למה לשלם על פרסום בגוגל, אם אפשר לקדם בחינם?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/11/2017 12:07 ● ערב ערב 2836
כולם רוצים להגיע לדף הראשון של גוגל, אבל רק מעט מצליחים. מדוע זה כך, למה הקידום האורגני לא תמיד מספיק, והאם יתכן שפרסום בגוגל הוא זול יותר?
למה לשלם על פרסום בגוגל, אם אפשר לקדם בחינם?

הבשורה על התקדמותו של מנוע החיפוש של גוגל לפני יותר מעשור, הציתה את הברק בעיניהם של בעלי עסקים רבים עם תקווה שכעת יוכלו לפרסם את עצמם ולהגיע אל הציבור הרחב ממש כמו המותגים הגדולים. אלא שיותר מעשור לאחר מכן, אותם עסקים מגלים שהסיפור לא כל כך פשוט, ושמשימת הכיבוש של ראש תוצאות החיפוש בגוגל באמצעות קידום אורגני של אתר העסק היא משימה יקרה, שדורשת עבודה רבה לאורך זמן, ושכרוכה בתחרות מדממת מול עסקים רבים אחרים שמתחרים בדיוק על אותו מקום.

 

האם הגיע הזמן לעבור לפרסום בגוגל?

 

"לעבור זאת מילה קצת קיצונית", מסביר דוד קרויזר, מנכ"ל ובעלים בחברת Ufirst – מקצוענים בפרסום בגוגל. "ממש לא מומלץ לזנוח את הקידום האורגני בגוגל, שעדיין משחק תפקיד חשוב אם עושים אותו נכון. יחד עם זאת, לקידום האורגני ישנן מגבלות שהופכות ליותר ויותר משמעותיות בשנים האחרונות, ומציפות את הצורך המחודש בפרסום ממומן".

בכל שנה, מעדכנת גוגל את האלגוריתמים שלה כדי להבטיח שעבור כל שאילתת חיפוש של משתמשי מנוע החיפוש, יוצגו תוצאות החיפוש הטובות ביותר. עדכונים אלה הופכים את משימת הקידום האורגני לקשה יותר, עם דרישה לתוכן איכותי ויקר יותר ופעילות אופטימיזציה והעשרת התוכן באתר באופן רציף ועל בסיס קבוע. אם לא די בכך, את ארבעת המקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש, תופסות כעת מודעות ממומנות של גוגל, כך שגם אם הצלחתם לכבוש את המקום הראשון בקידום האורגני, תוצגו רק במקום החמישי בדף תוצאות החיפוש.

 

לתפוס את הלקוח שמחפש אתכם, מתי שהוא מחפש אתכם

 

פרסום בגוגל הוא כנראה הפרסום הטוב ביותר שקיים היום, שכן הוא מוצא עבורכם בדיוק את מי שמחפש אתכם, בדיוק ברגע המתאים, ומציב אתכם מול עיניו. באמצעות קמפיין פרסום בגוגל, תוכלו להבטיח שתופיעו תמיד במקומות הראשונים בדף החיפוש, ולעולם לא תצטרכו לשלם דבר אם לא הקליקו על המודעה שלכם.

במסגרת קמפיין פרסום בגוגל, מגובשת סדרה של מסרים שיווקיים, הנכתבים על ידי אנשי מקצוע. מסרים אלה מיועדים לא רק לגרום למי שמחפש אתכם ללחוץ דווקא על המודעה שלכם, אלא גם לדחוף אותו להפוך ללקוח פעיל ומשלם.

 

אתר איכותי ופרסום בגוגל – השילוב המנצח

 

ישנה חשיבות רבה לפיתוח האתר והעשרתו בתכנים איכותיים, ללא קשר לקידום האורגני או לפעילות הפרסום בגוגל, אך בסך הכל, לאור היקף המאמץ הנדרש כדי לקדם אורגנית את האתר אל ראש תוצאות החיפוש, היכולת לעקוף את כולם באמצעות מודעות ממומנות וליהנות מהאימפקט בצורה מיידית, היא יכולת שבמקרים רבים תהיה אפקטיבית יותר לזמן המיידי. מצד שני לטווח הארוך יותר כדאי להשקיע בקידום האורגני באמצעות תכנים פורצי דרך ויצירת מערך קישורים איכותי וחכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש