מחסנים לוגיסטיים להשכרה – הפתרון הפשוט

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/10/2017 15:40 ● ערב ערב 2833
כמעט כל עסק זקוק לשטח אחסון מספק. אנחנו צריכים מקום מרווח ובטוח לאחסון מלאים וחומרי גלם, וחשובה לנו הגישה אל המקום בכל רגע נתון. זו הדרך הטובה ביותר להבטיח מוכנות לכל סיטואציה, וגם ניהול נוח ופשוט יותר של העסק
מחסנים לוגיסטיים להשכרה – הפתרון הפשוט

הבעיה היא שלרובנו אין את היכולת להקים מחסן צמוד לבית העסק, על אחת כמה וכמה כשאנחנו מנהלים עסק מהבית. הפתרון הפשוט הוא איתור מחסנים לוגיסטיים להשכרה, שיטה נוחה למדי לתפעל את כל המערך המורכב הזה.

 

שירותי אחסון במיקור חוץ

 

מחסן לוגיסטי צמוד הוא אתגר גדול עבור כל עסק, ובוודאי לעסקים קטנים ובינוניים. אנחנו לא תמיד יכולים לאחסן את הציוד אצלנו במשרד, וגם אין לנו את השטח המספק לאחסון המלאים והציוד בהישג יד. מחסנים לוגיסטיים להשכרה הם פתרון פשוט משום שהם חוסכים מאיתנו את הדילמות, את העלויות ואת הניהול השוטף של המחסן. הם גם מסירים מליבנו דאגות הקשורות לבטיחות, וגם מאפשרים לנו נגישות מלאה למחסן בכל רגע נתון. בפשטות אפשר לראות במחסנים הלוגיסטיים הללו כשירות של מיקור חוץ, שמספק מענה מלא לכל הדרישות שלנו: מחסן בגודל המתאים, גישה מלאה ובטיחות מרבית. זאת בהנחה שאנחנו בוחרים בפתרון מספק שעונה על כל הדרישות שלנו. איך מוצאים את הפתרון הזה?

 

הגודל כן קובע

 

לפני הכל, מחסנים לוגיסטיים להשכרה חייבים להתאים לצרכי העסק שלנו. אם אנחנו מוכרים ציוד משרדי קטן יחסית, ייתכן בהחלט שנוכל להסתפק במחסן לוגיסטי קטן למדי. מצד שני, אם אנחנו מוכרים ריהוט או מחשבים וציוד היקפי, אין ספק שהמחסן יהיה גדול ומרווח הרבה יותר. בנוסף חשוב לקחת בחשבון שהמחסן אמור לא רק לאחסן את כל הציוד בערימה גדולה אחת, אלא לעשות את זה בצורה מסודרת כדי שנוכל להגיע לכל פריט בקלות רבה.

 

מחסנים לוגיסטיים להשכרה – ובטיחות

 

המלאים שאנחנו מוכרים, חומרי הגלם וכל פריט אחר שנשלח לאחסון במחסן הלוגיסטי, כל אלה זקוקים לבטיחות מרבית. בשורה התחתונה, כל אחד מאלה עולה לנו כסף ועשוי לעלות לא רק בהפסד כלכלי אלא גם באובדן פוטנציאלי של רווחים. זו בדיוק הסיבה לכך שהבטיחות היא הנושא המשמעותי ביותר, וזה שצריך לקבל את מלוא תשומת הלב. אם כן, כשאתם בוחנים מחסנים להשכרה שימו לב לאמצעי הבטיחות במקום, לצוות השמירה, למצלמות, לשערים החשמליים וגם לאמצעים נוספים הקשורים לבטיחות אש. רק כך תוכלו לדעת שהעסק שלכם בידיים טובות באמת, בלי שתצטרכו לנהל בעצמכם חברת שמירה או מערך אבטחה מורכב.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש