תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 3/8/2023 17:53 ● ערב ערב 3131
טיפ לילידי מזל השבוע ימים נעימים של פינוק עוברים עליכם בגלל קרבת כוכב וונוס הוא הכוכב שמביא רצון להתפנק ולפנק, למרות היותו בנסיגה ואכן זהו שבוע מלא בשורות טובות.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

כוכב התקשורת התיישב בבית היצירה והתחביבים שלכם כך שנושאים חשובים שהיה הכרחי לטפל בהם בחוגים המוציאים מכם חשיבה ויצירתיות מתחילים לקבל את המקום הטבעי שלהם, במיוחד אם תשתפו את הצעירים מכם במשפחה ביכולת שלכם להיות מכילים ובעלי חשיבה מחוץ לקופסא כדי לתרום לכולכם תחושה של יחד. גם כוכב וונוס שנמצא בתקופה זו במקום זה, יעזור לכם לגבש קשרים.  


 

שור

 

לנושאי משפחה יש משמעות רבה בשבוע זה כיוון שנראה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום שמדבר על האפשרות לקונפליקט בתוך המעגל המשפחתי הראשון של חייכם. היזהרו מהתפרצויות שאין לכם שליטה עליהם כיוון שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. השתדלו להיות סבלניים ובמקרים שזה אפשרי אפילו לרכוש מתנת פיוס קטנה על מנת לרכך את הקרובים לכם.


 

תאומים

 

זוהי תקופה טובה מאוד לטיפוח החיים שלכם בסביבה הקרובה שאינה בהכרח משפחה, אלא חברים ואפילו יחסי שכנות טובים כיוון שנראה שבעתיד תצטרכו את עזרתם. היזהרו מעימותים עם אנשים קרובים בחוג המשפחה כיוון שסף הסבלנות שלכם כרגע קצר במיוחד . חכו עוד חודש עד לקבלת החלטות משמעותיות ועד אז למדו לספור עד עשר במצבים מלחיצים.


 

סרטן

 

אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לטיפול בנושאים הכלכליים של הסביבה הטבעית שלכם , של עצמכם וגם של בני המשפחה הקרובה . זהו עומס לא פשוט בכלל המקשה לכם על ההתנהלות היום יומית וגורם לכם להיות מותשים. בני המשפחה רגילים שאתם עוזרים לכולם , על ידי כך שאתם לוקחים על עצמכם את מרבית החובות המשפחתיות.


 

אריה

 

כבר בטיפ ציינתי כי אתם בתקופה טובה מאוד מבחינה אישית ורגשית ואף כלכלית נראה שאתם בכיוון הנכון, למרות נסיגת הכוכב וונוס במזל שלכם. הכוח בידיים שלכם להחליט החלטות ואתם בהחלט יכולים להפעיל אותו כדי להשיג את המטרות שלכם. המשך חשיבה הגיונית ולא רגשית תעזור לכם לפעול גם בהמשך בצורה מעשית על מנת להגיע להישגים אליהם אתם שואפים להגיע.


 

בתולה

 

גם בשבוע הזה אתם ממשיכים להיות מושפעים ממעבר הכוכבים האישיים המסמלים עבורכם את הצורך בהתחלות החדשות . ואולם, כוכבים אלה נמצאים במקום סגור להחצנה ועובדה זו גורמת לכם להתלבטויות ואף לחוסר בטחון. נראה שבתחומים של מערכות יחסים אישיות ומקצועיות עדיין זה אינו הזמן לגלות את תוכניותיכם ובהחלט מומלץ לחכות עד אשר השמש בשמיים תגיע למזל שלכם.  


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה שהתרחשויות רבות בחייכם מתנהלות מאחורי הקלעים. כוכב התקשורת התיישב בבית החברה שלכם והאיר עבורכם נושאים שחשוב לטפל בהם ולא להאמין שהם יחלפו ללא טיפול כלשהו בהם. נצלו קשרים קיימים על מנת לחזק את מעמדכם כיוון שלעיתים אתם לא בטוחים שאכן אתם במקום הנכון מבחינה חברתית ועובדה זו מציקה לכם מאוד.


 

עקרב

 

התוכניות המקצועיות שלכם מתחילות להבשיל ולשאת פרי. זה בדיוק הזמן שאתם עדיין לא ממש מגובשים בדעותיכם אך הכיוון כבר ברור לכם. הקשיים הכלכליים הם אלה שממריצים ומביאים אתכם לפעולה. אתם מוערכים מאוד במעגל בו אתם חיים כיוון שכולם יודעים להעריך את סגולותיכם הטובות והחיוניות לקידום ושמירת מטרות וערכים בעבודה, אך גם בסביבה הטבעית שלכם.


 

קשת

 

נראה שאתם מתחילים להסתגל לכוכב סטורן שמביא איתו קשיים והפעם בבית המשפחה. עליכם להפנים שבסופו של דבר זהו כוכב מבורך שמעניק לכם את היכולת להסתכל לאמת בעיניים ובהתאם לכך להתנהל. קשיים משמעותיים נמצאים כבר מאחוריכם ובעיקר בריאותיים שעיכבו אתכם בדרככם. מומלץ לכם לחשוב בצורה חיובית ואופטימית, על מנת שתוכלו לייצר הצלחה.


 

גדי

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום הקשה לביטוי עבורכם כיוון שהם נמצאים במקום המשפיע עליכם רגשית ואישית להביע את דעותיכם ועמדתכם.  כספים שאתם מצפים להם בשלב הזה לא יגיעו באופן אותו אתם מבקשים לעצמכם ולכן חשוב שבמידת הצורך תתייעצו עם אנשי מקצוע כיצד לעמוד על זכויותיכם. התחום הראשוני בו עליכם להשקיע הוא מערכות היחסים שלכם.   


 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבעיקרה חשבונות נפש על מה עשיתם בשנה האחרונה , כיצד אתם רוצים לחיות את חייכם ומה עליכם עדיין לעשות על מנת שתוכלו לסמן לעצמכם וי כשתגיעו למטרות הנכספות. הנושאים החשובים בעיקר לטיפול הם נושאי כספים שעדיין לא מגובשים אצלכם, אך זה בדיוק הזמן שבו עליכם לבדוק בעזרת ייעוץ חיצוני, מהי הדרך הנכונה עבורכם לפעול.  


 

דגים

 

כוכב סטורן נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות בנושאים רבים על מנת לפתור נושאים שהתעכבו זמן רב מדי ברמה האישית שלכם . ייתכן שבתקופה האחרונה התקרבתם קצת יותר לאנשים שבעבר הייתם מרוחקים מהם , אך נראה שהפעם אתם במקום הנכון על מנת לעשות שלום עם הסביבה שבה אתם חיים ובעיקר עם עצמכם. אל תחמירו עם כל התובנות שלכם לגבי עצמכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש