תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 24/11/2023 05:13 ● ערב ערב 3146
אנחנו עדיין בשיאה של מלחמה כשהחטופים עדיין לא חוזרים ומספרם של הנופלים ממשיך לעלות. גם בשבוע הקרוב ממשיך לפעול כוכב המלחמה בעוצמה וכך עד לסוף החודש ולכן על כולם להיות זהירים ולא להיכנס לשאננות, גם אם כמות הטילים פוחתת. בזמן זה כוכב המלחמה מפעיל בצורה מאוד אינטנסיבית ואף אגרסיבית כוכבים שמאפיינים הרס, חורבן אך גם התחלה חדשה. בצפון השבוע המצב נשאר אותו הדבר אבל, חשוב מאוד לא למתוח את החבל הדק הזה, על מנת לא לקרוע אותו כיוון שמשם אין דרך חזרה. אנו רגישים מאוד לגבי השבויים ומבחינתם לצערי, מצב הכוכבים הינו מאוד מעורפל. כוכב היחסים הבין אישיים שנקרא וונוס שמסמל את השבויים ונמצא במזל מאזניים. נצמד בשבוע הקרוב לכוכב נפטון שמאפיין הרבה חוסר וודאות ומצב זה אופייני לצמידות בין שני כוכבים אלה. כולי תקווה שבסיום זווית זו בעוד כשבוע, נוכל להיות אופטימיים ולחבוק חלק מהחטופים. ואולם, אם לא יקרה כדבר הזה, הדבר יימשך עוד פרק זמן. סבלנות, מתינות ופרופורציה הוא שם המשחק ולגמרי לפעול רק מתכנון קר והגיוני ולא מהרגש. הצבא שיש לנו הוא אכן הכי טוב ויודע להוכיח את עצמו כפי שאנו נוכחים לדעת ולכן יש לנו על מי לסמוך. ביחד ננצח. יש מקום לאופטימיות זהירה ● טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע זהו זמן טוב לתכנן תוכניות אך עדיין לא לשתף אנשים שאינכם סומכים עליהם במלוא מובן המילה כיוון שעד שלא תהיו בטוחים בתוכניותיכם, חכו עם המידע.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הצורך שלכם בעצמאות אישית וכלכלית לוקח אתכם אל מעבר למקומות שהתכוונתם אליהם מראש ולכן ייתכנו מצבים של עליות וירידות . בעיקר בגלל העובדה שהכוכב אוראנוס הגורם לטלטלה במובנים רבים מפעיל אצלכם את בית הכספים, כך שלעיתים אתם חשים שיש לכם ולעיתים יותר קרובות מתמודדים עם תחושת האין. עדיין כוכב השפע נמצא בבית הכספים שלכם ולכן נצלו כל הזדמנות לשינוי. 
 


 

שור

 

אתם נמצאים בתקופה משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום הולדתכם והפעם היא רוויה במתחים וקונפליקטים משמעותיים ביניכם לבין הקרובים לכם. אתם מרגישים חסרי סבלנות וכל דבר מקפיץ אתכם. סף הסבלנות שלכם נמוך במיוחד בגלל העובדה שאינכם יכולים לממש את עצמכם בדרך שאתם מעוניינים ועובדה זו מוציאה אתכם מהכלים, למרות מעברו של כוכב השפע במזל שלכם.  


 

תאומים

 

הכוכב וונוס שאחראי על יחסים, יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית המפעיל  קשרים לגבי אנשים הקרובים אליכם במובנים מקצועיים הגובלים גם בתחביבים משותפים. צפו לכך שאנשים שאכזבו אתכם על רקע מקצועי יבואו לבקש את סליחתכם ותוכלו לפתוח איתם דף חדש. למרות שהזמנים אינם נוחים, זה הזמן להשקיע אנרגיה בכל הנוגע לקשרי עבודה.  


 

סרטן

 

כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי נמצא אצלכם בבית העבודה למשך החודש הקרוב ולכן תוכלו לבטא את עצמכם באופן רהוט יותר ואף לשלהב אנשים נוספים בתפיסת עולמכם המקצועית כיוון שתוכלו לבוא עם רעיונות חדשניים ונראה שיקשיבו לכם. בגלל המלחמה יהיה טוב אם תוכלו ליצור אירוע כלשהו שיעזור לגיבוש האנשים שחיים סביבכם, ולהביאם לידי רגיעה נפשית. 


 

אריה

 

הכוכב אוראנוס המביא שינויים נמצא בבית הקריירה שלכם וגורם לחוסר יציבות, אך גם בצורך להתחלות חדשות ועובדה זו תוכלו ליישם בצורה טובה מאוד כיוון שאתם נהנים עכשיו מתקופה טובה מאוד תחת השפעתו של כוכב יופיטר שמביא שפע של אפשרויות חדשות לחייכם. למרות שאלה ימי מלחמה, אתם יכולים להראות את הצד הנותן שלכם ותקבלו על כך את מלוא ההערכה. 


 

בתולה

 

הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית המעגל הראשון של חייכם הוא בית המשפחה ולכן נראה שעיקר עיסוקכם בזמן הזה הוא בחיק המשפחה הקרובה ונראה שתשומת לבכם נוטה להיות מרוכזת גם עם הסביבה הקרובה ועם מה שאתם יכולים לתת מעצמכם על מנת להצליח בכל מעשיכם, וגם לגרום לאחרים נחת. החלק הטיפולי באישיותכם יוצא עכשיו החוצה ויש לכם הזדמנות לממש תכונות אלה. 


 

מאזניים

 

הכוכב שלכם וונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות להרגיש טוב יותר לפנק ולהתפנק עם הקרובים לכם במקומות שגורמים לכם לתחושה טובה ומשפחתית. עובדה זו חשובה מאוד לאור העובדה שגם הכוכב סטורן המביא איתו לקיחת אחריות נמצא בבית העבודה שלכם ומביא אנרגיות כסדות, אך גם כאלה של התחדשות ולקיחת אחריות מקצועית. 


 

עקרב

 

השבוע נמצא הכוכב וונוס בבית המקושר עם מערכות יחסים במקום המעורר מחשבות והתלבטויות פנימיות עמוקות. מאחר וכוכב זה אחראי גם על כספים הרי שצריך מחשבה עמוקה לפני שאתם עושים צעד כלשהו ובעיקר אתם צריכים להבין שלעיתים צריך גם להתפשר כדי להגיע למטרה. כוכב העשייה מארס שנמצא במזל שלכם ייתן לכם את הכוחות הדרושים לכך. 


 

קשת

 

השבוע עומד להיות מאוד משמעותי עבורכם כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה. זהו זמן בו תרגישו צורך להתבודד ולא להיות בקשר עם אנשים ובמיוחד עם כאלה שגוזלים מכם אנרגיות. הקדישו את הזמן שנותר עד לתקופת יום ההולדת לעריכת חשבונות נפש ותכנונים על נושאים שתרצו לטפל בהם רק לאחר יום ההולדת שלכם. 


 

גדי

 

זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית להחצין את החלק התקשורתי שלכם ולגייס לעצמכם אוהדים חדשים שמאוד מעריכים את יכולותיכם. כוכב התקשורת עבר לבית תת המודע שלכם כך שתקבלו את האינטואיציות הדרושות עבור מימוש עצמכם ותקבלו גם את הידע הפנימי כיצד להתנהל מול אנשים אחרים שאינם קרובים אליכם כפי שהייתם רוצים. זה הזמן לקדם מערכות יחסים. 


 

דלי

 

אתם נמצאים בפני דילמות משמעותיות על רקע החיים המקצועיים שלכם ומתלבטים מאוד מה לעשות. מאחר ואינכם אובייקטיבים בדרך החשיבה שלכם כרגע, נראה שמומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע או אנשים שאתם סומכים על דעתם. אתם נוחים לכעוס ולהתפרץ ובכך אתם עלולים לאבד גם נקודות זכות שצברתם לטובתכם במהלך התקופה האחרונה. 


 

דגים

 

זוהי אינה תקופה מזהירה עבורכם כיוון שאתם חשים בקושי מתמשך ובמיוחד ילידי השליש הראשון של המזל. כוכב התקשורת בשם מרקורי נמצא אצלכם בבית שאתם יכולים להחצין את הכישורים הטבעיים שלכם ולבטא את כלל יכולותיכם. אתם אנשים רגישים מאוד וחשוב לכם להיות בסדר עם כולם ולכן לעיתים אתם מאבדים אנרגיה יקרה. נסו למנן את נתינת האנרגיה שלכם לאנשים מתאימים. 


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש