'סלובטיק' משקאות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 28/12/2010 23:08 ● ערב ערב 2478
מי שמחפש את המבחר הגדול של האלכוהול בעיר, את התצוגה המרשימה ביותר, את האיכות ואת המחירים הטובים בעיר, יודע כי השם הנרדף לכל אלו הוא - 'סלובטיק - שתי חנויות לממכר אלכוהול, שהפכו זה מכבר למותג בעיר. רגע לפני הסילבסטר, תמצאו כאן מבצעים מפתים. ועכשיו חדש ב'סלובטיק'- משלוחים עד הבית
'סלובטיק' משקאות

תמונת כתבה


ונפתח בעובדה מעניינת- לקראת ערב הסילבסטר, עולה מכירת האלכוהול לפרטיים בכ- 300 אחוז, עובדה שלא גורמת לחיים כהן, הבעלים של חנויות 'סלובטיק' בעיר להעלות את המחירים, נהפוך הוא. לקראת הערב הכי 'משכר' בשנה, תמצאו ב'סלובטיק' מגוון הנחות מפתות, שמצדיקות את העובדה כי 'סלובטיק' הן לא רק החנויות לממכר האלכוהול בעיר שמציעות את מגוון האלכוהול הגדול ביותר באילת, אלא גם את המחירים הנמוכים והמפתים בעיר. שלא לדבר על המבצעים המפתיעים המתחלפים מדי שבוע. אז זה לא פלא, שכשביקרתי ב'סלובטיק' במתחם מלון 'הקונכיה', לטובת הכתבה, נכנס לקוח שלא האמין למשמע אוזניו אודות המחירים. לא האמין ומיהר לקנות, כי עם המבצעים של 'סלובטיק' לא מתווכחים.

חגיגת אלכוהול


רשת חנויות 'סלובטיק האילתית כוללת שתי חנויות לממכר אלכוהול. החנות הוותיקה והמרכזית, הממוקמת ברחוב שדרות התמרים, ליד 'מאפיית המשפחה', והשנייה, נפתחה לפני כשמונה חודשים במתחם מלון 'הקונכיה' (צמוד למלון 'דליה'). שתי חנויות, 120 מ"ר של אלכוהול כל אחת. ולא סתם אלכוהול. החל מבירה קרלסברג ב-5 ₪ ועד לבקבוק קוניאק 'הייניסי ריצ'ארד' בסכום של 20 אלף ₪ (!). יינות, החל מיין 'סלקטד' הזול, תוצרת הארץ, בשווי של 89 ₪ עבור ארבעה בקבוקים ועד ליינות בוטיק יוקרתיים מכל העולם, כשהיקר בהם מגיע לסכום של כ – 1,500 יורו לבקבוק יין אחד (!). עוד תמצאו ב'סלובטיק' יינות של מיטב היקבים בארץ ביניהם, המוביל- יקב 'יתיר', 'ייקבי רמת הגולן', 'יין המערה', יקב בוטיק מומלץ ועוד.
אגף הבירות העשיר ב'סלובטיק' כולל בעיקר מבחר עצום של בירות תוצרת חוץ, חזקות ומעניינות, שמגיעות עד לרמה של 9% אלכוהול. החל מבירה 'קרלסברג' המוכרת, דרך בירה 'לף' הבלגית, בירה 'לה שיף', בירה בלגית, בירה 'קסטל רוז', 'באדווייזר' הצ'כית ועוד רבות וטובות אחרות.

מבחר המשקאות החריפים ב'סלובטיק' גם הוא עשיר ומרשים ביותר:


וודקות - החל מוודקה 'פינלנדיה' הפינית, הנחשבת כיום למספר אחת בארץ ומגיעה בארבעה טעמים, וודקה 'גרייגוס' הצרפתית, הנחשבת למובילה בעולם. 'סמירנוף' בטעם תפוח, הנחשבת לוודקה בטעמים הנמכרת ביותר ועוד מגוון עשיר של שמות וטעמים.

מבחר הליקרים העצום כולל בין השאר את ליקר הצמחים ה'ייגר מייסטר', הנחשב כיום לפופולארי בארץ, 'בד אפל', ליקר תפוחים המוגש בשאטים, הכי טוב והכי מחמם בחורף, ליקר התאנים שהוא הנמכר ביותר בארץ לא מעט בזכות המחיר שלו- 49 ₪ לבקבוק. והרשימה עוד ארוכה.

מבחר בקבוקי הוויסקי כולל בין השאר את ה'ג'וני ווקר' האדום, ה'בלאק לייבל' שתפס תאוצה מטורפת בארץ בשנים האחרונות, וויסקי 'דיואס' שנכנס גם הוא חזק לתמונה לאחרונה, הוויסקי האמריקאי 'ג'ק דניאלס' וה'ג'נטלמן ג'ק' שהוא המשקה בהא הידיעה של חיים כהן.

ולכל אלו תוסיפו מגוון עשיר של סיגרים מכל העולם ואפילו חדר סיגרים ראוי שהוקם בחנות במתחם ה'קונכיה'. ובהתחשב בעובדה כי שני אולמות המכירה רחבי ידיים, מוארים ומסודרים טיפ טופ, אין ספק כי הקנייה ב'סלובטיק' היא חוויה אמיתית. ועוד לא אמרנו מילה על הבקבוקים המעוצבים.

ועכשיו חדש ב'סלובטיק'- משלוחים
זה מה שקורה כשחושבים על נוחות הלקוחות. שירות חדש שנוסף בחנויות 'סלובטיק'- משלוחים עד בית הלקוח.
ניתן להזמין משלוח טלפונית. מעל 150 ₪, המשלוח חינם בכל חלקי העיר. בין השעות 9:00 בבוקר ל – 23:00 בלילה.

אז אם עדיין לא החלטתם במה להתפנק בסילבסטר, תנו קפיצה ל'סלובטיק', הצוות המיומן והאדיב יידע להתאים לכם את המשקה הנכון ולייעץ לכם בתחום וכמו כן תוכלו להנות מהמבצעים הבאים למשך שבוע בלבד (30.12 - 5.1):
-'קאווה גודופרדו' - 4 יח' ב- 99 ₪
-'קאווה מוניסטרול' - 3 יח' ב- 99 ₪
-מרטיני מבעבע - שתי יח' ב- 109 ₪
-'לורן פרייה' - רק ב- 199 ₪
-'ייגרמייסטר' - ב- 69 ₪
-'וויסקי דיוארס' - ב- 89 ₪
-'וודקה פינלנדיה' 1,750 מ"ל וארגז משקה אנרגיה בלו (24 יח') - רק ב- 199 ₪
-וודקה 'גרייגוס' - 159 ₪
-יין 'למברוסקו' - 3 יח' ב- 49 ₪.
ועוד ועוד מבצעים - שווה לבוא ולהתרשם!


'סלובטיק' - שדרות התמרים (מול 'מאפיית המשפחה')
שעות פתיחה: 09:00-23:00
טלפון: 08-6370130
'סלובטיק' מתחם מלון 'הקונכיה' באזור התיירות (ליד מלון 'דליה')
שעות פתיחה: 10:00-23:00
טלפון: 08-6330733.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש