מערך הבריאות של כללית ויוספטל בהתגייסות חסרת תקדים באילת

מאת: ● 20/10/2023 04:46 ● ערב ערב 2064
העיר אילת עומדת בראש החנית של ערים הקולטות מפוני יישובי העוטף בעקבות מצב הלחימה הנמשך · כ- 60,000 מפונים כבר שוהים במלונות, אכסניות, יחידות אירוח ובתים פרטיים באילת, רבים מהם נזקקים לתמיכה וסיוע רגשי ונפשי, לצד טיפולים רפואיים מגוונים · כך נערכו כללית שירותי בריאות ובית החולים יוספטל, לתת מענה לעיר שהכפילה את מספר תושביה בתוך יום
מערך הבריאות של כללית ויוספטל בהתגייסות חסרת תקדים באילת
מעניקים מערכת טיפולית תומכת בבתי המלון. הסיור עם סמנכ''לית קהילה של כללית, מירב גוט
תגיות:

צוותי בריאות הנפש של כללית מבית החולים שלוותה וצוותים נוספים, שהגיעו לסייע לצוותי בריאות הנפש של כללית באילת לצד צוותים רפואיים ואדמיניסטרטיביים של שירותי בריאות כללית  במרפאות כללית ובבית החולים, פועלים להיענות לכל צורך ולמתן כל טיפול רפואי פיזי ונפשי למפונים ומתפנים ולתושבי העיר והסביבה.

בכל אחד מבתי המלון בעיר בהם שוהים מפונים ומתפנים נפתחו מרפאות המנגישות טיפולים אלה לתושבי אזורי הלחימה השוהים באילת.

בסיור של סמנכ״לית קהילה של כללית גב׳ מירב גוט, שהתקיים השבוע, יחד עם ד״ר יפה אשור מנהלת בית החולים יוספטל ומרחב אילת של כללית ועם צוותי ההנהלה, במלונות ובמרפאות כללית הפועלות בשטח, התקיים שיח הן עם הצוותים של כללית בשטח שמעניקים את המעטפת התומכת והמטפלת למפוני אזורי הלחימה השוהים בעיר ושיח עם המפונים מאזור הלחימה, לאחריו, דויקו הצרכים והמשאבים הנדרשים להמשך.

 

 ''נוכל לעמוד איתנים אל מול המשימות הנדרשות''. ד''ר יפה אשור


גב׳ מירב גוט: ״הערכתנו הרבה על פועלכם והתגייסותכם בתקופה קשה זו. כללית ערוכה בכל הארץ לתת טיפול לכל אדם ובכל מקום. בחטיבת הקהילה אנחנו פועלים על מנת לתת לצוותים המטפלים השטח את כל הכלים והתמיכה על מנת שיוכלו להעניק סיוע וטיפול לכל צורך".


ד"ר יפה אשור: "המלחמה החלה עם כניסתי לתפקיד מנהלת בית החולים יוספטל ומרחב אילת, תקופה מאתגרת בה אני מתרשמת מאוד מההתגייסות הרחבה של כלל עובדי כללית מבית החולים יוספטל ומרחב אילת, שיתופי פעולה עם עיריית אילת, משרד הבריאות ושירותי הרווחה למען המפונים והמתפנים מאזורי הלחימה, הן במלונות והן במרפאות כללית ויודעת שנוכל לעמוד איתנים אל מול המשימות הנדרשות.”

הנהלה ראשית והנהלת יוספטל ומרחב אילת משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהם וקרוביהם.
 

פתחנו מוקד מיוחד שנותן מענה לבקשות של תושבי הדרום והעוטף

 

08-9927777

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש