מלכודת ליתוש הנמר האסייתי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 9/6/2021 09:25 ● ערב ערב 3020
יתוש הנמר האייסתי (המוכר גם בשם יתוש הטיגריס האסייתי) הוא יתוש שעקיצתו נחשבת לאחת המסוכנות ביותר, מעבר לכך שעקיצתו מאוד מסוכנת עבור בני האדם הוא גם אשר בשונה מהרבה יתושים שאנו מכירים שפעילים בעיקר בשעות הערב, הנמר האסייתי פעיל גם בשעות ביום, בבוקר ובים הערביים.
מלכודת ליתוש הנמר האסייתי
צילום: pixabay
תגיות:

אופן ההתרבות של היתוש הוא מהיר למדי, בנוסף ההתפחתות שלו יכולה להיות בתוך עציצים, מים שעומדים תקופה ארוכה ובאזורים טרופיים.

את מסעותיו בעולם התחיל הנמר האסייתי בצמיגים, הסיבה לכך היא כמות המים העומדים הקיימים בתוך צמיגים ישנים, הסר בצמיגים משומשים הוא זה שהפיץ את היתוש מיבשת אסיה לאירופה, אמריקה ואפריקה, זאת באמצעות הטלת ביצים בתוך צמיגים משומשים שמעניקים לו את הצרכים האופטימלים להתפתחות.

בישראל היתוש נפוץ בעיקר באזור מישור החוף, והיתוש נחשב למעביר העיקרי של נגיפים שונים בעולם והוא נושא איתו את נגיף קדחת הנילוס שהוא עשוי להעביר לאדם ולגרום לעקיצה קטלנית מאוד שעלולה להוביל למוות.

שימוש במלכודת יתושים חשמלית היא הדרך היעילה והטובה ביותר להתמודד עם יתוש הנמר האסייתי ועם כל יתוש אחר, הסיבה העיקרית לכך היא היעילות הרבה שאותן מלכודת חשמליות מציעות, חיבור פשוט לחשמל ותפעול שאינו דורש מאמץ רב, בנוסף כל קטלן יתושים חשמלי מספק מענה מיידי והמחירים של מלכודות יתושים חשמליות אלו הוא זול ומהיר ביחס לביצוע הדברה שלא תמיד יעילה כמו אותם מכשירים ובנוסף כל זאת ללא שימוש ברעלים מיותרים.

 

יתרונות שימוש במלכודת חשמלית

 

צמצום כמות היתושים - ישנם לא מעט מחקרים שנערכו שנים רבות והגיעו למסקנה שהדרך לצמצם את כמויות היתושים שנמצאים מסביב להרבה מאוד בתי מגורים ובשטחים ציבוריים נוספים היא באמצעות שימוש במלכות חשמלית.

לכידת כמות יתושים גדולה – מלכודות חשמליות מתקדמות ללכידת וקטילה של יתושים יכולות לספק מענה מאוד רחב ומאפשות לכידה של מספר רב מאוד של יתושים במקביל ללא צורך להחליף את מיכל האחסון של היתושים שנלכדו.

כולל מלכודת הטלה – המלכודות היעילות האלו כוללת בתוכן גם מלכודת הטלה, מה שגורם לכל יתושה שנמצצאת בתהליך רבייה להיכנס אל תוך המלכודת שגם משמידה את ביצי היתושים וככה יוצרת לכם סביבה נקייה בהמשך ולא רק במקרים בהם המלכודת פועלת באופן רציף. ככה נוצרת הפחתה רוחבית ויסודית של כל היתושים הנמצאים באזור.

עלויות תפעול זולות – מלכודות חשמליות ללכידת יתושים הן זולות מאוד לתפעול, הן פועלות על חשמל ככה שצריכת החשמל שלהן היא נמוכה במיוחד, עלות ההפעלה למספר שעות לא עוברת כמה שקלים בודדים ובמחיר זול במיוחד אתם מקבלים מענה מקצועי ויסוי.

עלות מכשיר זולה – ישנם סוגים רבים של מכשירים חשמליים לטיפול ביתושים, העלות ביחס לתקופת הזמן בה אתם משתמשים במכשיר היא זולה מאוד. לצורך השוואה עלות בסיסית של ביצוע הדברה נגד יתושים בבית פרטי עומדת על כ 400-500 ש"ח והעלות של מכשיר חשמלי נגד יתוש הנמר האסייתי היא כ -350 ש"ח ומשך הפעילות שלו ארוכה הרבה יותר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש