עיצוב חדרי חדרי אמבטיה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/8/2017 19:32 ● ערב ערב 2823
עיצוב חדרי אמבטיה הוא תחום מיוחד המשלב מומחיות פרקטית עם תפיסה אדריכלית. א. ארונות אמבטיה היא חברה ייחודית המתמקדת בייצור של ארונות אמבטיה מעוצבים ומספקת פתרונות עיצוב שונים עבור חדר האמבטיה האישי שלכם.
עיצוב חדרי חדרי אמבטיה

אנחנו מתמחים בארונות מעוצבים לחדרי אמבטיה. הקטלוג העשיר שלנו כולל את כל סוגי הארונות המרכזיים ביותר בתחום כולל עיצובים מיוחדים שמיוצרים במפעל שלנו באזור התעשיה ברקן.

אחד מהארונות הפופולארים ביותר הוא ארון אמבטיה כפרי, בחירה שנובעת בראש ובראשונה מהתחושה הנעימה שמעניק הסגנון הכפרי. סגנון עיצובי זה הוא פופולארי ביותר בקרב קהל הצרכנים הישראלי בעיקר בגלל התחושה המרגיעה וגווני העץ הטבעי המשולבים בו. חדר האמבטיה שלכם הוא מקום אינטימי, בו לאחר יום עבודה מפרך או בתחילתו של יום, יש לכם זמן שקט לעצמכם ללא כל הסחות דעת מבחוץ. כולנו זקוקים למרחב שקט בתוך החיים העמוסים בעולם המודרני. עיצוב חדר האמבטיה בצורה נעימה הופך את המרחב האישי שלכם למקום של שקט ושלווה.

 

סגנונות עיצוב שונים ומגוונים עבור חדר האמבטיה שלכם

 

בתחום ארונות אמבטיה ניתן למצוא סגנונות עיצוב שונים ומגוונים. הסגנון הכפרי הוא אחד הסגנונות האהובים ביותר על הקהל הישראלי. עיצוב חדרי אמבטיה בסגנון כפרי מתחיל קודם כל עם ארונות העץ המלא המשולבים עם ברזי אמבטיה מעוצבים מנחושת או פליז. חדרי אמבטיה כפריים כוללים בדרך כלל מראות מעוצבות במסגרת פליז, עץ או נחושת, גופי תאורה מותאמים במיוחד לאווירה, ליצירת מרחב חם ונעים, פרזולים, אריחים מיוחדים, כיורים בעבודת יד או לבנים ועוד מגוון רחב של פריטים הנבחרים בקפידה. ארון אמבטיה כפרי הוא הפריט המשמעותי ביותר בכל החבילה ואצלנו תוכלו לבחור מתוך הקטלוג העשיר שלנו את הארון המתאים במיוחד עבורכם.

סגנון נוסף שונה בטיבו אבל גם מאוד נפוץ הוא הסגנון ההייטקי. ארונות אמבטיה בסגנון הייטק בנויים על בסיס גוונים לבנים, אפורים וכסופים ועל פרזול בצבעים משלימים. ארונות אלו הם התורמים העיקריים לעיצוב בסגנון הייטק. ברגע שתמצאו את הארונות הראויים תוכלו בקלות לעצב את החדר בסגנון המתאים.

קיימים סגנונות רבים נוספים וכל אחד עם יתרונות משל עצמו אך בסופו של יום הכל תלוי בטעם האישי שלכם. אנשי המקצוע שלנו ישמחו לעזור לכם לבחור את חדר האמבטיה המתאים ביותר עבורכם. כל בחירה היא אישית ומשקפת השקפות והערכות אסתטיות שונות. ישנם גם שיקולים פרקטים הנוגעים למיקום ולגודל. כל הפרמטרים הנדרשים נלקחים אצלנו בחשבון בשביל לספק לכם את ארונות האמבטיה הטובים ביותר בתחום עם שירות מקצועי ואיכות ברמה הגבוהה ביותר שניתן. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור לכם עם הבחירה.

 

נכתב באדיבות חברת א. ארונות אמבטיה


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש