סקירת 10 גופי התאורה החמים ביותר כיום!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/9/2021 10:05 ● ערב ערב 3033
לתאורה השפעה משמעותית על האווירה והעיצוב של סביבת המגורים. בשנים האחרונות עולם התאורה מאיר עם מגוון מסחרר של גופים בשלל סגנונות וכל שצריך זה להתאים את גופי התאורה לגודל, לתנאי השטח ולסגנון המבוקש
סקירת 10 גופי התאורה החמים ביותר כיום!
תגיות:

לפניכם סקירה של העשירייה הפותחת בזירת התאורה ומה חשוב לדעת על כל אחד מהגופים שמככבים ברשימה. 


עוברים לתאורת LED


מאז שהתגלתה תאורת ה-LED היא עברה מהפכה משמעותית וכיום מדובר בנורות LED או גופי תאורה מבוססי LED שניתן למצוא כמעט בכל סביבת מגורים ובית עסק.
ללד יתרונות רבים מטמפרטורת צבע קרירה או חמה לפי בחירה דרך תקופה גבוהה ועד תוחלת חיים ארוכה וחסכוניות באנרגיה וכך בצריכת החשמל.
אפשר לשלב LED בגופים רבים וגם לרכוש מראש גופי LED דקורטיביים לכל חלל. חוץ מזה, הלד לא מתחממת בעוצמה גבוהה כך שאין סכנת כוויה בעת נגיעה.

 

הנברשת עושה קאמבק


האסוציאציה הראשונה מהמילה שנדליר או נברשת היא טירות עתיקות באירופה אחו ארמונות מלכותיים, אבל למען האמת הנברשת, שאומנם החלה בזירת החיים הטובים הפכה במרוצת השנים לפריט פופולארי בבתים רבים בשלל סגנונות.
נברשות אלגנטיות גרנדיוזיות שבולטות בחלל ועד נברשות מיניאטוריות יותר, לרוב עם קריסטלים נוצצים או מברזל יצוק ובעת האחרונה – נברשות מודרניות משולבות חישוקים ועוד אלמנטים מודולאריים שמאפשרים שינויי זווית לפי הסגנון המועדף וכיוון האור המבוקש.

 

מאירים את השולחן


מנורות שולחן היו אולי בעבר משויכות לחדרי עבודה אפלוליים, פינות קריאה או שולחנות ליד המיטה במראה מינימליסטי וחסר עניין, אך בשנים האחרונות ניתן לראות פרשנויות עיצוביות מעניינות וגופי תאורה שולחנים ממוקדים ותכליתיים אך בעיצובים מקוריים ודקורטיביים להפליא. בין הכוכבים המאירים על השולחן: גופי עץ גיאומטריים, מנורות רטרו ששואבות השראה מעולם הטבע עם אלמנטים של פרחים ועוד.

 

האור שמגיע מלמעלה


בחללים בהם רוצים לשמור על מסתורין או לחסוך במקום ולפנות את השטח, ההעדפה היא לגופי תאורה שקועים בתקרה. כיום באמצעות עיבוי או הנמכות גבס ניתן להשקיע את הגופים ולהצניע אותם בפנים כך שהם יאירו מלמעלה ויצרו אפקט מעניין בלי להראות לעין המתבוננת. אפשר להסתיר את הנורה עם חומרים שונים והתכנון מאפשר פיזור אחיד את האור כך שהתאורה מתאימה גם כתאורת אווירה וגם כתאורה היקפית ואפילו תאורה משימתית, תלוי בגודל, בעוצמת האור ובמיקום.

 

הכל מתחיל ברצפה


מנורות רצפה מככבות ובגדול ומהוות הן גוף תאורה פרקטי והן גוף תאורה אסתטי שמתפקד כאלמנט עיצובי בחלל. ניתן להעמיד את מנורת הרצפה ליד הכורסה האהובה, טלוויזיה, במבואה או בכל מקום בו תרצו ליהנות מהאור וגם מנוכחות הגוף. אפשר למצוא מנורות רצפה מינימליסטיות מעודנות וגם בעלות זרועות מתכווננות דמויי תמנון.

 

שמים פס


מאז שהספוטים נכנסו לעולמנו רבים גילו אותם והם מחפשים את פסי הצבירה עליהם ישבו הספוטים ויאירו לכיוונים שונים. הספוטים וכך גם הפסים לא מפסיקים להמציא את עצמם מחדש מבחינת רוחב פס, עיצובים, פלטת חומרים וצבעים – אפשר למצוא פסי צבירה באורכים שונים ולפי האורך גם להחליט על מספר הספוטים עם לד מובנה. יש לדאוג שהפסים חזקים ועמידים במיוחד.

 

צמודים לתקרה


התקרה היא כוכבת בעולם התאורה כי משתמשים בה לצרכי הארה ולצד שקועי התקרה שאינם נראים כמעט לעין המתבוננת, גופים צמודים לתקרה בהחלט גלויים ועם זאת – שומרים על אווריריות ומרחב. אפשר למצוא מנורות צמודות לתקרה בשלל עיצובים גיאומטריים – עיגולים, ריבועים ומלבניים עם גימורים מעניינים.

 

תלויים בהצלחה

 


מנורות תלייה לצד הנברשות הקלאסיות מגיעות בשלל עיצובים כשיש חללים בהם תולים בצורה סימטרית או אסימטרית גופים נתלים, למשל, מעל האי במטבח או מעל שולחן הקפה. הגופים התלויים מפתיעים בעיצובים ייחודיים משלל חומרים בעיצוב מודרני או כפרי, צבעוניות עשירה או גוונים מונוכרומטיים.

 

הכוכב שעל הקיר


לצד הצמודים לתקרה, ישנם גופי תאורה צמודים לקיר שמתפקדים על תקן של יצירה על גבי הקיר ומאירים בסימטריה מכיוונים שונים. למשל, על קירות הסלון, המטבח וחדר הרחצה. מנורות קיר עכשוויות מגיעות בדמות שילובים גיאומטריים, גלים, שכבות, שילובי טבעות וחישוקים ועוד דגמים פנטסטיים.

 

סוד הפחם


נורות filament אלה הן נורות לד דמוי פחם מביאות את האווירה הרומנטית וצביון עתיק ישירות לסביבת המגורים. אפשר למצוא נורות אלה בגרסאות זכוכית קופה או מעושנת בגוון אור לבן או חום בטווח רחב של הספק וליצור אטמוספירה ייחודית בכל חלל.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש