דרכים בהן סוכנות איקומרס תעזור לכם להימנע מטעויות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/7/2021 09:56 ● ערב ערב 3025
יש לך חנות אינטרנטית שבזמן האחרון לא ממש מניבה תוצאות? רוצה לעשות את הצעד המתבקש ולפתוח חנות אינטרנטית משלך? כדי לעשות את זה כמו שצריך, כדאי למצוא סוכנות איקומרס שתיקח על עצמה את המשימה, ותסייע לך להימנע מטעויות שונות שאנשים חסרי ניסיון שמעוניינים לחסוך את ההוצאות של עזרה מקצועית, עושים כשהם פותחים אתר איקומרס בעצמם.
דרכים בהן סוכנות איקומרס תעזור לכם להימנע מטעויות
תגיות:

 

כמה טעויות שעלולות להיווצר כשלא מקבלים ליווי מקצועי של סוכנות איקומרס

 

  • מהירות אתר נמוכה מידי – סוכנות איקומרס תעשה הכל בכדי למנוע מצב שבו מהירות האתר נמוכה מידי. ביננו, אף אחד לא אוהב להמתין זמן רב מידי עד שהאתר נטען, עד לרגע שבו אפשר סוף סוף לבצע הזמנה ועד שהיא מתקבלת. החברה תעשה הכל בכדי לוודא שלא מועלות לאתר תמונות כבדות מידי או בפורמט הלא נכון, שהקוד של החנות יעיל ונקי, שישנן תשתיות המותאמות לחנות האינטרנטית הספציפית עליה מדובר, שקיים שימוש במנגנונים שונים באינטרנט שהופכים את הגלישה באתר לידידותית, נוחה וקלה יותר ועוד.
  • ללא התאמה למובייל – אם אין ידע מקצועי, סביר מאוד שתדלגו על החלק הכל כך חשוב הזה ביצירת החנות האינטרנטית האולטימטיבית. הרי הכל היום קורה במובייל, אנחנו מביטים בו בכל זמן שרק מתאפשר לנו ועושים הכל בעזרתו, כך שאין מצב שבעלי עסקים יכולים להרשות לעצמכם לוותר על הפיצ'ר הזה. התאמת האתר גם למובייל היא קריטית לחוויית משתמש חיובית, ידידותית ויעילה שתגרם לגולש להישאר באתר במשך זמן רב, ובתקווה גם למנוע לפעולה.
  • חוסר אחידות במראה – כאן הכוונה היא בעיקר בפונטים בהם נשתמש באתר. זכרו שלא מדובר בהזמנה לחתונה, אלא בחנות אינטרנטית. יותר מידי פונטים וטיפוגרפיות עלולים ליצור בלגן בעיניים וחוסר פוקוס, סוג של הסחה לא מודעת שתפגע בגולש ובסיכוי שלכם לבצע מכירה.
  • מידע קריטי – הגולשים רוצים לדעת הכל; מהי מדיניות הפרטיות, תנאי השימוש, מדיניות החזרות וביטולים. אי אפשר לוותר על פרטי המידע החשובים הללו ולחשוב שלא יעלו שאלות בקרב הגולשים, או יותר גרוע; אי אפשר לצאת מנק' הנחה שגולש יפנה בכלל עם שאלה, אם המידע לא קיים הוא פשוט יעזוב את האתר וימשיך הלאה. אל תתנו לזה לקרות, היו שקופים!
  • תתמקדו בגולשים – הצפה של תוכן שמהלל את היתרונות שלכם היא נחמדה, אבל ממש לא מספיקה. סוכנות איקומרס תסייע לכם ליצור תוכן בעל ערך, כזה שיגרום לגולשים להבין שאתם כאן בשביל להעניק להם את השירות הטוב ביותר, ערך מוסף, הרבה מעבר לסתם עוד מכירה. המטרה היא ליצור קשרים של ממש עם הגולשים, ליצור מה שנקרא 'קהילה'.

 

תהיו פתוחים ללמוד

 

כשמפקידים את המשימה בידיה של סוכנות איקומרס יש לזכור לשמור על ראש פתוח, לאפשר למומחים לעשות את העבודה ולקחת אתכם למקום הכי טוב שתוכלו לדמיין. ייתכן שאתם בעלי עסקים מעולים, אבל אין לכם מושג איך להרים או לתפעל אתר. תנו להם לעשות את עבודתם, ותראו תוצאות תוך זמן קצר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש