זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: אילוסטרציה ● 26/9/2017 09:06 ● מה נשמע 516
אין כמו תקופת החגים כדי להכניס את היד לכיס ו...לבזבז ● בין הנסיעות לבין הבילוי עם הילדים, ביקשנו מרחל ארז לאפיין את מידת הבזבזנות שבכם והתנהגותכם אגב קניות, על פי המזלות ● תופתעו ● או שלא...
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

שופינג טיים - ניתוח המזלות ואהבתם לשופינג

 

טלה


פצצה אנרגטית רועשת הפורצת בסערה לתוך החנות. אם זה אפשרי ותלוי בו, הרי שזה הזמן שהמוכר יעצור מעיסוקו ויתייחס מיד לכניסתו הדרמטית לחנות. אימפולסיבי, מלא תושייה ויוזמה ואם אפשר ליצור מאבק או משחק כוחות מאתגר סביב הרכישה, מה טוב. הטלה עשוי לאבד את ארנקו בזמן השופיניג או שלא ימצא היכן השאיר את המפתחות של הרכב, וכמעט תמיד יהיה עליו לחזור לחנויות שכבר היה בהן. בשל הנטייה הילדותית והמצחיקה שלהם הם יעדיפו קהל צופה שיגיד כמה הבחירה שלהם בבגד כזה או אחר מוצלחת. הטלה אף פעם לא יהיה הקניין הפסיבי. הוא המוני ורועש רוצה לפעול מתוך דחף עכשיו וללא דיחוי. הכל פועל אצלו ברגש וללא הגיון. הם מהווים אתגר למוכר מנוסה שאוהב את האנרגיה שהם מביאים לחנות.

 

שור


השור ינצל תדיר את הקסם הנובע מהאצילות, הנועם והיופי האופפים אותו. הוא יזכה להערכה וכבוד בחנות בשל הלכותיו המעשיים והמעמיקים. השור עושה דברים בשקט ובשלווה ולא מפריע לו אם מישהו עוקף אותו בתור. מראש יעדיף חנות ומוכר שמשקיע באסתטיקה ובאווירה נעימה. חשוב לו שתהיה הרגשה שלווה במקום והוא מבחינתו לא יזרז דבר. חושב לעצמו בשקט ומתרכז בטיב הסחורה. הכל תמיד בקצב שלו. הוא יסודי וידע במדויק ממה עשוי החומר הנרכש. שיטתי ואסטטי. הוא מרוכז ולא אוהב כשמלחיצים אותו. יש לאפשר לו לבחור ולתת לו את הזמן. השוורים בעלי חשיבה שקולה ומעשית אוהבים מותרות וידאגו לרכוש את הבגדים הכי נחשבים .

 

 

תאומים


טיפוסים קלילים ותקשורתיים, בעלי קסם אישי וכושר הבעה מצוין. לרוב מרגישים צורך עז בתנועה. סגנון הדיבור מהיר ושוטף, וחשוב להם להביע את דעתם במיידי. הילדותיות שבהם באה לידי ביטוי בחנות אגב קנייה. הכל אצלם נתון לשינויים מהירים. בשל מזגם התזזיתי וחסר המנוחה, יאהבו לשנות ולגוון וכל פעם מחדש יחליפו דעה. בחנות תמיד תורגש ניידות וכפילות. אצלם תמצאו שתי אפשרויות בכל דגם. נוכחותם קלילה, מצחיקה, מעניינת, ולא מכבידה וכך גם ההתעסקות שלהם בקניות. בן מזל זה נכנס ויוצא מהחנות כמה פעמים ויכול לעיתים לעזוב באמצע. תוך כדי קניות יזמין מישהו לבוא להיות איתו, אסור שישעמם לו. ואם יוצאים יחד לשופינג,  אזי התאומים יעדיפו מקום הומה אדם, שכן הם טיפוסים סקרניים ואוהבי אדם. עבור בני מזל זה הסיבה העיקרית לקניות היא המפגש החברתי. ובזמן הרכישה יתמקדו בשיחה ולאו דווקא בדגמים. כשיגיעו הביתה יחפשו כיצד לשנות משהו במוצר, שכן התאומים הם מלכים באלתורים.

 

מזל סרטן


סגנון הרכישה יהיה נעים, מתפנק ואיטי. נמנעים מליצור לעצמם עומס. יעדיפו לא לדבר אם אפשר אלא רק להקשיב ולהפנים . רוכשים עדינים ומופנמים. נתונים למצבי רוח , זקוקים לביטחון רגשי רב ואם ירגישו שנוכחותם מתקבלת באהדה, אזי אין גבול לקניה. גם אם הכל מתרחש כמתוכנן אנשי מזל סרטן אינטואיטיביים מאוד ויכולים להחליט על פי ההרגשה הפנימית אם להאמין למה שהמוכר הבטיח או אם להפילו על הסף. יש לציין שהם תמיד יתחשבו באדם נוסף. זקוקים נואשות לאישורו של שותף.

 

מזל אריה


האריות אצילים, גאים, כריזמטיים, סמכותיים וזוהרים. בעלי צורך בהכרה ובתשואות סוערות, וחשובה להם מאוד מנהיגות וכבוד עצמי. האריה נכנס לחנות כמו מלך אמיתי ודואג שיידעו על כך. הוא תמיד מצליח להיות במרכז תשומת הלב. אם מישהו מציע להתערב ברכישה, הוא מיד יחלק תפקידים והוראות. הוא שופע מרץ ודואג שיהיו לו כל העזרים, ומישהו שיפאר וישבח אותו כדי שימשיך. חייבים להחמיא לו, אחרת הוא נפגע. אדם נקי ומסודר, ולא נותן שיעזרו לו מידי כדי שכל הקרדיט יהיה שלו. האריות אוהבים אלגנטיות ויוקרתיות. חשוב להם להרשים. סגנון הדיבור שלהם ישיר וסמכותי, כך שאין מצב שלא יבינו למה התכוונו או מה הם בדיוק מחפשים. לבושם יהיה מאוד ייצוגי, יוקרתי ומפואר- תדמית של אמצעים ומעמד. החפצים הנרכשים יהיו על גבול הגרנדיוזיות.

 

בתולה


הבתולות קניינים גאים המכירים בערך עצמם. בעלי הופעה נאה במיוחד. זהו קונה מרשים המייצג אינטליגנציה וקסם אישי. רוכשים דייקנים, מסודרים, מאורגנים ונקיים. ביקורתיים, יציבים, מעשיים, ויעילים. תמיד יקפלו את הפריטים וישיבו אותם בצורה מסודרת למקומם. פרפקציוניסטים. מתאים להם מאוד ללכת לקניות במבנה שיהיה יפה נקי ושיהיה המקום בו הם נמצאים מצוחצח ומרשים. המוצר שיבחרו לרכוש יהיה עכשווי, מכובד, מושלם, מקסים, חלומי ועם סטייל. בתולה אמיתי יקפיד להימנע מהסתבכויות מיותרות ברכישה מורכבת. נחשבים למעשיים, תכליתיים, שיטתיים, דייקנים, נבונים ושמרנים. כבעלי נטיות אמנותיות, יבחרו מוצר סולידי שיהיה בו פן אמנותי ייחודי. לעיתים אי אפשר לעזור לו שכן הוא ביקורתי ושום דבר לא מספק אותו. שם לב למידות מדויקות, לפרטי פרטים. בסוף הרכישה הוא משאיר הכל במקום, נקי ומסודר. 

 

מאזניים


לצאת לשופינג או לא ?! ברגע שעבר את עינויי ההחלטה, הוא פועל בשקט, ברוגע, בטוב טעם. הוא מעדיף שלא ידברו איתו כשהוא מרוכז ברכישה. יש לו חוש פנימי טבעי לדעת מי הזבן שעומד מולו. הוא לא אוהב להתאמץ, ובתת ההכרה מרגיש שיבוא מישהו לעזור להיחלץ מהתלבטות שלא מצא לה פתרון. החלפת דעות מאפשרת לבני המאזניים ערנות מחשבה תוך סתירה עצומה וספקות חצויים ושסועים בין הפכים, לבסוף יכולים לשנות את דעתם תוך הקשבה נבונה לשכל הישר. זהו קונה שעליו לשקול הכל על דרך המאזניים. נאמנים למקומות קבועים ובונים קשר חברי אינטימי לעיתים אף עם מוכרנים. שופינג אצל בני מזל מאזניים מסתיים באווירה נינוחה ובתחושה שרכש את הדבר השווה ביותר. לרוב יהיה זה מוצר שמתאים להם להפליא הלוא תמיד הם נראים מטופחים ואסטטיים. הרמוניה חן יופי ושילוב צבעים שזורה בכל פרט שיבחרו. 

 

 

עקרב


כמוכר תזהה מיד את העקרבים על פי מבטם החודר והעמוק. בעל חקירה מתמדת וחשדנות טבעית. תמיד יפקפק במניעך. בעלי אישיות חזקה והילה של קסם מאגי שימגנטו מיד את המוכר וכן את שאר הרוכשים בחנות. לא תדע את צפונות נפשו לאורח כל מסע הקניות שלו אצלך. בחוכמתו ובהבנתו את נפש האדם הוא יבצע מהלכים מפתיעים ומקוריים בתעוזתם . יכולת ההתחדשות תשרת אותו כרוכש והוא מסוגל לבנות תדמית חדשה בכל פעם כשצריך. גירויי סקרני מתמיד. קונה בעל אנרגיה שופעת תוך מעבר מרכישה לרכישה, ובשל טבעו ההרסני, ויצר הנקמה המקנן בו תדיר, אוי לו למוכר שטעה איתו. סגנון דיבור דרמטי הנושא מסרים סמויים. מבטים חדים רמיזות וסודות עוקצניים.

 

קשת


רוכשים סקרניים וחברותיים אשר יתחברו לכל המוצרים בשווה. כמו גם לכל הסגנונות בחנות מכל העולם. הקשת זורם עם הכל. מלך ההמצאות והאלתורים, לא מתכונן הרבה, מתפעל. כשהוא נכנס לחנות, הוא מחפש מרחב משאיר מקום לנוע, תמיד המרפק שלו נתקל בדברים וגם שובר אותם. הוא מחליט מהר, כאילו הוא במלחמה נגד השעון. חבל לו על כל רגע, יש לו הספק עצום לרכוש הרבה במעט זמן. לא עונה כשמדברים איתו, מרוכז. הוא קולט כל מילה, ומוכן לנדב ידע ולחלק לכל דורש. ולעיתים יתערב ברכישה של אחרים. גאה מאוד בכושר ובחוש ההמצאה שלו ומאושר כשמחמיאים לו. בדרך כלל יתנו לאחרים לבחור עבורם. הקשתים אוהבים חברת אנשים ומתלהבים בצוותא, אבל קונים בקוצר רוח ובעיקר במהירות מפתיעה.


גדי 


רכישות רציניות מאתגרות אותם. בעלי הישגים מרשימים במיקוח. הגיונם בריא והם שוקלים את דבריהם בקפידה. מפוכחים ובעלי אישיות חזקה. בתנועה כבדה מודיע שהוא הולך לקניות. בשופינג יש לו תוכנית עבודה והוא עורך  ונצמד לרשימה. בודק פעם נוספת אם לא החמיץ דבר. מארגן ומדבר בשקט, תנועותיו איטיות, מזיז כל דבר בזהירות. לא מפיל כלום. הוא נצמד לרשימה לפי הסדר, לא שוכח דבר. רוטן בפני עצמו על כך שאם אין הוא אז אין מלבדו. מה  שבדרך כלל נכון, כי לגדי יש פעמים רבות בני זוג בעלי אופי שונה שלא ממהרים לצאת לקניות גם כשצריך! הוא זוכר בפרטי פרטים איך הזבן הציג את דבריו, בסוף הוא מותיר סדר. הגדיים מתייחסים לקניה כאמצעי ולא כמטרה ולא אוהבים לבזבז זמן יקר ולכן יערכו מבעוד מועד בירור יסודי ומעמיק על מידת התועלת של המוצר.

 

דלי


יבחרו במוצרים חדשניים כליברליים חסרי עכבות ונמשכים לתחומים טכנולוגיים. מעמיד כל דבר בחקירות וסימני שאלה. בעלי אידיאולוגיה, העדר חוקים ואם אפשר גם לא לגמרי מסכים לסדר. מעוניין תמיד לרכוש משהו חדשני ולשתפו עם אחרים. האינדיבידואליות והמקוריות בתוספת הליברליות שולח את בני מזל זה לחפש מקום לטכנולוגיה וחידושים תאורה סאונד ומקוריות חריגה. נחוש בדעתו להמציא שילובים מיוחדים, לעיתים אכן ממציא. לכל מוצר נרכש יוסיף פריט נלווה שאף אחד אחר לא מעז להוסיף. הוא קונה בחוסר שקט, לא מרוכז, מחפש מישהו שייכנס לחנות לדבר איתו, ואם אין, מדבר בטלפון בלי הפסקה. להיות איתו בזמן רכישה זה מעניין ומבדר כאחד, כי הוא מספר ואומר דברים מצחיקים, ומקשר רעיונות בצורה מקורית. לא נעלב אם מישהו לא אוהב את מה שקנה, רק אל תתנו להם חנות בעלת אופי יבש ולא מעניין. הדליים יעדיפו דברים ומקומות שידועים כחריגים, שונים בעיצובם או במהותם. 

 

דגים


רוכשים עדינים, משקיעים הרבה מזמנם ומרצם כדי לרצות כל אחד מהקרובים והאהובים עליו. כשהוא קונה הוא עושה מה שצריך בלי להתלונן, לא מבקש עזרה, גם כשהוא נתקע. קשה לו להחליט מה לקנות קודם הוא מסוגל לשבת ולהסתכל בתוך החנות בלי לדעת מאיפה ובמה להתחיל. אינו אוהב להסתבך. בדרך כלל הוא מגיע לאפיסת כוחות אחרי שהוא מסיים קניות. חשובה לו אווירה טובה. הדגים יעדיפו סביבה אינטימית ולא המונית. חשוב להם  מקום אסתטי ויפה, מעוצב ביצירתיות ובטוב טעם. הדגים הם טיפוסים מתמכרים שאוהבים לרחף . מתמזגים בכל מקום ורגישים מאוד לרגשות המוכר. הנשק שלהם הוא השתיקה. הם בעלי קשב מצוין, כריזמה וכושר מילולי גבוה. כבעלי מסירות נפש וחמלה אדירה הם מסוגלים לרכוש מוצר רק בכדי לרצות את בעל החנות. יחפשו מוצר מעודן ופשוט. הרבה מאוד חפצי נוי תמצאו בסל הקניות שלו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש