7 חומרים המשמשים משטחי עבודה במטבחים מעוצבים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/11/2017 12:11 ● ערב ערב 2836
הבחירה של משטח העבודה במטבח יכול להיראות מדהים במידה והוא מצליח , אבל שווה לקחת את הזמן בבחירת משטח העבודה. הנה היתרונות והחסרונות של החומרים העיקריים בשוק היום
7 חומרים המשמשים משטחי עבודה במטבחים מעוצבים

משטחי העבודה עשויים חומרים שונים עץ או אבן, חומר מורכב או מתכת? תהליך הבחירה של החומר ממנו עשוי משטח העבודה במטבח שלך יכול להיראות אין סופי, אבל התוצאה שווה את המאמץ הקשה. משטחי המטבח שלך ישמשו להכנת סלטים, להגשה, ולאוכל ויהיה צורך בניקוי קבוע ואינטנסיבי. משטח העבודה הוא אזור מרכזי במטבח שלך, משלימים אותו חיפוי הקיר והריצוף שתבחר. חשוב לבחור סגנון שאתה אוהב את המראה שלו, כמו גם משטח שיתאים לסגנון החיים שלך.

 

גרניט

 

גרניט הוא אחד האפשרויות הפופולאריות ביותר עבור משטח העבודה במטבח. הוא מסוגנן, יפה ומשתמשים בו בדרך כלל בעיצוב מטבחים מפוארים. יתרונותיו של הגרניט, הוא חומר קשה ועמיד בחום אנטי בקטריאלי וקל לניקוי. חסרונותיו, הוא כבד מאוד ויקר. הגרניט הוא תוצאה של קירור מאגמה בלחץ במשך מיליוני שנים וכתוצאה מכך הסלע עמיד בפני חום ושריטות. כאשר החומר חלק ואטום כראוי הוא גם עמיד בפני כתמים, לאחר התקנתו, הוא אינו דורש תחזוקה יותר.

 

קוורץ

 

קוורץ הוא אלטרנטיבה מעשה ידי אדם למשטחי אבן מסורתיים כמו גרניט. שימוש בטכניקות תעשייתיות, קוורץ טבעי מיוצר עם שרף ליצור משטח עבודה קשה באמת בהתאמה אישית. יתרונותיו, קשה ללטש אותו הוא אנטי בקטריאלי וקל לנקותו. חסרונותיו, כבד מאוד, מגוון מוגבל של צבעים ויקר. הקוורץ הפך לפופולארי יותר ויותר עם השנים ומציע משטח עבודה אחיד ועכשווי. הוא טבעי עמיד בפני כתמים וניתן ללטש אותו, הוא פחות עמיד בחום מאשר גרניט.

 

משטח עץ

 

בין אם אתה משפץ אחרי מטבח עכשווי או מסורתי, משטח עץ הוא פתרון נהדר, כל עוד אתה מוכן להתמודד עם העבודה הכרוכה בתחזוקה של המשטח. יתרונותיו זול יותר מאפשרויות האבן. יש מגוון גדול של סוגי עץ וצבעים, משטח זה אנטי בקטריאלי ונשמר נהדר לאורך שנים. חסרונותיו, מחייב תחזוקה דו שנתית יכול לקבל כתמים ניתן ללטש אותו ולמרוח חומר ציפוי.

 

למינציה

 

למינציה היא הפתרון בעל העלות הזולה ביותר מבין משטחי העבודה. משטח העבודה זה הפך לאפשרות הפופולארית ביותר בשוק. יתרונותיו, זול מאוד, אנטי בקטריאלי יכול להיראות כמו חומרים מהן עשויים שטחי העבודה היקרים יותר. קל לשמור עליו, קל לניקוי אך אסור לשפשף אותו, מקבל שריטות בקלות ומשתלב עם כל סגנונות המטבחים המעוצבים, מן העכשווית הקלאסית ועד למודרנית. חסרונותיו איכות חומר פשוטה, יכול להתקלף או אפילו להימס ושריטות הופכות ללא היגייניות.

 

זכוכית

 

רק לאחרונה נכנסה הזכוכית לשוק משטחי העבודה במטבחים. היא מסוגננת, תכליתית ומשתלבת בצורה מושלמת בעיצוב העכשווי. יתרונותיה, ניתן להזמין בכל גודל או צורה, קלה מאוד לניקוי ולכן היגיינית. עמידה מאוד בפני שריטות ועמידה בחום. מגוון ללא הגבלה של צבעים  ואפילו הדפסים. נראית מודרנית, מסוגננת ומבריקה. חסרונותיה, יקרה מאודו דורשת ניקוי מתמיד לעיתים תכופות.

 

משטח מוצק משטח קוריאן, מאיה, הדרן

 

משטח מוצק נעשה על ידי ציפוי בשרף אקרילי על ראש החומר המצע כמו על עץ. הם יוצרים משטח עבודה מבריק וחלק, שמתאים באופן מושלם לעיצוב עכשווי. יתרונותיו, עמיד בחום ושריטות, אינו מקבל כתמים יכול להיות מעוצב לכל צורה וסגנון. חסרונותיו, יקר.

 

נירוסטה

 

הבחירה במשטח עבודה למטבח העשוי נירוסטה הוא ללכת אל משטח העבודה בתחום המטבח המסחרי. יתרונות, חזק ועמיד אנטי בקטריאלי קל לניקוי באמצעות מים הוכחה חום עמיד. קל מאוד חסרונותיו הקרה קלינית קשה להשתלב באזורים גדולים.

 

המאמר נכתב על ידי חברת מטבחים KitchenPT


חדשות אילת