לא צריך לטוס רחוק על מנת לחגוג ירח דבש

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/8/2021 00:55 ● ערב ערב 3030
אי אפשר שלא להתאהב בתל אביב, הלב של המדינה, המלכה הבלתי מעורערת של זירת הבילויים. תל אביב מהווה יעד אטרקטיבי לזוגות אוהבים ורבים בוחרים לחגוג ירח דבש בעיר הנושקת לים התיכון.
לא צריך לטוס רחוק על מנת לחגוג ירח דבש
תגיות:

בתקופת הקורונה, בה הטיסות לחו"ל נעשות מורכבות ומאתגרות יותר מתמיד, תל אביב מהווה אלטרנטיבה נהדרת לחגיגה זוגית. אווירה רומנטית לאור שקיעה, מסעדות שף, ברים טרנדיים, מרכזי בריאות וספא, שלל אטרקציות ופינוקים וכל שצריך זה רק להזמין מקום לינה לאחרי החופה ולהתמסר להנאה.
לתל אביב יתרונות רבים במיוחד אם אתם חוגגים קרוב לעיר, הגישה אליה פשוטה וממגוון אזורים גיאוגרפיים, כך שתוכלו להתחיל את החגיגה מיד לאחר האירוע.  העיר מציגה היצע מסחרר של אפשרויות והזדמנויות לבילויים בכל הסגנונות האפשריים: רגוע, אקשן, ליד הים, בפארק, מוזיאונים, תרבות, קולינריה ואפשר ליהנות מכל העולמות בירח דבש אחד ו"לטעום" מכל הבא ליד.
לפניכם טיפים ורעיונות חשובים לחגיגת ירח דבש אגדי בתל אביב:

 

להתרגש בירח דבש במלון הנכון


לחוויית האירוח השפעה רבה על ההצלחה של ירח הדבש וההנאה המשותפת שלכם. בחרו מלון במיקום שמספק לכם את התפאורה והאווירה כמו מלון ליד חוף הים עם גישה מהירה לטיילת ולאתרים הקרובים כמו מתחם התחנה, נווה צדק הציורית, נמל תל אביב השוקק. ניתן ליהנות ממלון דירות המציע דירות מרווחות ומאובזרות טיפ טופ ועד הפרט הקטן ביותר ואפילו לשדרג לסוויטה מפוארת עם בריכה פרטית או קישוטים.
בדקו מה כולל האירוח כגון טרקלין נינוח, ארוחת בוקר עשירה, חדר כושר, יוגה על הגג ובעיקר – מרפסת מול הנוף, כדי שתוכלו לפקוח עיניים מול הכחול העמוק ולהשיק כוסות יין לאור השקיעה. תענוג זוגי עד שיכרון חושים!

 

האושר עובר בחוויה גסטרונומית


קשה להתחרות עם המבחר הקולינארי המסחרר של תל אביב, שלא מפסיקה להפתיע ולרגש עם מנות ומטעמים מכל הסוגים ומכל המטבחים. מסעדות שף עם טרסות יפות, ישיבה באוויר הפתוח, שולחן לאור נרות.
החליטו מה מתחשק לכם: פיוז'ן, איטלקי, אסיאתי, ים תיכוני ועוד. מוזמנים גם להעצים את הידע שלכם וליהנות תוך כדי תנועה (של הלסת) גם מסדנאות בישול או סיור מסקרן בשווקים בעקבות טעמים, סדנת שוקולד, סדנת סושי, סיור תבלינים ועוד. אופציות נוספות: לשכור יאכטה עם ארוחה ומוסיקה בלב ים או שף שיגיע עד לסוויטה שלכם לרקוח עבורכם מנות ספיישל באינטימיות מוחלטת.

 

חיבור זוגי גוף ונפש וחידושים זוגיים


אין כמו למקסם את ההנאה בירח הדבש שלכם בספא – עיסוי זוגי מרגיע שינתק אתכם מהשגרה ויטעין אתכם באנרגיות חדשות, טבילה בג'קוזי מבעבע עם שמנים ארומאטיים ועוד.
חפשו לעצמכם היכל ספא קסום בעיר הגדולה ותרגישו נפלא. אפשר גם ליצור חוויות משותפות ולנסות דברים חדשים. טיסה בשמי הארץ, קיר טיפוס, סקי מים, טרקטורון מעופף, סדנת ריקודים זוגית ועוד. צקו לירח הדבש שלכם תוכן מעשיר ותצברו הרבה זיכרונות יפים ורגעים מאושרים.

 

ריח דבש - לילות לבנים לאוהבים


ירח דבש זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסה וליהנות מבוקר ועד לילה ותל אביב היא בהחלט היעד האידיאלי עבורכם. סיור סגווי במקומות היסטוריים בעיר, ארוחת צוהריים מיוחדת ובילוי לילי היכן שאתם אוהבים ואפשר גם ליצור שילובים מעניינים: הצגה, הופעה חיה, אולי סטנד אפ, מסיבה משגעת במועדון ובר מקפיץ עד השעות הקטנות של הלילה ואפילו סיור לילי עד אור הבוקר לאורך החוף. אתם בוחרים: בחוץ או בפנים – חדר בריחה או סיור גרפיטי מצולם, רכיבה על אופניים או הרצאה על אהבה.
ירח דבש מהווה את התזמון המושלם להתקרב, להתחבר ולהתחיל חיים משותפים בשיא הסטייל!


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש