פתרונות אוורור לבית ולגינה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/8/2017 19:39 ● ערב ערב 2823
מזגן הוא פתרון מעולה לימות הקיץ החמים, יחד עם זאת, הוא לא מתאים לכל אחד ואנשים רבים לא אוהבים לשהות בחלל בו פועל מזגן ואף סובלים מכך, ועל כן מעדיפים פתרונות אחרים
פתרונות אוורור לבית ולגינה

מזגנים הפועלים על קירור במשרדים, בתי עסק ובבתים פרטיים גורמים לתופעה הידועה של צינון קיץ כתוצאה מהטמפרטורות הנמוכות מדי ובעקבות המעברים בין קור קיצוני לחום קיצוני.

מאווררים יכולים להוות את הפתרון המתאים עבור כל אלו שמזגנים אינם אהובים עליהם. המאווררים של היום, הם לא המאווררים של פעם. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להם לקרר בדיוק במידה הנכונה ולכם להנות מאוויר נקי וטרי.

אז אם מזגנים אינם כוס התה שלכם אתם יכולים בהחלט ליהנות מפתרונות אוורור אלטרנטיביים באיכות גבוהה ובמחירים שווים לכל נפש.

 

מאווררים ומצננים לבית ולגינה

 

מאווררים ומצננים לבית ולגינה יכולים להפוך את החיים לקלים, נוחים ונעימים יותר. מצנני אוויר הפכו עם השנים לפופולארים ביותר בקרב קהל הצרכנים הישראלי. באמצעות טכנולוגיה ייחודית של קירור באמצעות מים תוכלו לחסוך בעלויות החשמל בצורה משמעותית. באתר blowers תמצאו את כל הדגמים המובילים בתחום מתוכם תוכלו לבחור את זה המתאים לתקציב שלכם ולצרכים של הבית או הגינה. כל המצננים מגיעים עם צג LCD בעל שלוש מהירויות ושלט רחוק ועובדים באמצעות מי ברז רגילים. מצננים הם פתרון נייד בעל גלגלים ומעצורים והם פשוטים וקלים לניקוי ותחזוקה. כל מצנן מגיע עם מעטפת עשויה פלסטיק ABS עמיד עם הגנת UV. זהו פתרון מושלם לימות הקיץ החמים. חסכוני בחשמל בעל שיטת קירור שאינה כרוכה בכל הנזקים הבריאותיים העלולים להיגרם כתוצאה מהמזגן.

בתחום המאווררים יש לנו היצע נרחב של פתרונות אוורור המתאימים לבית, לחצר ואף לצרכים תעשייתיים. המוצר המוביל הוא מאוורר עמוד המתאים לשימוש ביתי או תעשייתי, המגיע בגדלים והספקים שונים. מאווררי עמוד הם קלים לנשיאה ונוחים לתפעול והם שקטים ויעילים במיוחד. מאווררי תליה אף הם פתרון נהדר, חסכוני בחשמל ובמקום. כל המאווררים שלנו מגיעים עם רשת מתכתית חזקה והם בטיחותיים ומוגנים בפני אצבעות אדם.

באתר תוכלו להתרשם מכל הדגמים הנמכרים כולל מחיר מדויק של כל מוצר וכמובן לבצע את ההזמנה אונליין בקלות ומהירות.

באתר תמצאו מגוון ענק של פתרונות אורוור הכולל: מאווררים, מצנני אוויר, מסכי אוויר המונעים בריחת מיזוג אוויר ועוד פתרונות רבים נוספים עבורכם.

 

נכתב באדיבות חברת BLOWERS


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש