בשורה לאילתיות: טיפול הפלזמה החמה החדשני הגיע לאילת

מאת: ניר אמיתי ● צילום: חיים דוד ● 4/1/2024 10:41 ● ערב ערב 2064
הטיפול החדשני ביותר בעולם הקוסמטיקה הגיע לראשונה לאילת – פלזמה חמה ● הטיפול שמתאים למתיחת פנים וצוואר וכן לטיפול באזורים עדינים כעפעפיים וקמטוטים סביב העיניים, סימני מתיחה ועוד, יעשה עבורך מהפך מדהים בתוך שלושה טיפולים, וזאת ללא כאבים וללא דימום ● או כמו שמסבירה הקוסמטיקאית המדופלמת בת שבע דניאל, ''באמצעות טיפול הפלזמה תגיעי לתוצאות שייתרו את סכין המנתחים''

   בנר חמישי של חנוכה, בתקופה שבה להקים עסק חדש בעיר אילת נחשב לרעיון כמעט דמיוני, נפתחה באילת הקליניקה החדשה של בת שבע דניאל. אירוע ההשקה שנערך בביתה, בזמן מלחמה, הצליח להוציא לא מעט מתושבות אילת מבתיהן. כולן היו סקרניות לגלות את הבשורה הקוסמטית בדמות הטכנולוגיה פורצת הדרך של הפלזמה החמה, שבת שבע הביאה לראשונה לעיר, והייתה לכך סיבה טובה. 

 

קוסמטיקאית צריכה להיות עם הרבה ידע והבנה של המדע הביולוגי והכימי של העור

 

הטכנולוגיה שכבשה את ארה"ב לראשונה באילת


   מכשיר הפלזמה החמה הוא החידוש העדכני ביותר בעולם הקוסמטיקה. הוא מוכר היטב בארה"ב, שם משתמשות בו שחקניות ודוגמניות רבות ואולם לאילת הוא מגיע לראשונה, עם פתיחתה של הקליניקה של בת שבע דניאל. המדובר במכשור יקר מאוד, המצריך ידע והכשרה, ומביא לתוצאות קוסמטיות שאינן מוכרות מטיפולים קונבנציונאליים. 
   "הפלזמה החמה הרציפה, היא כוח הצבירה הרביעי בטבע (כמו גז נוזל ומוצק)", מסבירה בת שבע, "מדובר בכוח האנרגיה שמאפשר את החיים עצמם. הפלזמה מגיעה מהשמש, היא מצויה בברקים, זה גז מיונן שבו נמצאים יונים שליליים וחיוביים בו זמנית ולכן הפלזמה היא בעלת מוליכות חשמלית גבוהה מאוד ומשמשת ככוח מרפא  עבור עור פנים עייף, צוואר מקומט, קמטוטים סביב העיניים, או סימני מתיחה, או אפילו במצבי פוסט  אקנה וטיפולי אנטי אייג'ינג.  טיפול באנרגיית פלזמה מסוגל לעשות קסמים ולהשיב אותנו שנים לאחור. ואם לא די בכל אלה, מסייע הטיפול גם בעידוד צמיחת שיער ואפילו בטיפול בפטרת ציפורניים. בזמן הטיפול, הפלזמה יוצרת בעור חימום נקודתי מהיר ועוצמתי הגורם לאידוי של הרקמה, ללא כוויות", מסבירה בת שבע, "לאחר מכן, מתחיל תהליך ריפוי שסופו מביא לתוצאה של הרמה, חידוש רקמת העור והפחתת צלקות". והתוצאות הן לא פחות מנדירות ומחזיקות לטווח ארוך. למעשה, הטיפול בפלזמה יכול להחליף את סכין הניתוחים ולהביא לתוצאות לא פחות טובות בעלות נמוכה בהרבה. "ניתוח, או השתלת חוטים, יוצרים הרמה של העור, אך אינם מחדשים אותו. ולכן בסופו של דבר העור ייפול בשנית. הרבה יותר נבון לשמר ולחדש את האנרגיה של העור, ולהעלות את רמת ייצור הקולגן באמצעות פעולת החימום המבוקרת". 

 

נשים כמהות כיום לצאת מהבית והן פתוחות יותר מבעבר להכיר טכנולוגיות חדשות

 

תוך כמה זמן נבחין בתוצאות?
"נדרשים בין שניים לשלושה טיפולים על מנת להגיע לתוצאה הסופית . כך שבתהליך קצר תוכלי לראות את השינוי במוצקות העור והעלמות הקמטוטים".

האם הטיפול כואב?
"הטיפול הוא ללא כאבים בכלל, הוא אינו יוצר אי נוחות, ואינו כרוך בדקירות, בדימום או בכוויות. הוא מתאים למי שאינה מעוניינת בטיפול במחטים וההחלמה ממנו מהירה. למחרת הטיפול כבר תוכלי ללכת לעבודה מבלי שמישהו ירגיש בכך".

לכמה זמן התוצאות מחזיקות?
הטיפול מחזיק ארבע שנים כשניתן לחדשו בטיפול בוסטר מידי שנה".

 

ביו מיקרונידלינג – רותמים את הטבע לייצור קולגן   


טכנולוגיה מעולה נוספת שבלעדית לקליניקה של בת שבע באילת, היא טיפול ביו-מיקרונידלינג. מדובר בשיטת טיפול לא-פולשנית, שבמהלכה משתמשים בשלושה מיליון מחטים ביולוגיות שמיוצרות מספוג ימי שחור. לא מדובר במחטים רגילות והן מגיעות בצורה של נוזל, כך שהטיפול הוא ללא דימום. המיקרו מחטים יוצרות ריאקציה שמגרה את העור לייצר קולגן ולחדש את רקמת העור. גם כאן מדובר בטיפול המיועד למיצוק עור הפנים והצוואר, טיפול בקמטים, צלקות, אקנה ואפילו בפיגמנטציה. "זה אחד הטיפולים הכי נקיים בעולם הקוסמטיקה, שמגיע מאנגליה ואני היחידה שהבאתי אותו לאילת והתוצאות מרהיבות ומחזיקות לאורך זמן".

 

סדנת מילוי שפתיים ללא מזרק


   בנוסף, מתמחה בת שבע במילוי שפתיים בחומצה היאלורונית בשיטה ייחודית ללא מזרק, שהיא מתחילה ללמד במסגרת סדנה שהיא פותחת בינואר. ״כל מה שאני לומדת בעצמי, מאמינה בו ויודעת שיש לו תוצאות נהדרות, אני גם אוהבת להעביר הלאה. ההרשמה כרגע בעיצומה ויש כבר היענות יפה מאוד״ היא מציינת.
   מעבר למכשור המהפכני, הלקוחות של בת שבע, נהנות ממוצרי הקוסמטיקה הכי מפנקים ואיכותיים כמו הבוסטרים הנחשקים. "מדובר בתכשירים שעברו תהליכים מולקולאריים שמוכחים מחקרית ככאלו שהרכיבים הפעילים שלהם נספגים בעור", היא מדגישה. ואכן, התגובות המפרגנות ברשת מצד לקוחות מרוצות לא אחרו להגיע - ״אני אחרי טיפול והעור מואר ומתוח, לא להאמין ממש כבר מחכה לטיפול הבא״, כתבה לה אחת המטופלות,  ״פשוט וואו", כתבה אחרת ומטופלת שלישית ציינה גם את השירות המעולה אותו קיבלה, לצד הסברים מקצועיים והדרכה להמשך תחזוקת העור בצורה נכונה גם בבית.

 

מעבר למכשור המהפכני, הלקוחות של בת שבע נהנות ממוצרי הקוסמטיקה האיכותיים בשוק

 

מנערה עם אקנה לגורו היופי של אילת


   מי שמכיר את בת שבע יודע, כי מדובר באישה שאין חלום שהוא גדול מדי עבורה. מדובר באישה עם אנרגיות יוצאות דופן וצורך בלתי פוסק להמשיך ללמוד ולהתעדכן בכל החידושים הטכנולוגים האחרונים. ״מאז ומתמיד נמשכתי לעולם היופי והאסתטיקה. הייתי קוראת הרבה כתבות, מאמרים ונהניתי לחקור לעומק את עולמות הביוטי, בעיקר בהיבט הטכנולוגי המתפתח שלהם. כנערה, סבלתי מפצעי אקנה שלא ידעתי כיצד לטפל בהם וההתמודדות הייתה קשה, פיזית וכמובן נפשית. רכשתי קרמים מיוחדים והשקעתי בכך הון תועפות. זכור לי כיצד בתיכון תמיד ירדו עליי. קראו לי חרשנית, אבל תכונה זו היא שהובילה אותי בסופו של דבר למקום בו אני כיום. מעולם לא נפגעתי מהכינוי הזה, כי בעיניי, ידע הוא כוח". ואכן, כיום, בת שבע היא מומחית בטיפול באקנה פעיל וכן בתופעות של פוסט אקנה. ״היום אם מגיעה אלי לקוחה עם אקנה. יש לי ארגז כלים שלם לטפל בה, שכולל שילוב של מספר טכנולוגיות מתקדמות. כמו במלחמה, אתה רוצה לנהל אותה על הצד הטוב ביותר ולהשתמש בכל הכלים העומדים לרשותך."
   להקים עסק חדש זה לא עניין של מה בכך, קל וחומר בזמן מלחמה, ואולם בדומה לתקופת הקורונה, יש מי שרואים בכך הזדמנות. ״דווקא בתקופה הזאת של מתח וחרדה, חשוב לדעת לשמור על העור שלנו שמגיב למצבים כאלה. בנוסף לכך, נשים כמהות כיום לצאת מהבית והן פתוחות יותר מבעבר להכיר טכנולוגיות חדשות. זה בדיוק מה שאני עושה - אני עורכת ערבי נשים שבהם אנחנו מדברות ומתעדכנות בכל הנוגע לעולמות הקוסמטיקה. נשים בכל הגילאים מגיעות לערב הזה, מדברות, מתייפייפות ובעיקר, יוצרות קשרים שממשיכים גם לאחר מכן. המפגשים הללו הם כמו אוויר לנשימה, במיוחד עבור מי שמסתגרת בבית עם החדשות. 
   בתנאים של מתח וחרדה, כל המערכת ההורמונלית מתערערת והדבר משפיע על ויסות העור. תהליכים פיזיולוגיים בגוף שלנו מתערערים, אנחנו ישנים פחות טוב, סובלים מאכילה רגשית, ובסופו של דבר,  הדבר נותן את אותותיו בעור שלנו, שכן העור "זוכר", ומגיב לנזקים לאורך זמן. פתאום סובלים מפצעים, פיגמנטציה או אדמומיות. ישנן נשים שהדבר בא לידי ביטוי אצלן בהתפתחות של סבוריאה והעור נראה אפרורי ומקומט.  המצב הנפשי משפיע עלינו וצריך לזכור שהאמירה כי הכל מתחיל מבפנים, גם היופי והזוהר, אינה בגדר קלישאה, אלא זוהי אמת לאמיתה. לכן, דווקא בתקופה הזו אני חשה שפתיחת הקליניקה מסייעת לנשים רבות לשוב ולהרגיש טוב עם עצמן, באמצעות שיקום העור ומראה הפנים, שמקרין על מצב רוחן וחיוניותן. 


לייעוץ ותיאום התקשרו:  054-4250175


אינסטגרם: bat_sheva_daniel


פייסבוק: בת שבע דניאל - קליניקה לקוסמטיקה וטיפולי יופי באילת 
 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש