תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 29/6/2023 16:32 ● ערב ערב 3126
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תחושו חוסר וודאות לגבי הצד העסקי בחייכם. הבירוקרטיה תהייה קשה לכם ונראה שעדיין לא בשלה בכם ההחלטה , כיצד לנהוג כלכלית.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

בשבוע הקרוב תרגישו חוסר וודאות לגבי נושאים רבים שראיתם אותם כשליחות אישית כלכלית ואילו עכשיו בגלל הנסיבות המשתנות , אתם נאלצים לפעול מתחת פני השטח, כך שעדיף שלא יגלו מה תוכניותיכם לטווח הרחוק. שתפו רק מי שזורם ביחד איתכם ואתם מרגישים שאיכפת לו מכם. אתם עומדים לזכות בעצמאות כספית שתוביל אתכם להצלחה. .   


 

שור

 

הכוכב פלוטו שמביא איתו מהפכים וצורך בשינויים ועשייה מתוך קושי ואפילו עיכובים נמצא אצלכם בבית הקריירה וגורם לכם להרגיש שאתם עובדים קשה מאוד ומתאמצים על מנת להוכיח את יכולותיכם. עובדה זו אינה סותרת את העובדה שכוכב השפע נמצא השנה במזל שלכם ויביא לכם את ההזדמנויות המתאימות לעשיית שינויים.        


 

תאומים

 

הכוכב שלכם המוכר בשמו מרקורי נמצא בבית הכספים ולכן זוהי תקופה לעשות חושבים בחודש הקרוב על מנת לבדוק מה היה בהתנהלות האישית שלכם, עד עכשיו וזאת כדי לדעת כיצד להמשיך בתכניותיכם העתידיות. נראה שמסיבות של זהירות, אינכם יכולים לחשוף את מחשבותיכם לאנשים קרובים ואתם נאלצים להסתיר חלק נרחב מדעותיכם.  


 

סרטן

 

הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא במזל שלכם וישהה שם גם במשך כל החודש הקרוב , עובדה שמכניסה אתכם לחוסר נוחות בשל העובדה שאתם פעמים רבות מעדיפים לשתוק ובעיקר בנוגע לקרובים לכם. לעיתים יש לכם הרגשה שאתם נושאים את צרותיהם של האחרים על  גבכם ואתם חייבים למצוא זמן למנוחה גם עבור עצמכם.    


 

אריה

 

הכוכב וונוס שאחראי על החלק המפנק באישיותו של האדם מבקר אצלכם במזל ולכן תרגישו התעוררות חברתית, מקצועית ורגשית בתחומים רבים. זה הזמן להפעיל את קסמיכם בכל אותם מקומות שבהם הרגשתם חלשים במהלך התקופה האחרונה ונראה שתצליחו להגיע להישגים מרשימים שבהם יעריכו אתכם מאוד ואת העשייה שלכם.


 

בתולה

מבחינה חברתית אתם נמצאים במקום טוב , למשך כל החודש הקרוב. אנשים קרובים חושבים שיש לכם נתינה ועובדה זו מעלה את יוקרתכם בדיוק במקומות שאתם מרגישים שאתם מעוניינים בהם. התחושה שזקוקים לכם קוסמת לכם ומעניקה לכם בטחון רגשי שאכן אתם רצויים. ובכל זאת, היו זהירים כאשר אתם באים להכיר אנשים חדשים שחפצים בקרבתכם.


 

מאזניים

 

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא אצלכם בבית המעמד החברתי של חברים קרובים ורחוקים , ומאפשר לכם להרגיש אנרגטיים ולפעול בדרכים נעימות על מנת להשיג את מטרותיכם בדרך מעניינת ויצירתית . נראה שאתם עומדים בפני התחלה תקשורתית חדשה בתחום המקצועי ועובדה זו מצוינת עבורכם, כיוון שעכשיו אתם מתחילים ליהנות מפרות השקעתכם.   


 

עקרב

 

בתקופה זו אתם פוריים מקצועית יותר מתמיד בגלל העובדה שכוכב העשייה נמצא אצלכם בבית הקריירה ולצידו הכוכב שאחראי על יחסים בין אישיים ושמו וונוס. זה בדיוק הזמן שלכם לנסות להפוך תחביב למקצוע במידה ותצליחו להתמודד עם הקשיים שהמציאות הנוכחית מכתיבה לכם ועדיין תהיו איתנים בדעתכם לשנות – אכן תצליחו.


 

קשת

 

בשבוע הקרוב אתם עשויים להרגיש צורך במנוחה נפשית ביחס לכל האנשים שסובבים אתכם ואף יקרים לכם. יש בכם געגוע מאוד עמוק למערכות יחסים משפחתיות שיש בהן גם עומק נפשי ולא רק קרבת דם. נראה שאתם נמצאים בנקודת זמן שסוגרת את מחצית השנה שלאחר יום ההולדת, וזמנים אלה רגישים במיוחד וגורמים לעשיית חשבונות נפש משמעותיים.  


 

גדי

 

נראה שהשינויים המשמעותיים שעברתם עם עצמכם בשנים האחרונות והעובדה שבשל כך גם הקרובים לכם נאלצו להתמודד עם שינויים , גורמת לכם לא אחת לחוסר מנוחה ואף לרגשי אשם כיוון שלעיתים קרובות , ביניכם לבין עצמכם אתם תוהים האם עשיתם את הדבר הנכון. במידת האפשר מומלץ לכם להחליף מקום מגורים בבחינת משנה מקום משנה מזל.    


 

דלי

 

מבחינה כספית בגלל מעבר הכוכב המעכב בבית הכספים שלכם, זוהי אינה אחת התקופות הנכונות עבורכם, כיוון שאתם עלולים להיקלע להוצאות שאינן הכרחיות עבורכם ואיכשהו אתם עלולים להיגרר לכך שבעקבות הצורך הבסיסי שלכם להיות בסדר עם האחרים ואף להשביע את רצונם, אתם פועלים כנגד רצונכם. חשוב שתישארו נאמנים לעצמכם.  


 

דגים

 

אתם עסוקים מאוד בענייני הזולת שיכולים להיות אנשים וילדים מקרבת דם שנייה ואפילו שלישית בצורה אינטנסיבית ואף מבורכת כיוון שאתם יכולים ליצור יש מאיין ולהביא לסיומם המוצלח של הרבה פרויקטים יצירתיים שנדחו. אין ספק שהצורך שלכם בנתינה מנהל את חייכם עד כדי כך, שלעתים אתם שוכחים את עצמכם. קחו זאת בחשבון .


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש