סקירה של ספקי אינטרנט בישראל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/9/2017 12:37 ● ערב ערב 2828
שוק ספקי האינטרנט בישראל, כידוע, הוא שוק גדול ומרווח. בעוד ששוק התשתית הוא קטן וכולל היום שתי חברות, הרי ששוק הספקים הוא דבר הרבה יותר גדול, ובשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות חברות רבות אשר נכנסו אליו ומעניקים שירותים למנויים שלהם.
סקירה של ספקי אינטרנט בישראל

יש לכך סיבות שונות, בין היתר עצם העובדה שאל תוך שוק זה נכנסו במהלך השנים חברות הסלולר וכן חברות אשר הציעו בעבר רק שיחות טלפון לחו"ל וכן אפשר למצוא בתוכו חברות של טלוויזיה רב ערוצית אשר על גבי התשתית בעזרתה הם מעבירים למנויים את שירות הטלוויזיה, הם מעבירים גם שירות אינטרנט.

לפני שאנחנו נפרט יותר בנושא, חשוב להבין כמה דברים על השוק הישראלי. ראשית, אנחנו יכולים למצוא מה שמכונה בנדל אינטרנט, כלומר, שירות שכולל ספק ותשתית ביחד. זה יכול להיות דרך אותן חברות שיש להן תשתית אינטרנט כמו בזק והוט, אשר מציעות גם שירות של ספקים, וזה יכול להיות דרך חברות אחרות שמציעות רק שירות ספק אך מחברות את הלקוח גם לשירות תשתית חיצוני מאותן חברות שמספקות שירות זה.

לעומת זאת, יש חברות שמציעות רק שירותי ספק ומאפשרות ללקוח לבחור את שירותי התשתית בעצמו. כאן המקום לומר, אפשר לעבור משירות ספק אחד לשני, הדבר מתבצע בקלות רבה, לא צריך לעבוד קשה בשביל זה. כל מה שצריך לעשות זה ליצור קשר עם שירות ספק אינטרנט מסוים, ולבקש להתחבר אליו. באותו שלב אפשר גם לבטל את השירות הישן, ובכך למעשה נהנים משירות ספק אינטרנט בתנאים אטרקטיביים על פי מה שנראה לנו.

 

מה זה שירות ספק אינטרנט מומלץ

 

כפי שאנחנו יכולים להבין, ישנו ספק אינטרנט מומלץ, כאלה שזוכים להרבה יותר הערכה מאשר ספקים אחרים.

אפשר לבחון מספר נקודות בשביל לקבוע מי נחשב לספק אינטרנט מומלץ. למשל, חברה שמספקת שירותי תמיכה מהירים 24 שעות ביממה, מדובר על שירות טלפוני או אינטרנטי. ספק אינטרנט מומלץ הוא מי שיכול לספק לנו מהירות גבוה בתנאי כמובן ששירותי התשתית שלנו מסוגלים להכיל ולספק שירות כזה.

עוד נקודה חשובה, שירות ספק אינטרנט מומלץ הוא מי שיכול לגבות עבורנו את המידע שעל המחשב ולספק לנו כלים להגן על המערכת מפני וירוסים, האקרים וכדומה. צריך לומר שזה לא משנה את העובדה שעלינו להשתמש באנטי וירוס ובתוכנות נוספות שאמורות למנוע פלישה של גורמים שליליים למחשב.

נקודה חשובה אחרונה היא, ספק אינטרנט מומלץ, זה מי שיכול לספק לנו שירות במחיר מתאים, תוך גבייה הוגנת ונכונה של הכסף. במקרים רבים ישראלים מוצאים את עצמם נאבקים מול החברות, כתוצאה מכך שנגבה מהם יותר מדי כסף. ספק אינטרנט אמין, הוא מי שעומד בהסכמים, ומבצע אותם כנדרש, מהסעיף הראשון ועד הסעיף האחרון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש