פסטיבל האוכל של אילת חוזר לטיילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 6/8/2023 17:09 ● ערב ערב 3131
פסטיבל האוכל של אילת חוזר החודש ● כשהפים דוכני המזון יהיו בתוך משאיות אוכל ולמסעדות המקומיות יצטרפו משאיות אוכל ממרכז הארץ ● עוד צפויים בפסטיבל מופעים של מיטב האמנים.והכי חשוב...הכניסה חופשית

פסטיבל האוכל של אילת חוזר לטיילת, כשהחידוש הפעם יהיה בכך שכל דוכני המזון ימוקמו בתוך משאיות אוכל ולמסעדות המקומיות יצטרפו גם משאיות אוכל ממרכז הארץ. הפסטיבל, שנערך ביוזמת תאגיד התיירות אילת ועיריית אילת, יערוך גם מופעים של מיטב האמנים והכניסה אליו תהיה חופשית.

אל טיילת אילת יגיעו חומוסוף שיציע מנות חומוס עם או בלי בשר, פיתה עם פלאפל או סביח, סלטים ועוד. מסעדת עומר'ס תציע מנות כמו סטייק בחלה, שווארמה אסדו וגם שווארמה טבעונית. צ'יף בורגר יציעו מגוון סוגים של המבורגר טרי, בסטריט פוד תוכלו למצוא מנות כמו קרואסון במילוי אסדו מפורק, עראייס, פיצה בשר ועוד, פינצ'יטו יציע קציצות בקר, דגים או עיג'ה, אצל טוגרשי יגישו מגוון מנות אסיתיות כמו אגרול, נודלס, קארי, סושי ועוד, ושניצל קונספט יציע חלה של שישי, שניצלונים וצ'יפס ועוד.

Food Trucks שיגיעו מחוץ לעיר יציעו מנות כמו פיש אנד צ'יפס, נקניקיות בשלל סגנונות מרחבי העולם, פיצה, קלצ'ונה ועוד מנות איטלקיות או צ'יפס הולנד בתיבולים שונים.

על הבמות יופיעו ב-15.8 סמי הכבאי,RF ANNA, אבי אבורומי ורותם כהן. ב-16.8 יעלו אודי ואביעד, מיטל בן נון, אגם בוחבוט וקרן פלס. בערב האחרון יופיעו מיקי, מאיה דדון, פלד שיארח את ג'ימבו ג'יי וטדי נגוסה ולהקת פולטראק תסגור את הפסטיבל.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש