תחזית אסטרולוגית שבועית - הכוכב שמזעזע את כולנו

מאת: צילה שיר-אל ● 10/5/2024 05:17 ● ערב ערב 3171
הכוכב שמזעזע את כולנו במדינה ובעולם הוא פלוטו ולכן מן הראוי שנבין מה תפקידו.
תחזית אסטרולוגית שבועית - הכוכב שמזעזע את כולנו
תגיות:

ושוב הכוכב שבעטיו כל המדינה בשברון עמוק מזה תקופה ארוכה ומזוהה עם השינויים המשמעותיים ביותר בחייו של אדם והמדינה, נמצא על נקודת העצירה.....ומתחיל בנסיגה (רטרו) לאחור עד לחודש נובמבר 2024.

בימים אלה אנו נמצאים בתקופה מאוד רגישה ונפיצה המתרחשת אחת לכמה שנים, כיוון שהכוכב פלוטו נע לאט מאוד וביסודיות רבה ביותר.

כל תזוזה שלו גורמת לניקוי השטח בתחומי החיים בהם האדם והמדינה זקוקים. ברמה הרוחנית כוכב זה מגיע לאחר שבכל דרך אחרת לא בוצעו השינויים הנכונים ולכן , כל היקום מתגייס על מנת להכריח את כולם לעשות מהפך. חבל מאוד שניקיון זה של פלוטו הגיע בצורת מלחמה ולפניה המהפכה המשפטית.

הפעם נמצא הכוכב במזל דלי , ומשבוע זה עומד הכוכב להיות בנסיגה עד לחודש נובמבר במזל גדי .

לכן, לתשומת ליבכם, בזמן ביקור הכוכב במזל דלי וגדי צפויים מהפכים רבים לכולם ובכל תחום. החיים לא יהיו כפי שהיו וכל אחד במדינה נפתח לכיוון חדש.

למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם בצורה עקיפה, גם על ידי קרבה לאנשים אחרים החווים את השפעת הכוכב.  

תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד – וזאת, כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים.

בזמן רטרו(נסיגה) של הכוכב יש תחושה קשה, בשל העובדה שזהו זמן של חוסר וודאות, דכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת מעבר  שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה, ולכן הכול עדיין חסר וודאות ולא מגובש.

השינויים תחת השפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים. ובעיקר בתחומים בהם הייתם חייבים לעשות שינוי ממזמן, אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר בטחון, קיבעון  וכו'...לא נעשו השינויים ונשארתם מקובעים באותו המקום ועם אותם האנשים.

תפקידו של הכוכב פלוטו הוא להעניק את אותו הכוח החסר לעשייה כדי לגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך. שליחו של פלוטו הפעם לצערנו הוא יחיא סינואר לצערנו. כמו שבזמן המהפכה היה שליח היקום יריב לוין ושותפיו.

טבעי הדבר שתחששו משינוי ואולם אמונה בדרך החדשה תיתן לכם את  הכוחות והיכולת להתגבר.

בפרק זמן זה מומלץ לכם מאוד להבין את משמעות השינוי ומה הוא יביא בעקבותיו ולא לנסות להתנגד.

כל הליכה כנגד תגרור אחריה, בשלב מאוחר יותר, מהפכים בקנה מידה גדול יותר, כיוון שהשינויים יגיעו אם תרצו או לו והדבר היחיד הנמצא בשליטתכם, היא היכולת להבין, לקבל ולהפנים את הדברים.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש