תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 26/7/2023 18:42 ● ערב ערב 3130
טיפ לילידי השבוע -הכוכב וונוס שאחראי על רגשות ויחסים נמצא במזל שלכם ולכן אתם מצויים בתקופה שאתם צריכים לעשות חישובים רגשיים בכל הנוגע למערכות היחסים האישיות שלכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

בית היצירה שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית ולכן נראה שלמרות הקשיים הנוכחיים שלכם, עכשיו זה הזמן לפעול במלוא המרץ בכל הנוגע ליישום תוכניותיכם המקצועיות שיכולות להביא גם את התחביבים שלכם לרמה גבוהה של עשייה. אנשים צעירים מכם במשפחה יהיו מאוד קשורים אליכם ולכן נראה שתצטרכו להיות איתם בזמן איכות, שבו תאלצו להשקיע בהם ובתוכניותיהם. 


 

שור

 

הצורך שלכם בעצמאות אישית גורם לכך שבנושאי המשפחה אתם עומדים במצבים שבהם לא תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון ובהחלט ייתכן שתהיו חסרי מנוחה ברמה שיכולה לגרום לכם לחוסר סבלנות ואפילו להתפרצויות מול אנשים קרובים לכם. השתדלו לא להגיב בצורה אימפולסיבית בכל פעם שתקבלו מסר שאתם לא פועלים נכון עבור הבית והמשפחה.


 

תאומים

 

אתם עסוקים מאוד עם הסביבה הקרובה שלכם כיוון שיש לכם צורך לרצות את החברים שלכם כדי שתשאירו רושם טוב מאחר ואתם מבינים שצריך להיות ביחסים הוגנים עם הסביבה. נראה שלא כולם במעגל הראשון של חייכם שלם עם העשייה שלכם ולכן אתם יכולים להרגיש שאתם נבחנים כל פעם מחדש כשאתם מנסים ליצור סביבה תומכת ואוהדת לתוכניות שלכם.


 

סרטן

 

מבחינה כספית אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא משמעותית עבורכם כיוון שאתם צפויים לשינויים שלא אתם יזמתם אלא נגררתם אליהם בעל כורחכם. נסו לא לדחוק בדברים שאינכם יכולים לשלוט בהם, אלא למדו לזרום עם הדברים ועם קצב ההתנהלות הטבעית של ההתרחשויות. מומלץ לכם בשלב הזה לא לתכנן אירועים מיוזמתכם, אלא לחכות שכוכב וונוס ייצא מהנסיגה.


 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה שלא מוסיפה לכם שקט נפשי. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לא לנסות לקחת את המושכות לידיכם אלא לתת לחיים לזרום לאן שהם מנתבים אתכם. נכון שאתם מנסים להיות בשליטה על המצב, אך נראה שהיחסים עם האנשים הקרובים לכם משפיעים עליכם מאוד ואולי כדאי שתתפסו קצת מרחק כדי להיות בטוחים שאתם נמצאים במקום הנכון.  


 

בתולה

 

כוכבים משמעותיים מבקרים אתכם בשבוע הזה ולמעשה גם במהלך כל החודש הקרוב בבית המקושר עם תת המודע ולכן אתם מרגישים צורך להתכנס בתוך עצמכם ולא לשתף את הסביבה הטבעית שלכם, בתחושותיכם האישיות. למעשה אתם חושבים מאוד נכון, אבל עדיף שלא תביעו את דעתכם כרגע. ולמרות זאת , תקבלו את הכוח הפיזי הנדרש להפעיל פרויקטים שמזמן רציתם.  


 

מאזניים

 

אתם חשים בעייפות וחוסר סבלנות לגבי דברים שמזמן אתם יודעים שאינם מתאימים לכם יותר ולכן אתם מוכנים לספוג דברים שכבר מזמן ידעתם שלא לטעמכם, אך הייתם סבלניים לחכות עד אשר יגיע הזמן המתאים לנושא. במקביל זה הזמן לקבץ סביבכם חברים כיוון שהאנרגיה שלכם היא פתוחה, חייכנית ועם הרבה נחמדות לסביבה. נצלו תקופה זו לחיזוק הקשרים.  


 

עקרב

 

תחומי הקריירה בחייכם מאוד משמעותיים כיוון שהשמש נמצאת אצלכם במקום זה ומאירה את כל תחומי העבודה בחייכם. גם כוכב התקשורת מרקורי נמצא במקום זה לצד כוכב וונוס שאחראי על יחסים בין אישיים וגורם לכך שבנושאי עבודה ייתכן ותמצאו את עצמכם מבודדים במידה מסוימת, בגלל העובדה שלעיתים קרובות אתם אומרים מה שאתם חושבים בפנים בצורה פוגענית.


 

קשת

 

אתם עוברים תקופה שהיא מלחיצה וקשה עבורכם במידה מסוימת כיוון שאתם נתקלים בהרבה תחומים שעליכם לטפל בהם ומשתדלים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר בעיקר בנושאי המחויבות שלכם לבית ולמשפחה. העומס גורם לכם להיות עייפים מאוד ואתם עדיין לא יודעים להרפות בגלל הצורך שלכם להיות בשליטה. חשוב שתלמדו לשחרר ואף לבקש עזרה בנושא.


 

גדי

 

אתם עוברים תקופה מאוד מעצבת בחייכם האישיים שגם גורמת לכם לעשות שינויים במחשבותיכם ולהבין אחרת את החיים בעקבות הנסיבות שאתם עוברים. נראה שאתם מאוד עסוקים עם כספים של אחרים שמגיעים אליכם אך לא נראה שאתם יכולים ליהנות מהם בשלב הזה, כי אתם תלויים בהתרחשויות הרבות הקיימות בחייהם של אחרים הסמוכים אל שולחנכם.


 

דלי

 

כוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית השותפויות ולכן נראה שקיימת אינטנסיביות רבה בתחום זה בחייכם.  חשוב שתעשו חשבונות נפש סביב ההתנהלות שלכם בחיים ובעיקר ההתנהלות הכספית שמומלץ לכם לתת עליה את הדגש. למרות סערות הנפש אתם יכולים לפתוח לעצמכם דרך חדשה ומשמעותית וזאת לאחר סיום נסיגת כוכב וונוס בעוד כחודשיים.   


 

דגים

 

אתם עובדים קשה מאוד ועדיין לא נראה שאתם מרוצים מההתנהלות של חייכם כיוון שהעבודה הסיזיפית שאתם עושים נועדה על מנת לרצות את האחרים ולהוכיח לכולם שאתם טובים ומוצלחים , למרות שלא תמיד אתם מרגישים כך ביחס לעצמכם. כוכב סטורן שנמצא במזל שלכם גורם לכך שתלמדו להכיר את הגבולות של עצמכם וליצור לעצמכם את המקום הבטוח שלכם.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש