הביטקוין שובר שיאים וחוצה את רף 4700 דולר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/9/2017 11:07 ● ערב ערב 2826
ביטקוין (Bitcoin) הוא מטבע דיגיטלי שאינו נמצא בשליטת ארגונים, מוסדות פיננסיים וממשלות. המטבע הומצא על ידי סאטושי נקאמוטו והפך בתוך זמן קצר מסחורה שנחשבה למפוקפקת ולמסוכנת למוצר פיננסי לגיטימי ופופולרי, למטבע אהוב על ידי משקיעים ולאמצעי תשלום מקובל בעסקים רבים ברחבי העולם.
הביטקוין שובר שיאים וחוצה את רף 4700 דולר

יש רק 21 מיליון מטבעות ביטקוין, ומאחר שהוא משאב מוגבל הוא נחשב לאטרקטיבי במיוחד. כיום יש בעולם כ-16.3 מיליון מטבעות ביטקוין. המטבע הדיגיטלי פועל באופן מבוזר לגמרי, הוא קיים רק באינטרנט והוא מבוסס על טכנולוגיית הצפנה מתקדמת וחדשנית הנקראת בלוקצ'יין. את המטבע ניתן לקנות במספר דרכים, בין השאר באמצעות העברה בנקאית, אשראי או מזומן. אפשר לרכוש את המטבע בזירות המסחר הייעודיות, בכספומטים ובאתרים שונים. יש לפתוח ארנק דיגיטלי כדי לשמור את המטבע.

 

 

עלייה משמעותית בערך הביטקוין

 

בתחילת דרכו של המטבע הדיגיטלי, רבים התייחסו אליו כאל מוצר פיננסי שנועד לשרת האקרים, ארגוני טרור, ארגוני פשע וכדומה. עם השנים הוכיח המטבע את עצמו והפך למוצר פיננסי לגיטימי המוכר גם על ידי ממשלות שונות בכל העולם. ערכו של המטבע עלה משמעותית בתקופה האחרונה. למעשה, הביטקוין שבר שיאים וניפץ את כל התחזיות של המומחים לאחר שהוא חצה את רף 4,700 הדולר. כלומר, כל מי שהשקיע במטבע בשנים האחרונות נהנה מאפיק השקעה מעולה ומתשואה עצומה שעליה ניתן רק לחלום באפיקי השקעות אחרים.

כדאי לדעת כי שנת 2017 נחשבת לשנה מעולה עבור הביטקוין. משקיעים רבים החלו לשים לב ליתרונות ההשקעה במטבע הווירטואלי. אמנם קיימת תנודתיות בערך המטבע, אך בתקופה האחרונה הוא מפיק תשואה גבוהה במיוחד, לכן הוא גם החל לעניין משקיעים מוסדיים, חברות מובילות ובתי השקעות גדולים.

 

איך אפשר לקנות ביטקוין?

 

כל אחד ואחת יכולים לקנות ביטקוין וליהנות מהיתרונות העצומים של המטבע הדיגיטלי. קניית ביטקוין בישראל אפשרית במספר דרכים: אפשר לקנות את המטבע הדיגיטלי בכספומטים ייעודיים הממוקמים באזור המרכז, ואחת הדרכים הפשוטות והמהירות לקניית המטבע היא באמצעות זירות המסחר באינטרנט. גם בישראל יש מספר אתרים ייעודיים המספקים שירות לקניית מטבע הביטקוין. כאמור, יש לפתוח ארנק דיגיטלי על מנת לבצע העברות של המטבע. את המטבע אפשר לקנות באמצעות כרטיסי אשראי, במזומן ובהעברה בנקאית.

כמו כן, יש אפשרות לחפש מוכרים ולרכוש מהם ישירות את המטבע, ישנן מספר קבוצות העוסקות בנושא, וחיפוש מהיר באינטרנט ובמדיה החברתית מאפשר להגיע לכל המוכרים ולכל זירות המסחר.

 

פותחים ארנק דיגיטלי

 

מהו אותו ארנק דיגיטלי שיש לפתוח? מדובר בתוכנה ייעודית שאפשר להתקין על המחשב האישי, וקיימת גם אפשרות להוריד ולהתקין אפליקציה בסמארטפון. הארנק הדיגיטלי מאפשר גישה ישירה לרשת הביטקוין – כך ניתן לבצע עסקאות שונות, לרבות קניית ביטקוין, תשלום בגין מוצרים ושירותים שונים בארץ ובעולם ועוד. קניית המטבע במזומן מחייבת הגעה פיזית לאחד הכספומטים או שיש להעביר את המזומן באמצעות צ'יינג'ים המציעים שירות זה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש