מזון מהיר באילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 2/10/2017 14:39 ● ערב ערב 2831
תקף אתכם רעב בערב ובלילה? לפני או אחרי הבילוי? ● בא לכם טוסט נקניק קריספי? ● הגעתם למקום הכי טוב שיש ● קבלו את מסעדת ה'פאסט פוד' הכי מגניבה בלב איזור התיירות שפתוחה כל הלילה ● לאכול כאן, במשלוח או כתוספת ב'שוט בר’
 מזון מהיר באילת

זוכרים את ה'שוט בר' - הבר שמזמין אתכם להנות מאלכוהול ושוטים במחירים נמוכים רגע לפני הבילוי? אז היום נדבר על האח שלו, שמספק לכם את האוכל הטעים כשאתם יושבים על הבר או במרפסת המקום.
בינואר השנה, החליט יוסי בנימין, בעלי ה'שוט בר', לקחת את מסעדת המזון המהיר 'פומפוי' (הפתוחה מזה שלוש שנים) תחת חסותו ולהעניק לנו האילתים וגם האורחים, במהלך הערב ולילה, מזון מהיר באכילה במקום, במשלוח או כאמור כתוספת לאלכוהול המוגש ב'שוט בר'.

 

 

מה אוכלים ב'פומפוי'?


טוסט נקניק חם, פריך וטעים העשוי ממבחר נקניקים איכותיים (כתף בקר, רוסטביף, מעדן אווז, נקניק איטלקי מילאנו, פסטרמה הודו על גחלים ועוד ועוד), המבורגרים ורצועות אנטרקוט - 100% בשר, שניצל ושניצלונים - כמנת ילדים, עם תוספות לבחירה כמו צ'יפס, עגבניה, בצל, חסה, כרוב כבוש, חמוצי הבית ועם ממרחים ורטבים מדהימים לבחירתכם ביניהם: פסטו, שום, רטבי הבית - מרקש ושזיפים וכמובן הרטבים הרגילים: קטשופ, מיונז, חרדל, אלף האיים, צ'ילי חריף/מתוק, ברביקיו, ויש גם נקניקיה בלחמניה, הכל טרי טרי. המנות מוגשות בלחמניות גדולות מדהימות קריספיות של 'שיבולים' שמגיעות טריות טריות מדי יום. הכל כשר בחזקת בשרי בלבד. לצד האוכל, תוכלו להזמין גם שתיה קלה. הכל הכל נעשה לעיני הלקוח - עובדה המעצימה את החוויה.

כל מנה שתזמינו תהיה מוכנה בין 2-7 דקות, והמחירים - הכי נוחים שיש.

לאילתים: 25% הנחה על כל התפריט, גם במשלוחים.

יש גם הנחה של 50% ב'גרופון' - שווה להתעניין (מוגבל לשעות מסוימות).
המקום מספק מזון גם לאירועים.


פומפוי, מרכז תיירות. במקום שירות משלוחים עד 06:00 בבוקר. 
טלפון: 08-6767518. שעות פתיחה: מדי יום 18:00 ועד 06:00 בבוקר. בשבת המקום פתוח 24 שעות כולל משלוחים. אתר אינטרנט: www.pompoi.comc.co.il ובפייסבוק: פומפוי - טוסט נקניק באילת.


חדשות אילת