חושבים על פתיחת עסק עצמאי?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/10/2017 09:52 ● ערב ערב 2834
חולמים על עסק משלכם? יש אנשים שטוב להם להיות שכירים לעולמי עולמים. ויש אנשים אחרים שיש להם אופי יוזמתי וחזון משלהם. הללו יחפשו את הדרך לעצמאות כלכלית ועסקית
חושבים על פתיחת עסק עצמאי?

. חשוב מאוד לדעת כי כאשר פונים לדרך עצמאית יש לפעול בצורה שקולה ואחראית. וזאת כדי להצליח להקים עסק יציב ומצליח שאכן יניב את הרווחים שאתם מקווים להרוויח.

סקרים מגלים כי אחוזים ניכרים מעסקים חדשים נסגרים כעבור תקופת מה של פעילות. וזאת בגין חוסר ידע והתנהלות לא נכונה. לכן אם אתם מעוניינים להקים עסק חדש, ואתם שואפים להצליח לשרוד וגם לגדול  - חשוב מאוד להתנהל בתבונה. התנהלות נכונה תאפשר לכם לייצב את העסק ולהגדיל את הפעילות שלו, וכמובן, ולהרוויח. יש מספר שלבים בסיסיים שיש להתנהל על פיהם כדי להצליח.

 

הקמת עסק עצמאי בשלבים:

 

  • תכנית עסקית – יש לכם רעיון לפתיחת עסק? כמה טוב. לפני שאתם מתלהבים ומתחילים לפעול בנמהרות, עצרו. חשוב מאוד לכתוב תכנית עסקית מפורטת על ידי איש מקצוע שנותן שירות בתחום. הוא יבדוק את הרעיון שלכם ויעזור לכם להגדיר בצורה נכונה את העסק החדש שלכם. תכנית עסקית טובה בוחנת את מכלול ההיבטים ומבטיחה כי ההתנהלות נכונה. ויש לעסק החדש סיכויים טובים להצליח.
  • פתיחת תיק – כדי להתחיל לנהל את העסק יש לפתוח תיק במס הכנסה ובמע"מ. האם אתם פותחים עוסק מורשה או עוסק פטור? כדי לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה לכם עליכם להתייעץ עם רואה חשבון. הוא יבדוק יחד אתכם את מחזור הרווחים הצפוי לכם לכל שנה, ויכוון אתכם לפעולה הנכונה לפי הנתונים שלכם.
  • ייעץ עסקי – בעל עסק צריך לקבל ייעוץ מקצועי שינחה אותו לפעילות נכונה. יעוץ עסקי יוכל לכוון אותו לערוצים הנכונים ולפעילות המתאימה – זו שאכן תגדיל את הרווחים ואת מעגל הלקוחות.
  • מיתוג ופרסום – אחד השלבים המשמעותיים עבור כל עסק חדש בשלבי  פתיחת עסק עצמאי, הוא שלב המיתוג והפרסום. השלב בו בוחרים שם לעסק, לוגו וסלוגן וכן את אפיקי הפרסום ההולמים. חשוב מאוד להגדיר את התקציב המיועד לפרסום, ולנסות להפיק ממנו את המקסימום האפשרי. המטרה היא להשיג במינימום תקציב מקסימום חשיפה והכנסות.

פתיחת עסק עצמאי זו פעולה שדורשת השקעה רבה. אך אם מצליחים לפעול בצורה נכונה, ההשקעה עוד תחזיר את עצמה ובגדול.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש