מלכת המים - הצנרת הביתית נעים להכיר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/9/2021 07:46 ● ערב ערב 3032
שירותי אינסטלציה הם שם כולל למגוון עצום של תהליכים, תיקון תקלות, בעיות וליקויים, התקנת מערכות כאשר כל הפעולות הללו קשורות למערכת הביוב, המים והאינסטלציה. לכל מערכת יש את התפקיד שלה כמובן ויש המון סוגים של מצבים מורכבים המעודדים היווצרות של בעיות באותן מערכות. בשורות הבאות נציג בפניכם את סוגי הצנרות המרכזיות שקיימות בכל מערכת ביתית, אז יהיה לכם קל יותר להבין את הבעיות והליקויים הנפוצים וגם אלה שפחות.
מלכת המים - הצנרת הביתית נעים להכיר
תגיות:

 

הנקייה והמלוכלכת

 

הכל מתחיל ונגמר בהבנה של הרכב והמבנה של הצנרת. בכל בית מגורים או בניין יש שתי מערכות עיקריות. האחת מכונה צנרת מים זכים והשנייה היא צנרת הביוב. צנרת מים זכים מגיעה ישירות מהמערכת של הרשות המקומית או העירייה אליה אתם משויכים. העירייה היא זו שמספקת את המים לברזים שלכם שמגיעים למטבח ולחדרי האמבטיה והשירותים. מדובר במים אותם אנו שותים, המים איתם אנו מתקלחים בכל יום, רוחצים פנים ושיניים, שוטפים ירקות ופירות… לצנרת הזו יש כל מיני סוגים של צינורות, כאשר לכל צנרת יש את היתרונות והחסרונות שלה. אם אתם מחליפים מערכת לצנרת זו, שווה להתייעץ עם מומחה בתחום. על כל הליקויים הקיימים במערכת זו כמו נזילות, סתימות, פיצוצי מים, כדאי במקרה כזה שווה לבחור בעל מקצוע או מומחה אשר מספק את כל שירותי האינסטלציה השונים.

 

מה לגבי צנרת הביוב?

 

צנרת הביוב היא זו המכילה את מי הדלוחים. אותם מים שיוצאים מהמקלחת, מהכיורים, מהברזים בבית בשילוב מי השופכים שזה בעצם המים שמכילים את כל מה שיוצא לנו מהגוף, בלי יותר מדי פירוט:). הצנרת הזו מכילה את איסוף המים ממכונת הכביסה, האמבטיות, חדרי השירותים וכדומה. אל הביוב מחוברים מכשירי עיבוי וקופסאות ניקוז שאליהם המים מגיעים. גם כאן יש כל מיני סוגים של צינורות, אבל לא ניכנס לזה.

 

על מה חשוב להקפיד בהיבט של צנרת המים?

 

אחד הדברים הכי חשובים שכדאי להקפיד עליו הוא שיש התאמה בין הקבלן אותו בחרתם לבין האינסטלטור מתקין את הצנרת. תהליך חשוב אותו יש לבצע נקרא ביטוי שהוא בעצם מכסה את הצנרת אותה מתקינים בבטון וזה מונע המון סוגים של בעיות ופגיעות. דבר נוסף ששווה לשים עליו דגש, הוא שיש כניסה של מים נקיים לכמה שיותר נקודות וברזים כדי להפחית את הסיכון לסוגים שונים של תקלות במערכת. כך למעשה, אתם מגדילים את השליטה שלכם על כמות המים. בנוסף, אם אתם מתקינים צנרת חדשה בבית או בדירה שלכם, שווה לצלם את המערכות אחרי ההתקנה ולבצע בדיקות לחץ הידרוסטטיות שמונעות עיכובים בקבלת טופס 4 לאכלוס.

 

מחפשים מומחה אינסטלציה? דרך האתר אינסטלטורס תוכלו לקבל את כל שירותי האינסטלציה תחת קורת גג אחת. המקצוענים שלנו מתמחים במתן שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מעניקים שירות מקצועי, מקיף, יסודי והגון הן עבור המגזר הפרטי והן עבור המגזר המקצועי. פתיחת סתימות פשוטות ומורכבות, הסרת שורשים במערכת הביוב, איתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם, התקנת מערכת ביוב, פתיחת סתימות במרזבים ועוד. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו ונשמח ליצור אתכם קשר כמה שיותר מהר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש