להחזיר את החיוך לפנים: 3 דברים שחשוב לדעת על השתלות שיניים!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/7/2020 20:31 ● ערב ערב 2974
בעוד בני הגיל השלישי היו פעם מסיימים את היום עם טבילת השיניים התותבות בכוס מים – עולם הפתרונות למקרה של אובדן שיניים בעידן שאנחנו חיים בו הוא שונה לחלוטין.
להחזיר את החיוך לפנים: 3 דברים שחשוב לדעת על השתלות שיניים!

מאת: צוות אתר www.miok.co.il

השתלות שיניים חדשניות מאפשרות פתרון אסתטי ופונקציונאלי מושלם, בכל מקרה של אובדן שיניים, גם במקרים של נסיגת חניכיים משמעותית ואתגרים אחרים בהשתלות. השתלות שיניים, גם מורכבות ונרחבות, נעשות לעיתים ביום טיפולים אחד מרוכז ובהרדמה מלאה, ובתוך זמן קצר – אתם מקבלים את החיוך הצחור ומלא הביטחון העצמי שלכם בחזרה.

 

שיניים מושלמות – הרבה יותר מאשר רק אסתטיקה

 

אבדן של שיניים מתרחש על רקע סיבות שונות. הנפוצה בהן היא אכן הגיל, אולם גם טראומות מקומיות (כמו תאונה או חבלה באזור הפה), דלקות חניכיים והיגיינה לא מספקת של הפה, עלולים להסתיים באובדן שיניים. מי שיש להם שיניים חסרות מגלים כי זה לא רק עניין של מראה – המיקום החשוף פוגע באיכות הלעיסה והעיכול ומהווה כר פורה להתפתחות של דלקות ומחלות נוספות. כך, השיניים הסמוכות לאזור השן שאבדה נמצאות גם הן בסיכון מוגבר לפגיעה.

השתלת שיניים מספקת פתרון מושלם לבעיה האסתטית הנוצרת עם מחסור של שן, והרבה יותר מזה. שיניים מלאכותיות משמשות בתהליך הלעיסה והעיכול באופן מושלם ומגינות על השיניים הסמוכות ממש כמו שן טבעית.

 

השתלות שיניים בעידן החדש – כל אחד יכול לקבל חיוך של מליון דולר

 

חשוב לדעת, כי בעוד בעבר לא כל אחד יכול היה לבצע השתלות שיניים, טכניקות מתקדמות להשתלות מאפשרות היום כמעט לכל מטופל לתקן את האסתטיקה והפונקציונאליות של המנשך באמצעות השתלת שיניים. דוגמה בולטת ומשמעותית היא השתלת שיניים במקרה של נסיגת חניכיים. כיום, ניתן למקם את השתלים הדנטאליים גם בקו אלכסוני ביחס למיקום השן באזורים עשירים יותר בעצם, או אף לבצע השתלת עצם באזורים של חניכיים נסוגות כאשר שורשי השיניים נחשפות.

תהליכים מתקדמים של השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרים השתלה שמתאימה למבנה הפה, המנשך והלסת בדיוק מושלם. באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות, ניתן לבצע את כל מהלך השתלת השיניים, גם כאשר הוא מורכב וכולל מספר רב של שתלים דנטאליים, בהרדמה מלאה וביום אחד.

 

איך מאתרים את הצוות המתאים לכם ביותר לביצוע השתלת שיניים אופטימאלית?

 

בהשתלות שיניים, כדאי לדעת שמיומנות הצוות ואיכות האבזור שעומדים לרשותם הם משתנים משמעותיים שיקבעו את איכות השתלת השיניים שלכם לאורך שנים. הבחירה בידיכם – ובחירה נכונה תבטיח יתרונות כמו:

  • הפחתת אי הנעימות בתהליך השתלת השיניים עצמו, במיוחד אם אתם מאלה שחוששים מהביקורים אצל רופא השיניים. תוכלו לאתר בקלות מרפאה שמבצעת השתלת שיניים ממוחשבת ביום אחד, ובהרדמה מלאה אם זוהי ההעדפה שלכם
  • ליווי קרוב ואדיב יבטיח תכנון מתחשב גם של השיניים והשתלים וגם של התהליך, וזמינות בתהליך ההחלמה
  • שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו תכנון ממוחשב של ההשתלה יבטיח החלמה מהירה ונטולת סיבוכים והשתלה מדוייקת לתוצאות אסתטיות
  • שימוש בשתלים איכותיים יאפשר לכם ליהנות ממנשך מלא שיניים צחורות למשך שנים רבות, אולי אפילו למשך שארית חייכם.

זה הזמן לסקור את מרפאות השיניים והרופאים המתמחים הקרובים לביתכם. תוכלו להתחיל על ידי קריאת ביקורות, סקירות וחוות דעת של מטופלים שכבר עברו השתלות שיניים במרפאות שאתם שוקלים לפנות אליהם.

אתר MIOK הוא פורטל רפואי מקצועי ומעמיק, הכולל סקירות וחוות דעת פרטיות של מטופלים מרופאי שיניים ומרפאות באזור המגורים שלכם. האתר מכיל ידע מקצועי רב והוא יסייע לכם לבחור את מרפאת השיניים המוצלחת ביותר להשתלת השיניים שלכם.


  חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש