תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 3/11/2023 04:16 ● ערב ערב 3144
בהמשך לשבוע שעבר בו כתבתי כי עד לסוף החודש תתקיים זווית בה כוכב המלחמה המוכר בשמו מארס יימצא ויפעיל בצורה מאוד אינטנסיבית ואף אגרסיבית את פלוטו הכוכב שמאפיין הרס, חורבן אך גם התחלה חדשה. בשבוע זה מצטרף אל כוכב המלחמה גם הכוכב סטורן שמעכב תהליכים ולכן נראה שהכניסה הקרקעית מתעכבת. אין לנו להצטער על כך, כיוון שמהלך טקטי זה רק יגרום לתהליך מזורז יותר בנושא השבויים ומייד בשבוע שלאחריו , נוכל להמשיך ולהתקדם כראות עינינו . סבלנות ופרופורציה הוא שם המשחק ולא לפעול בצורה רגשית כיאה למזל החודש הוא מזל עקרב שרוצה נקמה כאן ועכשיו. כמו כן, אין כמו מזל זה שיודע כי "רק בתחבולות תעשה לך מלחמה" ועלינו לסמוך במקרה הזה על צה"ל שיודע את המלאכה. טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יבקר הכוכב שלכם מארס אצלכם במזל וישהה שם בחודש הקרוב, ולכן יהיה לכם כוח פיזי לממש תוכניות שמזמן דחיתם אך אתם יודעים שהנה הגיע הזמן לביצוע.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות שלכם בנוסף ליחסים בין אישיים , כיוון שנראה שהתקשורת שלכם טובה בשלב זה ועובדה זו חשובה מאוד להמשך בניית התדמית שלכם. יש לכם יכולת להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה על ידי אנשים קרובים שיעריכו אתכם לגבי העשייה והיוזמה שלכם. אתם מלאי תשוקה פנימית לפעולה ולכן חשוב מאוד שתנצלו את הזמן .  


 

שור

 

זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי, כיוון שכוכב השפע יופיטר נמצא עדיין במזל שלכם. בשלב זה מומלץ לכם לחפש פתרונות לרעיונות שלכם עם אנשים שמאוד מעריכים את המחשבה והעשייה שלכם. זה הזמן שבו יהיו לכם אנרגיות טובות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות, ועדיף בשיתוף עם קרובי משפחה. הזמן פועל לטובתכם ולכן חשוב שתמצו את כלל האפשרויות. 


 

תאומים

 

היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסות ולבדוק את כל המערך המקצועי שלכם ולבדוק למה הגעתם למצבים שקשה לכם להתמודד איתם. זה בדיוק הזמן לנסות ולגבש תוכניות עבודה מאוד משמעותיות שאפילו החשבתן אותן כאבודות. ייתכן מאוד שתופתעו לטובה.   


 

סרטן

 

הכוכב פלוטו ועוד כוכבים משמעותיים המביאים איתם שינויים עמוקים נמצאים אצלכם בבית השותפויות והמשפחה הגרעינית שלכם ולכן אתם עושים שינויים כל כך מעמיקים שאף החשיבה עליהם לעיתים קרובות מלחיצה אתכם. מבלי לשים לב אתם משנים את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע תבלו יותר בכבישים, כיוון שתאלצו להיות בהרבה נסיעות.


 

אריה

 

זהו חודש משמעותי עבורכם בכל הנוגע לקשרים ביניכם לבין הסביבה הטבעית הקרובה שלכם והיא המעגל הראשון של חייכם. הרשו לעצמכם להיות כנים עם עצמכם והקשיבו למסרים הפנימיים של עצמכם, ופעלו לפי תחושות הבטן שתקבלו. ייתכן ואתם פועלים תחת לחץ אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלקבל החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם, שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים. 


 

בתולה

 

בשבוע הקרוב תהיו מאוד יצירתיים עם תחושה שדברים מסתדרים עבורכם, עם אנשים שקרובים לכם, בגלל העובדה שכוכב וונוס האחראי על יחסים בין אישיים נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות לפנק את עצמכם והיקרים לכם בימים קשים אלה. נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו לממש את תוכניותיכם גם בסביבה הקרובה מבלי ללחוץ על אף אחד יתר על המידה. חשוב שיבינו שאתם ממש רוצים בטובת כולם.    


 

מאזניים

 

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות, בגלל מצבי סטרס. זה הזמן להסתגר בחוג המשפחה ולהפחית במגע עם אחרים. בנוסף, התעסקות בנושאים כלכליים שיעזרו לכם לבנות את המצב הכלכלי העתידי שלכם בצורה טוב יותר.  


 

עקרב

 

בשבוע הקרוב תעסקו בנושאים בין אישיים ובעיקר בתחום כספים, זוגיות והיכולת שלכם לתקשר עם הקרובים לכם. נראה שחשוב לכם מאוד לעשות את הדברים הנכונים וליצור רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. אתם חזקים וכריזמטיים ויודעים איך להפעיל את קסמיכם האישיים, כדי לשכנע את הקרובים לכם שיעשו מה שאתם רוצים. אנשים בסביבה הקרובה שלכם זקוקים לכם יותר מתמיד. 


 

קשת

 

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל הקשור לענייני רגש כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית של תת מודע וחשוב מאוד שתהיו קשובים למה שהמסרים הפנימיים מנסים לומר לכם. זוהי תקופה בה אתם חייבים להמשיך בהתנהלות הרגילה של חייכם. ייתכן שאין לכם את האנרגיה לכך , אך אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על מנת שלא תישחקו אנרגטית. הימצאו רק בחברת אנשים תומכים ומכילים.  


 

גדי

 

מבחינה אישית וחברתית , אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על מנת לעבור תקופה זו. יש לכם הזדמנות ליצור מערכות יחסים חדשות שבהמשך יועילו לכם ואף ייתכן ותכירו חברים חדשים, שיאמינו בכם וביכולות שלכם , ויעזרו לכם בכל מה שתבקשו. נסו לצאת קצת מהסטרס על מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה והרגועה ביותר .  


 

דלי

 

ייתכנו בעיות שעלולות להיווצר על רקע עסקי. כוכבים רבים נמצאים בבית המקושר עם כל התחום המקצועי כולל קריירה ולכן אתם מרגישים שיש לכם בעיה מאוד משמעותית בגלל הנסיבות הנוכחיות לממש את עצמכם. במידה ותעסקו בייצור והתנדבות , תוכלו לעזור לעצמכם ולגרום לכך שאנשים שאינם קרובים אליכם מספיק יכירו ביכולות שלכם ובהמשך יבקשו את עצתכם בדרכים שונות. 


 

דגים

 

הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית השותפויות האישיות והמקצועיות וגורם לכך שאתם  מרגישים שיש לכם תקופה טובה יותר בנושאי תיאום ציפיות ויחסים בין אישיים. הסביבה הטבעית שלכם תפרגן לכם בכל מה שתרצו לעשות ולכן זה הזמן לרתום את כל מי שחפץ בכך, לעשייה למען הקהילה ולטובת הזולת. כוכב השפע גורם לכך שחשוב מאוד ומומלץ לכם למצות את מקסימום האפשרויות. 


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש