות הרבים שאתם נמצאים בהם עם הממונים עליכם, בסופו של דבר, הם מאוד מקשיבים לכם ולדעותיכם. בנוסף, זה הזמן לצאת עם  חברים ולהפיג מתחים, עם אנשים קרובים לכם.


 

אריה

 

בשלב הזה של חייכם במידה ואתם מעוניינים להרחיב את אופקיכם בתחומי הקריירה , חשוב שתמצאו את עצמכם בונים גם על קשרים במקומות הרחוקים מאזור מגוריכם ובכך תוכלו להצליח יותר לקדם את הפרויקטים שאתם מעוניינים בהם. נצלו את התקופה כל עוד כוכב השפע נמצא בבית הקריירה שלכם עד לחודש יוני כולל, כדי ליצור עוד מטרות נוספות עם חשיבה יצירתית כפי שאתם יודעים.


 

בתולה

 

חשוב לכם מאוד בפרק זמן זה של חייכם לרצות את הקרובים לכם ביותר בכל תחומי השותפויות של חייכם ולמרות זאת, לא איכפת לכם להיכנס לעימותים במידה ולא תצליחו לממש את תוכניותיכם לשביעות רצונכם. אתם מזל מאוד ענייני ומחושב ולכן חשוב שתתחשבו גם באחרים כשאתם באים לממש מטרה כלשהי, ותשתפו בכך גם את הקרובים לכם. חשוב שתעשו תאום ציפיות מקדים.  


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופת מבחן משמעותית לתוכניות שלכם ובעיקר לאלה העתידיות. נראה שאתם בטוחים בצדקת דרככם ולכן אתם גם מקרינים זאת על האחרים שמוכנים לעזור לכם במימוש מטרות רחוקות , גם אם כרגע הן לא נראות לכן אפשריות. מבחינת שותפות ומערכות יחסים, אתם נמצאים בתקופה מעולה לחיזוק קשרים ולהליכה משותפת קדימה.


 

עקרב

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית העבודה וגם בבית היצירה והילדים ולכן שני נושאים אלה, הפכו אצלכם חשובים במיוחד. קודם כל, בנושאי עבודה אתם בולטים מאוד ביכולת שלכם להביא תוצאות יעילות וענייניות לבעיות סבוכות. כמו כן, גם בית היצירה שלכם עמוס ולכן זה הזמן ליצור קשר עם בני משפחה או צעירים מכם ולשתף אותם ביצירתיות שאתם עוסקים בה וגורמת לכם נחת.


 

קשת

 

נראה שבתקופה האחרונה אינכם מוצאים מנוחה. ואתם כל הזמן מונעים תחת צרכים של אחרים שחשוב לכם לספק אותם בגלל ההבנה שאתם חייבים לעשות זאת על מנת לשמור על הקרובים לכם שלא ימעדו במטרותיהם. התסכול הוא מנת יומכם היומית לאחרונה. לכן חשוב שתשנו את זווית החשיבה שלכם , תלמדו להרגיע את עצמכם ובמקום לחשוב בצורה פסימית ,הבינו שהתחושה היא זמנית ותעבור.  


 

גדי

 

אין ספק שאתם יכולים לשמש מודל חיקוי לכל מי שרוצה לסלול לעצמו את הדרך להצלחה. אינכם מתייאשים ואתם פועלים נמרצות כדי לקבל את מה שאתם חושבים שמגיע לכם. הפרט הקטן שאתם שוכחים הוא העובדה שחשוב שגם אלה הקרובים לכם במשפחה וגם במעגל החברתי, יסכימו עם הדרך בה אתם פועלים , יהיו מרוצים - ולא ירגישו שאתם נדחפים לעיתים על חשבונם.


 

דלי

 

מבחינה אישית ומשפחתית אתם נמצאים בתקופה טובה והחג מעלה אצלכם את הצורך במשפחתיות. נראה שאתם מוכנים לפעול לשם כך. זה בדיוק הזמן שהסביבה גומלת לכם על המחויבות הארוכה שלכם ואנשים שכבר מזמן לא ציפיתם מהם , מגיבים אליכם בחיוב רב. ייתכן ובתוך כל הנחת המשפחתי שלכם מהסביבה , יהיו גם כמה רגעים לוחצים אך זה באמת הזמן שלכם לפרגן לעצמכם.  


 

דגים

 

אתם עסוקים מאוד בנושאי כספים כיוון שנראה לכם שלאחרונה אתם מוציאים כספים רבים מעבר למה שתכננתם ועובדה זו מאוד מטרידה ומציקה לכם. מאחר והכוכב סטורן נמצא במזל שלכם, נראה שאתם לוקחים אחריות ואף עובדים הרבה מדי ולמרות זאת עדיין אין לכם כל הסבר, מדוע ההכנסות שלכם עדיין אינן כפי שהייתם רוצים. הסביבה תומכת בכם, אך אתם עדיין לא מרוצים מעצמכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש