איך בוחרים מתקן לקים לבית/עסק שלך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/9/2017 18:04 ● ערב ערב 2826
כל מי שמנהל חנות או בית עסק יודע כי הוא חייב לדאוג שהמוצרים אותם הוא רוצה למכור ולקדם יקבלו מקום של כבוד באופן מרשים ובולט. רק כך יוכלו הלקוחות לשים לב למוצר הנמכר, להתרשם מן המלאי ואף אם הם לא ממש חשבו לרכוש את המוצר – הם ישקלו זאת בחיוב לאחר שיתרשמו מתצוגה של המוצר.
איך בוחרים מתקן לקים לבית/עסק שלך

האמת שרכישה של מתקן ללקים אינו מיועד רק לבתי עסק. גם בבית מומלץ מאוד לאחסן את הלקים בתוך מתקן מתאים. כך הסדר יישמר טוב יותר וגם השימוש בלקים יהיה קל הרבה יותר היות והנגישות שהמתקן מאפשר מקל על כך מאוד.

 

אז איך תבחרו מתקן ללקים?

 

כאשר אנחנו באים לבחור את המתקן עבור הלקים יש לנו בחירה בין מתקנים שונים כאשר קיים הבדל בולט בין מתקן המיועד לבית לבין מתקן המיועד לבית עסק.

 

מתקן לבית

 

אם מדובר במתקן הנועד אך ורק לשימוש אישי בבית – הרי ששם הבחירה תהיה קלה ופשוטה. כל תיק לקים יוכל להתאים לשם כך. אך גם בתחום הזה של מתקנים קשיחים המיועדים לאחסון של הלק ישנם כמה וכמה אפשרויות וכדאי לבחון אותם ורק אחר כך להחליט על איזה מתקן ללכת.

ישנם תיקים במגוון גדלים כאשר עלינו להתייחס כמובן למספר הלקים אשר אותם אנחנו חפצים לאחסן בתוך המתקן. ישנו תיק לקים מהודר קשיח המאפשר שימוש נוח מאוד לאחסון של הלקים. ישנו תיק קטן יותר המאפשר גם כן אחסון באופן מסודר ונוח של הלקים כאשר אין לנו כמות מאוד גדולה לאחסון של הלק והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

 

הקופסאות כולם קיימות במארז נוח לנשיאה עם סגירה בטוחה כך שהסדר והארגון נשמרים בהם היטב

מתקן לעסק

 

כאשר מדובר בבית עסק, שם יהיה צורך במתקן מסוג שונה לגמרי. המתקן צריך לעמוד על סטנד או על שולחן ולהציג באופן פתוח ומרשים את הלקים אותם אנחנו רוצים למכור. לשם כך, קיימים כמה מתקנים שונים וכל בית עסק יוכל לבחור בזה שיתאים לו. ישנו מתקן נייד המכיל ארבעה מגשים. המתקן מרשים מאוד ואם נסדר עליו את הלקים לפי צבעים ייווצר רושם מדהים ומיוחד.

 

ישנו גם מתקן שולחני עגול המאפשר אף הוא תצוגה נאה ונוחה של הלקים והלקוח יוכל להתרשם מהמלאי ומהצבעים.

יש את אלו שיבחרו במתקן קיר שיציג את כל המבחר בקיר אחד.

 

ישנו גם את המתקן הפינתי המרשים אף הוא, וניתן להציב בו מספר גדול מאוד של לקים.

ברור שככל שהמתקן יהיה מרשים יותר, כך הוא ימשוך את הלקוחות להתבונן בו, וכמובן שהדבר יעודד את הרכישות.

המחירים של המתקנים הללו הינם שווים לכל כיס, וכל לקוח יכול למצוא לעצמו את המוצר המתאים לו.

עם מתקנים מתאימים נוכל ליהנות מסדר בבית וכמובן גם בבית העסק.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש