זה לא כל כך נעים לראות גן סגור

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: מירב לוי דיאמנט ● 25/4/2024 22:21 ● ערב ערב 3169
מעל שנתיים מחכים דיירי השכונה הצמודה לפרויקט מגורי היוקרה של האחים אוזן ברובע 10 בשחמון לשובו של גן השעשועים הצמוד שנסגר ● משהסתיימה עבודת המנוף במקום, הם אינם מבינים מדוע לא מסירה העירייה את מגבלות השימוש בגן ● ''הוא מקסים, ממוקם קרוב אלינו והסביבה שלו כבר לא מסוכנת'', אומרים השכנים ● עיריית אילת: ''הפארק נסגר מסיבות בטיחותיות וייפתח לאחר שיסתיימו העבודות”
זה לא כל כך נעים לראות גן סגור
מחכים לשובו של גן השעשועים

   קרוב לשנתיים מאז החלה חברת האחים אוזן את עבודות ההקמה של פרויקט מגורי היוקרה שלה ברובע 10 (מול תחנת כיבוי אש שבחמון), נאלצו השכנים להיפרד מגן השעשועים הסמוך לאתר הבנייה. "נתחיל מזה שלא ברור למה עיריית אילת השקיעה בהקמת פארק חדש כזה במיקום שהיה כל כך קרוב לשטח שניתן לחברת בנייה לפני שזו הסתיימה", אומרת תושבת העיר שנהנתה להגיע עם נכדיה לפארק שנשק לטיילת וממוקם בסמוך למקום מגוריה. אלא שהפארק שהיה קרוב בצורה מסוכנת לאתר הבנייה נסגר לשימוש, ובצדק. מאז, אחת לכמה חודשים היא עושה סיבוב במקום ובודקת אולי הפארק נפתח מחדש. לאחרונה הסתיימה עבודת המנוף באתר הבנייה שהולך והופך בהדרגה למתחם מסודר ונדמה שהנה הגיע הזמן להוריד את המחסומים ולהחזיר לפעילות את גן השעשועים שחסר לתושבים בנוף השכונתי, אלא שלטענתה, עד היום זה לא קרה.

   מעיריית אילת נמסר: "הפארק אכן נסגר מסיבות בטיחותיות וייפתח רק לאחר שיסתיימו העבודות" עוד עדכנה דוברת העירייה: “מאחר שהגן היה סגור זמן רב, מינהל שירות לתושב בעירייה האמון על הפארקים הציבוריים מטפל באישור מכון התקנים בטרם הפעלת הגן". ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש