תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 10/11/2023 05:10 ● ערב ערב 3145
לצער כולנו אנחנו עדיין בשיאה של מלחמה כשהחטופים עדיין לא חוזרים ומספרם של הנופלים ממשיך לעלות. גם השבוע הקרוב יעמוד בסימן כוכב המלחמה וכך עד לסוף החודש ולכן על כולם להיות זהירים ולא להיכנס לשאננות גם אם כמות הטילים פוחתת. בזמן זה מתקיימת זווית בה כוכב המלחמה המוכר בשמו מארס מפעיל בצורה מאוד אינטנסיבית ואף אגרסיבית כוכבים שמאפיינים הרס, חורבן אך גם התחלה חדשה. בפתחו של השבוע תעמוד גם הדילמה בפני ראש הממשלה, בהתאם למפת המדינה, כיצד לנהוג במצבים עדינים כמו החטופים, למול הצורך לרצות את ארה"ב אך גם להמשיך בלחימה עד למימוש המטרות. סביר להניח שהפעם לא ייכנע עד שלא יראה תמורה ממשית לפני הפסקת אש כלשהי. סבלנות ופרופורציה הוא שם המשחק ולא לפעול בצורה רגשית כיאה למזל החודש הוא מזל עקרב שרוצה נקמה כאן ועכשיו. כמו כן, אין כמו מזל זה שיודע כי "רק בתחבולות תעשה לך מלחמה" ועלינו לסמוך במקרה הזה על צה"ל שיודע את המלאכה. טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע עבר כוכב התקשורת לבית הכספים שלכם ולכן זה הזמן לטפל בנושאי כספים ולחשוב מה עוד אתם יכולים לעשות על מנת לשדרג לעצמכם את מצבכם הכלכלי.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הצורך שלכם בעצמאות אישית וכלכלית לוקח אתכם אל מעבר למקומות שהתכוונתם אליהם מראש ולכן ייתכנו מצבים של עליות וירידות . הכוכב יופיטר שהוא כוכב השפע נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם להרגיש שאולי יש סיכויים טובים יותר, אך עליכם לשנות כיוון ומחשבה על מנת שתוכלו ליהנות מהתוצאות. נסו בשלב זה להתמקד גם בנושאי יחסים בין אישיים שדורש טיפול.


 

שור

 

אתם נמצאים בתקופה משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום הולדתכם והפעם היא רוויה במתחים וקונפליקטים משמעותיים ביניכם לבין הקרובים לכם. בנוסף, אתם מרגישים שאתם חסרי סבלנות באופן מיוחד ומרבים להתפרץ. סף הסבלנות שלכם נמוך במיוחד בתקופה זו ולא תמיד אתם מנצלים את האיכויות של כוכב יופיטר שבא להראות לכם את האפשרויות הטובות בפרק זמן זה.   


 

תאומים

 

הכוכב וונוס שאחראי על יחסים, יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית המקושר עם קשרים לגבי אנשים הקרובים אליכם במובנים הגובלים גם בתחביבים משותפים. בתקופה זו חשוב מאוד שתראו את החלק היצירתי שלכם כך שתוכלו לעזור גם לאחרים במימוש תוכניותיהם ובהפגת מתחים. מגע משמעותי עם אנשים יעשה לכם טוב וירגיע גם אתכם.


 

סרטן

 

הכוכב וונוס שאחראי על יחסים בין אישיים נמצא אצלכם בבית המשפחה ומשמעות עובדה זו היא כי אתם מאוד עסוקים בקשרים שלכם עם המשפחה הגרעינית וחושבים כל הזמן כיצד ואיך לעזור לכולם ולעיתים, במחיר שזה בא על חשבון הנוחיות שלכם. עזרו בעיקר לצעירים מכם שמאוד זקוקים לעזרה שלכם בתקופה קשה ומשמעותית זו שכל אחד צריך תמיכה והכלה.


 

אריה

 

הכוכב אוראנוס המביא שינויים נמצא בבית הקריירה וגורם לכם לחוסר יציבות, בעיקר כלכלית ובתקופה כזו מכניס אתכם לחוסר יציבות ואף לחוסר בטחון. אינכם לבד בסיטואציה זו , כך שאין לכם סיבה להיות מודאגים יותר מאחרים. המשפחה הגרעינית תעזור לכם ותיתן לכם גב ותמיכה. כוכב השפע יופיטר עדיין נמצא בבית הקריירה שלכם, כך שבטוח תסתדרו בסופו של דבר.


 

בתולה

 

כוכב וונוס שאחראי על כספים ויחסים נכנס אצלכם למשך כל החודש הקרוב לבית הכספים וזו עובדה מאוד משמחת עבורכם, כיוון שאתם חושבים כיצד אתם יכולים למנף עובדה זו לחיוב. זוהי מחשבה שבאה באופן אוטומטי עם הרצון שלכם להצליח ואכן הסביבה הקרובה שלכם מאוד מוקירה ומעריכה את מעשיכם. המשיכו כך ותוכלו להצליח גם בעתיד בתחומים החשובים לכם.  


 

מאזניים

 

הכוכב שלכם וונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות להרגיש טוב יותר לפנק ולהתפנק עם הקרובים לכם במקומות שגורמים לכם לתחושה טובה ומשפחתית. עובדה זו חשובה מאוד לאור העובדה שגם הכוכב סטורן המביא איתו לקיחת אחריות ממשיך לבקר אתכם במקום בו אתם חשים שאתם חייבים להיות יצירתיים על מנת לעזור לכל מי שרק אפשר בתקופה קשה זו.


 

עקרב

 

השבוע נמצא הכוכב וונוס בבית המקושר עם מערכות יחסים במקום המעורר מחשבות והתלבטויות פנימיות עמוקות הוא בית תת המודע. מאחר וכוכב זה אחראי גם על כספים הרי שזה לא הזמן לתכנן מהלך כלכלי כלשהו, אלא אם אתם חייבים לעשות זאת. חשוב שלא תתמהמהו ואל תחכו זמן רב מדי עד אשר תגיעו להחלטות כיוון שאתם עלולים לאבד הזדמנויות טובות.  


 

קשת

 

השבוע עומד להיות מאוד משמעותי עבורכם כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה. זהו זמן בו תרגישו צורך להתבודד ולא להיות בקשר עם אנשים ובמיוחד עם כאלה שגוזלים מכם אנרגיות. הקדישו את הזמן שנותר עד לתקופת יום ההולדת לעריכת חשבונות נפש ותכנונים על נושאים שתרצו לטפל בהם רק לאחר יום ההולדת שלכם.


 

גדי

 

זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית להחצין את החלק התקשורתי שלכם ולגייס לעצמכם אוהדים חדשים שמאוד מעריכים את יכולותיכם. כוכב העשייה המוכר מארס, גורם לכם להיות פתוחים יותר מבחינה חברתית, כך שאתם בדיוק בנקודת זמן שתקל עליכם לבנות את עצמכם בדרך שאתם שואפים לה. ייתכן ובחלק מהדברים עדיין אינכם סומכים על האחרים, אך תתנו לזמן לעשות את שלו.


 

דלי

 

אתם נמצאים בפני דילמות משמעותיות על רקע החיים המקצועיים שלכם ומתלבטים מאוד מה לעשות. מאחר ואינכם אובייקטיבים בדרך החשיבה שלכם כרגע, נראה שמומלץ לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע או אנשים שאתם סומכים על דעתם. אתם נוחים לכעוס ולהתפרץ ובכך אתם עלולים לאבד גם נקודות זכות שצברתם לטובתכם במהלך התקופה האחרונה.


 

דגים

 

כוכב התקשורת מרקורי נכנס לבית הקריירה שלכם ולכן זה הזמן לשנות את סגנון עשייתכם גם אם אינכם עובדים בעבודה קבועה. זהו פרק זמן בו עליכם לחשוב כיצד אתם יכולים לעזור לעצמכם על ידי שינוי תפיסה וחשיבה ובכך לשנות במשהו את סגנון חייכם. הסביבה הקרובה אוהבת ומסורה ותעזור לכם לפתור דילמות רבות שנים שהגיע הזמן לשחרר, כדי ללכת קדימה.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש