היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/10/2010 08:36 ● ערב ערב 2467





נעמה בתנועה


רוקדים להיטים
ריקודים חדשים הגיעו לעיר...זה הזמן להתחיל, נכנסים לקצב, רוקדים ונהנים בריקודי שורות מכל הזמנים. קבוצה חדשה לצעירים ומבוגרים מהצעד הראשון במגוון ריקודים: לטיני, ראפ, ריקודי חוף, קאנטרי, MTV ועוד. אין צורך בידע מוקדם.
מתנ"ס 'יעלים', ימי א', מתחילים מהצעד הראשון - 20:30-21:30, בינוניים+מתקדמים - 21:30-23:00.
08-6319075, 052-2638008. כניסה - 25 ₪ (אפשרות לכרטיסיה מוזלת).
נעמה ממשיכה לקיים הפעלות ב'ספירל'. בכל יום שני, בשעה 16:30, מתקיימת הפעלה עם בובות, ריקודים ומשחקים לילדים, נעמה מבטיחה שיהיה כיף חיים. הכניסה בחינם.


ביקורת הצגה


מירב לוי דיאמנט
כשכספיון פגש את התיאטרון השחור


תמונת כתבה


אין כמעט ילד שלא מכיר את הסיפור החביב והטוב על הדג כספיון שבחר לעזור לידידו הלוויתן ולמצוא עבורו את הוריו בים הגדול. לראות את הסיפור החביב הזה הופך להצגה שמעבירה לילדים מסרים של אומץ, חברות, הישרדות וטוב לב, זה כבר טוב, וכשמדובר בהפיכת הסיפור הזה לתיאטרון שחור, יש לזה ערך מוסף, כי החוויה עצומה, לא רק עבור הילדים, אלא גם עבור ההורים.
תיאטרון 'נדנדה' הפך את סיפור הגבורה של פול קור- כספיון למשהו שהוא מעבר לעוד הצגה. הבן שלי לא מפסיק לדבר על הדמויות גם היום, שבוע אחרי, לא מעט בזכות העובדה שבתיאטרון שחור כמו בתיאטרון שחור, הדמויות על רקע הבמה השחורה ותאורת האולטרה סגול הופכות לצבעוניות בצורה מיוחדת, זרחניות, מושכות ומיוחדות. מתכון מנצח של סיפור טוב עשוי מצוין. אגב את הקרדיט לרעיון ה'תיאטרון השחור' יש לזקוף לצ'כים שהיו הראשונים להעלות על הבמה את האפשרות המיוחדת- במה שחורה לחלוטין, אנשים לובשי שחור נעלמים מן העין מחזיקים בידם דמויות ובובות צבעוניות שזוכות לתצוגה מרהיבה תודות לאור אולטרה סגול המואר עליהם. אם מזדמן לכם להיות בצפון, רוצו לראות!


לקראת ריקודים


מחנה ריקודי העם הגדול בעולם
מאות כבר הבטיחו את השתתפותם ב'קמפ בתנועה' שיתקיים באילת בסוף השבוע של ה-21 באוקטובר. "משתתפים שלעולם לא רקדו ילמדו לרקוד 100 ריקודי יסוד תוך 17 שעות"
בסוף השבוע של ה-21 באוקטובר, יערך באילת זאת השנה השנייה ברציפות, בשיתוף מלונות 'ישרוטל', 'קמפ בתנועה' - שהינו מחנה ריקודי העם הגדול בעולם. גם תושבי אילת מוזמנים לקחת חלק בריקודי סוף השבוע.
הקמפ הינו פרויקט ייחודי במסגרתו משתפים פעולה קבוצת מרקידים מובילים מכל רחבי הארץ, בראשותו של 'גורו' ריקודי העם בישראל, גדי ביטון.
במהלך הקמפ, שיתקיים במלון 'ישרוטל ספורט קלאב' באילת, יערכו במשך כל שעות היממה סדנאות, הופעות והרקדות.
אחד הדברים המיוחדים בקמפ הוא 'קמפ מתחילים'.
מארגני ה'קמפ בתנועה' מבטיחים, שבתום סוף השבוע הזה, ידעו לרקוד אנשים שמעולם לא רקדו לפני כן.
המשתתפים ילמדו כיצד לרקוד מהבסיס - החל מצעדי יסוד, אחיזות ועד לימוד של כ- 100 ריקודים.
לאחר 17 שעות של לימוד למתחילים, הם יוכלו להשתלב חופשי בכל ההרקדות", מבטיחה מירי אקוני, שתדריך ותלווה את קבוצת המתחילים לאורך כל סוף השבוע.
כל המשתתפים בקמפ ייקחו חלק בהרקדות; במופעים השונים; בסדנאות מחול, ביניהן סדנת ריקודי נשף בהדרכתם של אנה אהרונוב ודני יוחטמן מ'רוקדים עם כוכבים' וסדנת 'גאגא'- שפת התנועה של אוהד נהרין; בערבי נושא; מסיבות בריכה ועוד...


המלצת ספר


החשוד המיידי

תמונת כתבה


שמואל דוד
סיפורים קצרים
בהוצאת 'אופיר – בית ההוצאה לאור המוביל בישראל ליוצרים בראשית דרכם'

קובץ סיפורים קצרים העוסקים ברבדים השונים ביחסים שבין אדם לעצמו ובין אדם לסביבתו. זהו ספר על הבחירות בחיינו, על החמצות, ההשלמות ועל הגעגוע לקסם של ילדות רחוקה.
זהו סיפור יוצא דופן המשלב דרמת מתח המתרחשת ביום לא שגרתי אחד בחייו של שלומי, בחור שקט ושונה לרוב, המוצא עצמו בעל כורחו כחשוד המיידי. התמודדות עם המצב הקשה אליו נקלע והדרמה המתרחשת סביבו מהווים חווית קריאה מהנה.
זהו ספר הביכורים של שמואל דוד, איש מחשבים במקצועו, שנחשף לעולם המחשבים במהלך לימודי הדוקטורט בנוירופיזילוגיה, 'הציץ ונפגע', ומאז השאיר את עולם האקדמיה מאחור. שמואל, ברמן חובב, בוגר לימודי תסריטאות, דבר שתרם רבות לכתיבת ספר זה. בזמנו הפנוי נהנה לבשל ארוחות גורמה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש