אוכל מומלץ לחתולים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/9/2017 18:01 ● ערב ערב 2826
אם הכנסתם חתול הביתה הרי שהתחייבתם לדאוג לכל מחסורו. לא תוכלו לתת לו את שאריות המזון שלכם או לחילופין לתת לו לחטט באשפה שבבית כתחליף לאשפה שבחוץ... אם תעניקו לחתול את המזון המתאים לו הוא יהיה בריא יותר, רגוע יותר וגם ייראה טוב עם עור ופרווה במראה חיוני ובריא. אז איזה אוכל מתאים לחתול שלכם?
אוכל מומלץ לחתולים

בחנויות המתמחות לבעלי חיים תוכלו למצוא אוכל מומלץ לחתולים. מגוון של מזון העשוי להתאים לחתול. חשוב כי תתאימו את המזון בהתאם לגיל של החתול שלכם ובהתאם למצב הבריאותי שלו. חתול בוגר צורך מזון מסוג שונה של גור החתולים וחתול חולה או חתולה בהיריון יצרכו מזון אחר ומתאים למצבם. חשוב גם להכיר את הכמויות המתאימות לכל חתול בכל גיל או מצב בכדי שנעניק לו את מה שהוא באמת צריך מבלי לגרום לו כל נזק.

 

סוגי המזון לחתולים

 

נסקור בפניכם כמה סוגים של מזון המיועד לחתולים על מנת שתכירו את האפשרויות השונות ותשכילו לבחור עבור החתול שלכם את הטוב ביותר.

 

אוכל לחתול –בלקווד חתול בוגר

 

מדובר במזון סופר פרימיום שהוא איכותי במיוחד. הוא מתאים לכל החתולים החל מגיל שנה ומעלה. חברת בלקווד היא המפתחת  של הנוסחה הייחודית והמושלמת של המזון נטול התירס, החיטה והסויה. נוסחה זו עשירה בצמחי מרפא ובשמונה סוגים של פירות וירקות בשילוב של אצות ים אורגניות. פורמולה זו פועלת על העור ועל הפרווה של החתולה ההופכת לחיונית הרבה יותר. המזון הזה מסייע מאוד בתהליכי העיכול ומכיל טאורין המסייע גם לפעילות התקינה של הריאות והלב.

הפורמולה טבעית לגמרי ואף אניני הטעם בקרב החתולים אוהבים את המזון הזה.

 

בלקווד לחתלתולים

 

מזון זה הינו איכותי במיוחד והוא מתאים לגורי חתולים מכל הגזעים המינים והסוגים. המזון מתאים גם לחתולות מיניקות או הרות. פורמולה זו עשירה אף היא בפירות וירקות ובצמחי מרפא שונים והיא אינה מכילה תירס, חיטה או סויה.

הפורמולה מסייעת בשמירה על הפרווה ועל העור ובאופן כללי על הבריאות וההתפתחות התקינה של הגור כמו גם של העובר. מדובר במזון המורכב מחומרים טבעיים בלבד ואף החתולים הבררניים ביותר יאהבו אותו מאוד.

 

בלקווד – חתול בוגר לייט

 

מזון זה פותח במיוחד עבור חתולים בעלי עודף משקל או כאלה שאינם פעילים מספיק. הוא מתאים גם לחתולים בוגרים מגיל 10 שנים ומעלה. מזון זה כקודמיו מכיל מגוון של פירות וירקות ואינו מכיל תירס, חיטה וסויה. ישנם גם אצות הים בתוך הפורמולה כאשר ההרכב המיוחד מסייע מאוד בשמירה על בריאות החתול ועל המראה החיוני של הפרווה שלו.

החתולים אוהבים מאוד את המזון אף הבררנים ביניהם.

המחירים של הפורמולות השונות נעים בדרך כלל בין עשרות שקלים למאות בודדות כאשר הדבר תלוי בעיקר במשקל ובכמות של המזון באריזה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש