כשאסתטיקה פוגשת באוכל של חברות קייטרינג חלבי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/10/2017 10:18 ● ערב ערב 2833
ניתן לשדרג כל מאכל כאשר עורכים אותו בצורה יפה על מגש אירוח, תחשבו על זה לפני האירוע...
כשאסתטיקה פוגשת באוכל של חברות קייטרינג חלבי

 

מעוף ויצירתיות גם באוכל

 

התחום הקולינרי הולך ומתפתח, אין גבולות למעוף ולמגוון החולש על כל התחומים ובכל סוגי הקייטרינג והתפריטים, ניתן לראות הגשה בשולחנות, הגשת בופה, מגשי אירוח, מאכלים בשריים, קייטרינג חלבי או קייטרינג פרווה, כאשר אדם בא לערוך אירוע הוא צריך להכריע לא מעט בתחום קייטרינג חלבי  עשוי להיות משפיע לא קטן בתדמיתו של האירוע.

 

משפיעים על התדמית באמצעות המגש

 

 כל מה שקשור לפן האסתטי של האירוע חשוב מאוד וראוי להיות מושקע, מהכניסה לאולם ועד אחרונת המנות, לכן צריך לתת את הדעת על כך כשבוחרים אולם ובוחרים לעצב אותו, כך גם לגבי שולחנות האוכל ואופן ההגשה, כאשר בוחרים במנות אישיות אזי כל צלחת ערוכה ומעוצבות אבל כאשר מדובר על ארוחה קלילה יותר או על הגשת מאפים, מגשי אירוח הם אלו שיצרו את התדמית אותה אתם רוצים ליצור.

 

מתאימים מגש

 

 מגשי אירוח נושאים אופי יצירתי, אופן עיצוב המגש, איזה מאכל עומד באיזה מיקום וגם בתחום הזה יש את אלו שימציאו את עצמם כל פעם מחדש, יהיו כאלו שיערכו לכם מגשי אירוח בסגנון חדשני, לא סימטרי ופחות שמרני, אתם כמארגני האירוע, אתם תחליטו מה מתאים לכם, מה מתאים לאורחים שלכם ומה מתאים לאופי האירוע.

 

עורכים אירוע - עורכים שולחן

 

 כמובן שמסיבת אירוסין לא תראה כמו  אירוע עסקי, לכל אירוע יש את המאפיינים שלו ואת אופי העריכה שלו, תזכרו לקחת את זה בחשבון כאשר תבחרו קייטרינג חלבי , תפריט וסגנון הגשה, אחרת תוכלו לגלות את עצמכם עם סיטואציה לא נעימה של אולם אירועים שאינו מותאם לאירוע אותו ביקשתם לערוך.

 

מדברים ללב

 

 כדאי להתייעץ עם המומחים, לבחון , לסקור, לתכנן, כמובן שהאוכל הוא לא העיקר אבל הוא תופס מקום של כבוד בתודעתו של האורח, תזכרו את זה עוד לפני שאתם מחליטים להתיישב סביב  השולחנות, תחשבו על התדמית ועל מכלול המרכיבים של האירוע כדי שהוא באמת ידבר אל הלב של כולם. פשוט, תערכו אירוע.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש