זר פרחים - לכל מטרה בכל מקום

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/9/2017 18:06 ● ערב ערב 2826
מה המשותף בין גינה או חצר, מרפסת וחלון, חתונה ולהבדיל הלוויה, יום זיכרון ויום הולדת? נכון. הפרחים! בכל אותם המקומות אנחנו מוצאים את הפרחים ולא רק שם. גם לרגל לידה נעניק פרחים וגם לכבוד החג. כאשר אנחנו באים להתארח, נביא אתנו גם כן את זר הפרחים, ולכבוד יום האהבה נפגוש שוב את הפרחים. כי שום אירוע או גינה, שום מרפסת או חצר לא יהיו מושלמים ללא פרחים!
זר פרחים - לכל מטרה בכל מקום

מה יש בפרחים ההופכים אותם לשימושיים כל כך וכמלווים נאמנים במעגל החיים? הפרחים זה יצירת טבע מופלאה, המצליחה לדבר אל הלב של כולנו. נדמה כי יש לפרחים שפה משלהם ולא צריך הרבה מילים או כרטיסי ברכה עם טקסטים ארוכים מידי כאשר אנחנו מעניקים זר פרחים - למי שלא יהיה. בכל העולם אנחנו פוגשים את הפרחים בכל אותם צמתי החיים שציינו לעיל כאשר הם מעניקים לנו מהרעננות שלהם, מהיופי המיוחד שלהם כמו גם מתחושת הפריחה והחידוש. משום כך מבוקש כל כך השירות של משלוח פרחים עבור כל אותן המטרות אשר ציינו לעיל.

 

משלוח פרחים עד הבית

 

תושבי כפר סבא כבר יודעים כי כאשר הם זקוקים לזר פרחים ולא משנה אם מדובר בפרחים לבית או בפרחים לאירוע, פרחי חודי – זוהי הכתובת שלהם. אבל בין אם חיפשתם משלוח פרחים כפר סבא  או משלוח פרחים בעיר אחרת – תוכלו להינות מפרחים טריים ורעניים תוך זמן קצר כי פרחי חודי מציעים משלוחי פרחים בכל הארץ עם אחריות מלאה!

 

לא רק לתושבי כפר סבא...

 

פרחי חודי מציעים זרים ייחודיים אותם לא תמצאו בשום אתר אחר המציע לכם משלוחי פרחים. פרחי חודי מעניקים שירות מיוחד לכל תושבי הארץ גם לאלו שאינם מתגוררים באזור כפר סבא. כך שלמעשה כולם יכולים ליהנות מסידורי הפרחים המיוחדים שהחנות מציעה ומהזרים הנפלאים שמופיעים באתר מבלי שיהיה עליהם לצאת מהבית!

 

שומרים על הפרחים –

 

כאשר רכשנו פרחים חשוב שנלמד גם כן כיצד לתחזק את הפרחים. ללמוד למה בדיוק הם זקוקים, מה יסייע להם לפרוח לאורך זמן ולהאריך חיים. השימור הנכון כמו גם ההשקיה הנכונה זוהי הערובה לכך כי נוכל ליהנות לאורך זמן מהפרחים שקנינו.

 

אז איך שומרים על הפרחים?

 

  • מים – הפרחים זקוקים למים אבל אסור להטביע אותם במידי הרבה מים. המים טובים לפרחים רק כאשר הם במידה הנכונה. – חשוב לציין כי את המים יש למלא אך ורק על העלים שנמצאים על הגבעול. כי אחרת העלים ירקיבו מהר מאוד ויגרמו לריחות לא נעימים.
  • שמש- לא כדאי להעמיד את הפרחים תחת שמש חזקה מידי אך גם לא כדאי לוותר לגמרי על האור. הפרחים זקוקים לאור יום והם מיטיבים אותם מאוד.
  • אהבה – יש האומרים כי הפרחים זקוקים לאהבה ומילים טובות על מנת לפרוח. תנו להם את זה. לא יועיל, לא יזיק...

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש