תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/12/2023 03:32 ● ערב ערב 3149
טיפ לילידי מזל השבוע - הכוכב וונוס שמביא איתו מחשבות על מערכות יחסים יימצא במשך כל השבוע הקרוב בבית תת המודע שלכם, כך שזה הזמן להתכנס בתוך עצמכם ולעשות חשבון נפש בנושא.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכבים משמעותיים כמו כוכב העשייה המוכר בשמו מארס ואפילו השמש בשמיים נמצאים בבית המקושר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם עוברים עכשיו אירועים שונים בחייכם שגורמים לכם לחשוב על החיים בשונה ממה שהבנתם עד כה ולכן גם גובה מכם מחיר רגשי. בנוסף, כוכב סטורן שגורם לעיכוב בתחומי חיים רבים נמצא בבית תת המודע אצלכם ובמקום בו קשה לכם לשתף בתוכניותיכם.   


 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום השותפויות בחייכם ולכן זהו זמן מצוין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת שלכם לעשייה בהתאם לציפיות שלכם מעצמכם, כיוון שנראה שלקרובים לכם לא תמיד ברורה עובדה זו והם דורשים מכם לתת מעבר ליכולותיכם. הכספים שאתם כל כך מצפים להם, עדיין מתעכבים ולא מתקבלים ולכן זה הזמן לבדוק את מצב הרזרבות הכספיות שלכם.


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לחשבונות נפש ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות עליכם לוודא שאלה שאתם באים לבקש את עצתם ייתכן והם מאוכזבים מכם בגלל שלא מילאתם את הציפיות שהיו להם מכם ועכשיו הם מהססים כיצד לנהוג איתכם.


 

סרטן

 

אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם בגלל העובדה שהשמש בשמיים וגם כוכב השפע נמצאים בבית העבודה שלכם ולכן כרגע אתם עמוסים מעבר לכוחותיכם ויהיה זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק מיהם הפרטנרים המתאימים לכם, כדי לחולל ביחד איתם את המהפך שהייתם מעוניינים בו בחיים המקצועיים . בכל מקרה, את מירב ההשקעה שלכם מומלץ לכם לכוון לתחום יחסי האנוש והגיבוש בעבודה.


 

אריה

 

כוכב וונוס שמביא איתו הקלה ושמחה במערכות יחסים וכספים נמצא אצלכם בבית המשפחה הקרובה לכם ולכן נראה שאתם מאוד שמחים לשתף את הקרובים שלכם בתוכניותיכם האישיות להתקדמות. מצפות לכם נסיעות על מנת שתוכלו לממש את עצמכם ובשלב זה חשוב שתשלבו בתכניותיכם אנשים נוספים כדי שיהיה לכם עם מי לחלוק את החוויות שלכם ולבלות יחדיו זמן איכות.  


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו לקיחת אחריות נמצא אצלכם בבית השותפויות ולכן אתם בהרהורים משמעותיים לגבי אנשים שעד היום החשבתם אותם כקרובים , אך לאחרונה אכזבו אתכם. נראה שבימים הקרובים תתעמתו עם המעגל המשפחתי הראשון של חייכם, כיוון שייתכן שמשם תתחילו להרגיש שאתם לא מקבלים מספיק את הפרגון שלדעתכם ראוי לכם.


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה החיים האישיים שלכם עומדים להשתנות כתוצאה מהעובדה שכוכב סטורן שמביא קשיים נמצא אצלכם בבית הבריאות וגורם לכך שאתם צריכים לשמור מאוד על הבריאות, כיוון שאתם רגישים יותר בתקופה זו מאשר בזמנים אחרים. זוהי תקופה מרגשת ורבת אחריות לגבי נושאים שונים בחייכם. הכוכב שלכם, וונוס כוכב של פינוק, נמצא אצלכם בבית הכספים ולכן זה הזמן להרשות לעצמכם לפנק את עצמכם .   


 

עקרב

 

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור כוכב היחסים הבין אישיים במזל שלכם, כיוון שאתם מזל שיכול למצות את מקסימום השפעת הכוכב. אתם מבינים בתקופה הזו את החיים בדרך שונה לחלוטין ממה שהבנתם עד היום ולכן אתם פתוחים לקבל את ההזדמנויות והאפשרויות הטובות שעד היום אולי הייתם פוסלים אותן . זה הזמן שלכם לשנות ולצמוח מתוך השינוי.


 

קשת

 

אתם המזל שעוברים את אחת התקופות היותר קשות של חייכם מבחינה משפחתית בגלל  העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם יחסים במשפחה הקרובה שלכם. ייתכנו פרידות כואבות אך הכרחיות כדי שתוכלו לתכנן את חייכם מחדש. סטורן יגרום לכם לקחת אחריות כלפי אנשים קרובים לכם ואתם למעשה מחכים לכך, כיוון שזה ייתן לכם תחושה שזקוקים לכם.


 

גדי

 

הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא אצלכם במזל ואתם מרגישים שאתם יכולים להביע את עצמכם בצורה מעולה ולשכנע אנשים לעשות מה שאתם רוצים, כיוון שאתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לשכנע אחרים לעשות כרצונכם. יש לכם תוכניות מאוד גדולות להמשך אך לא בטוח שאתם עדיין בשלים לשתף את האחרים במלוא האפשרויות הקיימות, אלא רק במקטעים שמתאימים לכם.


 

דלי

 

נראה שיש לכם אפשרות לשדרג את חייכם המקצועיים דרך קשרים שרכשתם אותם עד היום. הכוכב וונוס נמצא בבית הקריירה שלכם ויביא לכם את האנשים המתאימים לכך כיוון שהוא כוכב שתפקידו לשדרג לכם את היחסים הבין אישיים. בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין, שאתם רוצים עוד הישגים בחייכם ואולי אפילו להוסיף תחום חדש בכל הכרוך להתקדמות מקצועית.


 

דגים

 

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שהשמש בשמיים ביחד עם כוכב העשייה נמצאים יחדיו בבית הקריירה שלכם, וגורמים לכך שמאוד חשוב לכם להיות מוערכים מאוד על ידי אחרים. זה הזמן שלכם ליהנות מפריחה מבחינה חברתית כיוון שנראה שאתם מקובלים מאוד בעיני הסביבה הקרובה שלכם ולכן המעמד החברתי שלכם עולה. נצלו תקופה זו לחיזוק מערכות יחסים.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש