סוויס סיסטם: מהו ה-מזרן המושלם לספורטאים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2023 10:39 ● ערב ערב 3125
סוויס סיסטם מציעה מזרון שמומלץ לכל אדם, אך מזרן לספורטאים חייב להתאים לגופם באופן המיטבי ביותר, בכדי לתמוך בגופם במהלך שינה או מנוחה.
סוויס סיסטם: מהו ה-מזרן המושלם לספורטאים?
תגיות:

אז איזה מזרן מתאים לספורטאים? האם מזרן לספורטאים יסייע לבריאותם וישפרו הישגים?

 

בסוויס סיסטם מסבירים:


הימים בהם ישראלים ישנו על מזרנים רגילים תמו, מרבית הישראלים יעדיפו לשפר את איכות השינה והבריאות שלהם באמצעות מזרן אורטופדי איכותי, והאנשים שלהם חשוב יותר מכל לשמור על שינה תקינה הם הספורטאים.


ספורטאים מקצועיים חייבים לשמור על שינה רציפה לאורך כל השבוע מאחר ופעילות גופנית גבוהה תצריך לרוב מהספורטאים שעת שינה נוספת ומזרן שמספק תמיכה הנדרשת לגוף האנטומי של כל ספורטאי וספורטאית. פעילות גופנית מרובה בעצימות גבוהה, מחייבת את הספורטאים לאפשר לגופם לנוח ולהחלים מפציעות ספורט. להתאים את המזרן והמיטה לגופם ולשמור על בריאות פיזית, חדות מחשבה ונפש רגועה ויציבה.


על אף שחשוב לשמור על שעת שינה והתעוררות קבועים וכן לשמור על תזונה מתאימה במהלך פעילות גופנית, מחסור בשינה עלול להוביל לבעיות בריאותיות שונות שיפגעו פעילות התקינה של הגוף ויעלו את הסיכון לפציעות.

צעד ראשון לשמירה על שינה טובה ואיכותית הוא בחירת מזרון שיתאים לגופם של הספורטאים, סוויס סיסטם מציעה מגוון רחב של מזרונים זוגיים ומזרונים נוספים ברמה גבוהה, עשרות רבות של דגמים בגדלים שונים מוצעים לרכישה, עם מפרט ומידע מלא על כל מזרן ויסקו או מזרן לטקס. מזרנים שונים יתאימו לאנשים שונים וכל ספורטאי או ספורטאית יוכלו למצוא את המזרנים המתאים  בדיוק עבורם.


בנוסף ניתן לשלב משטח שינה אורתופדי או לרכוש מיטה זוגית שבה ניתן יהיה לבחור את סוג המזרן לכל צד וליהנות מהרמה הגבוהה ביותר עבור ספורטאים.

 

מיטה חכמה תסייע לבקרה על מדדים של ספורטאים:


חברת Swiss system, נותנת החסות הרשמית לועד האולימפי, לא מסתפקת בהצעה של המזרן המושלם לספורטאים, משטחי שינה איכותיים או מיטה זוגית מתכווננת מדגמים רבים – ובכדי לשפר את איכות השינה, ניתן לעלות רמה אחת נוספת באמצעות מיטה חכמה.
 הדור החדש של המיטות בישראל, מיטת סמארט 360, מיטה עם מזרן איכותי המאפשרת לספורטאים רבים ליהנות ממיטה הכוללת ניטור מדדי שינה רבים והפקת דו"ח שינה מפורט, כל זאת בכדי לשפר את גם את ביצועי השינה, חיישני המיטה כוללים מערכת מבוססת בינה מלאכותית ומנטרים את מדדי השינה השונים במהלך שינת הלילה.
המיטה החכמה מתממשקת עם אפליקציה ייעודית,  כשזו מקושרת לשעון חכם שממשיך לעקוב ולנטר נתוני גוף שונים במהלך היום. לאורך כל שעות היממה הספורטאים מנוטרים, ומקבלים שיקוף מלא של הנתונים שיסייעו להם לשפר את השינה שלהם, ובכך להתחזק ולהשתפר באימונים ובתחרויות.

בנוסף למיטה החכמה והשעון החכם, הספורטאים יוכלו ליהנות ממערכת עיסוי מבוססת רטט, מצבי זיכרון מובנים, שעון מעורר, ניטור נחירות אוטומטי וסיוע בהפסקת הנחירות לאורך השינה, יציאות USB, שלט אלחוטי או הפעלה באמצעות האפליקציה, תאורת לד ופונקציות נוספות שיאפשרו לספורטאים ליהנות מפסגת השינה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש