לעוף על המים - חווית ספורט ימי ושיט במפרץ אילת לכל המשפחה  

מאת: תוכן שיווקי ● 20/7/2023 16:50 ● ערב ערב 2064
לעוף על המים מציעים לנופשים באילת מגוון רחב של אטרקציות ימיות מטריפות חושים ● משיט אקסטרים, וויקבורד וסקי מים, לשיט רגוע ומהנה לכל המשפחה או לקבוצות, שנורקלינג וצפייה בשונית האלמוגים המדהימה והדולפינים של מפרץ אילת ● דבר אחד בטוח, זו הולכת להיות נקודת השיא של החופשה שלכם! 
חבילות ספורט ימי הכוללות 3-4 אטרקציות בכרטיס אחד

חלק בלתי נפרד מהחוויה של חופשה באילת, היא פעילות ספורט ימי באילת. אם אתם מגיעים לחופשה קצרה בעיר הנופש הדרומית של ישראל ואתם מעוניינים להספיק לצבור כמה שיותר חוויות בזמן שעומד לרשותכם, כדאי שתכירו את לעוף על המים - חברה המתמחה במגוון רב של הפעלות, ומציעה תחת קורת גג אחת, שלל אטרקציות המתאימות לכל גיל, והכל במטרה להפוך את החופשה שלכם באילת למדהימה.

 

שיט אקסטרים במפרץ אילת - חוויה בלתי נשכחת 

 

מאז הקמתה בשנת 2012 על ידי הבעלים, יהונתן ביטון, סקיפר ותיק ומנוסה, הפכה לעוף על מים למפעילת אטרקציות מובילה באילת, המושכת אליה מדי יום תיירים רבים מהארץ ומהעולם. בין אם אתם מחפשים אקשן מלא אדרנלין ובין אם אתם יותר בעניין של שייט רומנטי ומרגיע אל תוך השקיעה או שאתם מעדיפים ליהנות משני העולמות ופשוט לשלב, בלעוף על המים ידעו להתאים את הפעילות המושלמת עבורכם. הצוות מספק את חווית השייט הבטוחה ביותר עם יחס אישי וחם.

 

סקי מים בסירה המהירה באילת

 

למקסם את חווית הספורט ימי באילת 

 

על מנת להבטיח שחווית שיט האקסטרים שלכם תהיה עוצרת נשימה, בלעוף על המים מציעים את הסירות המהירות והמפנקות ביותר במפרץ אילת. עבור אלו שרוצים למקסם את ההנאה ולהספיק כמה שיותר, לעוף על המים מציעים חבילות ספורט ימי הכוללות 3-4 אטרקציות בכרטיס אחד. כך למשל, תוכלו ליהנות  משיט אקסטרים בסירה המהירה ביותר באילת (250 כ״ס) לצד חוויה של אבובים, צפייה בדולפינים ממרחק נגיעה שנירקול בשונית האלמוגים המרהיבה באילת.

 

וויקבורד באילת זה רק ב'לעוף על המים'

 

מבין כל פעילויות הספורט הימי שבאילת, יש פעילות ייחודית ומרגשת שפשוט אסור לכם להחמיץ, והיא חווית הסקי מים / וויקבורד. אם אתם מתחילים, תוכלו לקבל הדרכה צמודה עם מדריך מקצועי הכוללת הסבר תיאורטי והתנסות מעשית בגלישה על מגלשיים או וויקבורד, בעוד שהגולשים המנוסים שביניכם, מוזמנים לבוא לאתגר את עצמם ולפרוץ גבולות. בלעוף על המים דאגו שכולם יוכלו לקחת חלק בפעילות המלהיבה והמאתגרת הזו, והכל, כמובן, תוך הקפדה על בטיחות.  

052-3801419

א'-ה': 9:00-17:00

ו': 9:00-14:00

סגור בשבת

אתר

פייסבוק

אינסטגרם


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש