הנאה עצומה בעת חופשה באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/6/2021 09:47 ● ערב ערב 3021
עיר הקיט הדרומית אהובה מאד על הישראלים והם משתדלים להגיע אליה לביקור ולנופש לפחות פעם אחת בשנה. משפחות רבות מגיעות גם כמה פעמים בשנה והן נהנות מהמון רגעי אושר בחופשה המפנקת. בתי המלון הנוחים ברחבי העיר, מזמינים את האורחים לחוויה ישראלית יוצאת דופן שבה יקבלו אוכל מצוין, ייהנו מחדרים נקיים, יבלו בבריכה ובאטרקציות רבות נוספות. לכן אין זה מפתיע שכאשר מדברים על יציאה מהשגרה, הדבר בראשון שרוב הישראלים חושבים עליו, הוא חופשה באילת
הנאה עצומה בעת חופשה באילת
תגיות:

 

חופשה באילת

 

עיר הקיט הדרומית אהובה מאד על הישראלים והם משתדלים להגיע אליה לביקור ולנופש לפחות פעם אחת בשנה. משפחות רבות מגיעות גם כמה פעמים בשנה והן נהנות מהמון רגעי אושר בחופשה המפנקת. בתי המלון הנוחים ברחבי העיר, מזמינים את האורחים לחוויה ישראלית יוצאת דופן שבה יקבלו אוכל מצוין, ייהנו מחדרים נקיים, יבלו בבריכה ובאטרקציות רבות נוספות. לכן אין זה מפתיע שכאשר מדברים על יציאה מהשגרה, הדבר בראשון שרוב הישראלים חושבים עליו, הוא חופשה באילת. אצל רוב רבדי האוכלוסייה האהבה לאילת מתגברת עם השנים ולכן הם מגיעים אליה שוב ושוב.

ברוב בתי המלון ממתינים לאורחים חדרים יפהפיים ומאובזרים עבור חופשה מושלמת. יש חדרים אשר ממוקמים מעל בריכת השחייה וכך כיף לשבת במרפסת וליהנות מהצפייה בכל מה שקורה בבריכת השחייה. אחרים נהנים מהנוף המרהיב של הרי אילת והם יושבים שעות במרפסת בהנאה עצומה. גם בתוך החדר יש מיטות רחבות ונוחות, חדרי אמבטיה מפנקים עם מקלחת או עם ג'קוזי. שפע של חומרים כמו שמפו, מרכך לשיער, מחליק לשיער וסבון, כדי שכל אורח ירגיש בדיוק כמו בבית

 

נסיעה אל חופשה באילת

 

אפשר להגיע לאילת בנסיעה ברכב או לחלופין בטיסה לשדה התעופה החדש רמון. כל משפחה מחליטה מהי האופציה הנוחה ביותר עבורה. אם הכוונה היא בעיקר ליהנות מחופשה של בטן גב, אפשר להגיע בטיסה ופה ושם לעלות על מונית כדי להגיע למלון, למרכז בילוי או למרכז קניות. אך אם הכוונה היא לנסוע לטייל בדרך לאילת וגם מחוצה לה בעת השהייה, כמו בתמנע, בקיבוץ איילות או בהרי אילת, עדיף לנסוע לאילת במכונית וכך ליהנות מכל היתרונות של הרכב הצמוד.

 

בילויים במהלך החופש

 

באילת יש המון אטרקציות והנופשים בוחרים את המיקומים שמעניינים אותם. אם מגיעים לחופשה זוגית מנהנים בעיקר מימים של בטן גב, הליכה לשופינג בטיילת או בקניונים ויציאה לברים בערב. לעומת זאת אם מגיעים עם בני משפחה נוספים ועם הילדים יוצאים בכל יום למקומות אחרים, טיולים בטבע, הגעה למצפה התת ימי כדי להתרשם מהכמות הענקית של הדגה. יונקים בגודל עצום, דגים משלל זנים ובמבחר עצום של גדלים וגוונים ואלמוגים מרהיבים.

 

אטרקציות באילת

 

כמו כן אפשר לבלות במועדונים המיוחדים שהוקמו עבור הילדים שיש בהם שפע של משחקים מצחיקים ומהנים במקומות ממוזגים, לאור החום הכבד בימי הקיץ באילת. כך אפשר גם לנסות ולהחליק על הקרח במתקן ההחלקרח וליהנות גם מהנפילות הקלות.

חוף הים היפהפה באילת הוא הזדמנות נהדרת לשחות במים הצלולים, ליהנות מרביצה ממושכת על חוף הים תחת הסככות והצליות ואופציה לצלול פנימה ולראות את האלמוגים שקרובים לחוף.

אוהבי הספורט האתגרי ייהנו מאופציות רבות של שילוב ספורט ימי עם סירות המרוץ, מצנחי רחיפה, נסיעה על סירת בננה בלב ים ועוד.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש