מאירים את הזמן סדנאות ופעילויות לאורחי ’'חרבות ברזל'' באילת וחבל אילות

מאת: ● 29/12/2023 09:33 ● ערב ערב 3152
העיר אילת והמועצה האזורית חבל אילות ארחו בגבולה הדרומי של מדינת ישראל מאז תחילת המלחמה עשרות אלפי אנשים מהעוטף ומהצפון ● במיזם המשותף ''מאירים את הזמן'', מציעות הרשויות עשרות פעילויות לטובת אורחי ''חרבות ברזל'' ללא תשלום ● על ההפקה אמונים ''הבית לעסקים'' בעיריית אילת והחברה הכלכלית לפיתוח חבל אילות, הזוכים למימון של הרשות לפיתוח הנגב ● הפעילויות מגוונות, וכל אחד ואחת, ובכל גיל, יוכלו למצוא פעילות המתאימה עבורם ● תושבי האזור מוזמנים להצטרף לפעילויות על בסיס מקום פנוי
מאירים את הזמן סדנאות ופעילויות לאורחי  ’'חרבות ברזל'' באילת וחבל אילות

בין הפעילויות המוצעות: טיולי ג'יפים בהרי אילת ; סדנת צילום במרכז צעירים אילת; חווית סוסים להורים וילדים בחוות הסוסים עין רדיאן; סדנת בישול בירה במבשלת "בירצינות" בקטורה, סדנת חתירה בגלשני סאפ בחוף נביעות; חוויה חקלאית בחממת 5 החושים בין פרדס הפומלות למטעי התמרים בקיבוץ אליפז ועוד עשרות פעילויות אחרות בקטגוריות שונות: אומנות ויצירה, פעילות והעשרה, ספורט וריקוד, פעילויות לילדים, סיורים מודרכים, סדנאות טעימות, גוף ונפש ועוד. 

 

לפירוט הפעילויות, מועדים והרשמה הקליקו כאן

 

 

סדנת בישול בירה במבשלת  בירצינות בקטורה  ● צילום: עידן גור
חווית סוסים ● צילום: אורן דואניס
סדנת שיאצו ● צילום: תומר חרובי

 

אוכלים מקומי


פארק תמנע, נאות סמדר ואקו כיף לוטן יארחו ב-28-30.12, את השף המקומי המוכשר אוהד לוי (mamo) שיציע תפריטים שונים על טהרת תוצרת מקומית.

לוי, המוכר לטובה לאילתים בזכות מסעדת MAMO יציע תפריט בקונספט שונה המבוסס על טהרת התוצרת המקומית של הערבה – מפירות וירקות ועד גבינות ומשקאות. אוהד לוי כיהן כשף במסעדות הטובות בישראל ביניהן "סושיאל קלאב", "אורטוריו", ו"צ'יקטי" בה גם היה שותף. לפני מספר שנים העתיק את מגוריו ליישוב באר אורה בערבה הדרומית יחד עם משפחתו והקפיץ מדרגה את הקולינריה המקומית באילת ובערבה. אוהד יתארח ויארח בקפה תמנע שבמתחם האגם בפארק תמנע עם תפריט איטלקי, בפונדק נאות סמדר עם בראנץ' מקומי, באקו בר מבית "מלונות מטיילים" בקיבוץ לוטן עם שולחן שוק מהערבה. כל המנות הן בהגשה עצמית ובתמחור נוח. במסגרת הסופ"ש יוצעו הבירות של מבשלת "בירצינות" מקיבוץ קטורה במחיר מסובסד.

בנוסף לאוכל משובח, האורחים יוכלו ליהנות מפעילויות תוכן באתרים השונים - סיורי שקיעה וסיורי עששיות בפארק תמנע, סיור עצמאי בבית האומנויות וביקב נאות סמדר וממתחם האקו כיף שהוא גן שעשועים אקולוגי בלוטן. אוהד יבשל מגוון מנות מהמטבח הים תיכוני עכשווי וצמחוני, המבוסס על חומרי גלם מקומיים מהערבה. 

 

 

כל המנות הן בהגשה עצמית ובתמחור נוח שף אוהד לוי  ● צילום: איתמר גינזבורג

 

יום חמישי 28/12 14:00-20:00 קפה תמנע באגם – תפריט איטלקי

 

יום שישי 29/12 10:00-15:00 פונדק נאות סמדר –  בראנץ' מקומי

 

יום שבת 30/12 11:00-15:00 אקו בר לוטן, מלונות מטיילים – שולחן שוק מהערבה


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש