פתרונות מרעננים וחמים לקראת החורף

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/10/2017 16:13 ● ערב ערב 2830
אם אתם תושבי עיר השמש הנצחית אילת, האוהבים את הנאות החיים, ומעוניינים למצוא דרכים לשכשך בבריכה ולהשתעשע במים בחצר ביתכם גם במהלך החורף, השורות הבאות נכתבו במיוחד עבורכם. הישארו איתנו, ותזכו להצעות ורעיונות אטרקטיביים לימי החורף, שיעניקו שדרוג משמעותי לשעות הפנאי שלכם, מבלי לרושש אתכם ולרוקן את כיסיכם.
פתרונות מרעננים וחמים לקראת החורף

 

משאבת חום

 

משאבת חום סופחת חום מן האוויר ומחממת באמצעותו את מי הבריכה שלכם. עלות ההתקנה הראשונית של משאבת חום אמנם גבוהה יחסית, אך היא מתקזזת עם החיסכון המתמשך בהוצאה על חימום המים. משאבת חום היא פיתרון אקולוגי, חסכוני ויעיל לחימום מי הבריכה שלכם בחורף, והיא מאפשרת חיסכון של שבעים וחמישה אחוזים מעלויות חימום המים. הפיתרון מתאים במיוחד לאקלים השורר באילת, ויאפשר לכם ליהנות ממי בריכה חמימים במשך כל עונת החורף.

 

חימום בריכה סולארי

 

חימום סולארי של מי הבריכה, רותם את קרינת השמש לצורך חימום המים בבריכה הפרטית שלכם. התהליך מתבצע באמצעות קולטי שמש הממוקמים בשטח פתוח והופכים את קרינת החמה לאנרגיית חימום, בעזרתה מחוממים מי הבריכה. כמות הקולטים הנדרשת תלויה בגודל הבריכה שלכם ויש להתקין בבריכה מעטפת לשמירת החום. חימום סולארי של מי בריכה הוא פיתרון ירוק ואקולוגי, אידיאלי עבור בריכות פרטיות באזור אילת בעונת החורף.

 

בריכה מקורה

 

פתרונות הקירוי המודרניים, מאפשרים לכם ליהנות מקירוי בריכות אסתטי, הניתן לסגירה ופתיחה בכל עת, על פי רצונכם. הודות לכך, תוכלו ליהנות מבריכה פתוחה בקיץ, ובריכה מקורה בחורף. בימי הקיץ, הקירוי יכול להגן עליכם מקרינת השמש ואילו בימות החורף, קירוי יגן עליכם מגשם, וישמור על חומם של מימי הבריכה. אפשרויות הקירוי רבות, ותוכלו להתאים לבריכה שלכם את הקירוי האידיאלי בעבורה, ואף לבחור את הצבע והעיצוב העונים על טעמכם האישי.

 

ג'קוזי נייד

 

אוהבי הפינוק והסטייל ביניכם ישמחו לשמוע על הג'קוזי הנייד. זהו ג'קוזי מתנפח, קל להתקנה, שתוכלו לנפח ולמלאו במים בכל מקום וזמן שתחפצו. הג'קוזי הנייד מעניק לכם את כל הפינוק, היוקרה והסטייל שנותן ג'קוזי רגיל, בתוספת ניידות מירבית והתקנה וקיפול פשוטים, המאפשרים לכם ליהנות מטבילה מרעננת ועיסוי מרגיע בכל זמן שתרצו. דמיינו שבת חורף שמשית באילת, ואתם יושבים לכם בג'קוזי מפנק בחצר הבית, נהנים מהשקט, מן המים החמימים ומעיסוי מפנק של סילוני המים. מה עוד בן אדם יכול לבקש?

 

הכינו עצמכם לחורף

 

זה הזמן להתכונן לימות החורף, ולבחור את פיתרון חימום הבריכה האידיאלי עבורכם לעונה הגשומה. אם תזדרזו, תספיקו עוד בחורף הקרוב ליהנות מטבילות חמימות רבות ומפנקות בבריכה הפרטית והנעימה שלכם. בין אם חשקתם בקירוי מרשים, במשאבת חום, בחימום סולארי, או בג'קוזי מתנפח, מובטחת לכם הנאה רבה מכל אחד מהפתרונות. כך, בעבור השקעה נמוכה יחסית, תשדרגו את בילוי הפנאי שלכם בימים הקרים הבאים עלינו לטובה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש