זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 11/8/2017 15:53 ● מה נשמע 508
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 10/8-16/8/17
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


הקלפים מלמדים על יחסים מתוחים עם הסביבה, דבר העלול לגרום לכם לעשות דברים נמהרים. קחו את הזמן לחשוב לפני שאתם עושים טעות. לא כדאי להתעצבן מטיפשותם של אחרים, ובטח שלא כדאי להפסיד מקום עבודה. תתרחקו מאותם אנשים שמביאים אתכם למצב זה. אל תביאו את העבודה לבית ואל תיקחו את הבית לעבודה. תיהנו מבני הזוג. ואת העבודה תשאירו במקומה. זה הזמן באמת לעשות הפרדה בין התחומים בחייכם.

שור


השבוע תדרשו לגלות יסודיות, הקפדה על פרטים, ובעיקר מסירות ונאמנות במקום העבודה, אלה הן התכונות שנדרשות מכם עכשיו, זאת במטרה עתידית להתקדם ולקשור קשרים עם אנשים שבעזרתם תוכלו לנוע קדימה משמעותית. היו ערניים לדלתות שיפתחו בפניכם בזמן הקרוב.

 

תאומים


קשר ידידות עשוי להפוך בהמשך לקשר חשוב ומשמעותי. דווקא ההתחלה האיטית, ההתקרבות ההדרגתית וההתפתחות הממושכת של ידידות ביניכם, יבטיחו את יציבות הקשר בהמשך, לכן על זה בחכמה ממליצים הקלפים. התאומים בלחץ אטומי בעבודה, יש מעין דחיפות לסיים הכול ומהר, ואתם כבר תשושים, אל תשכחו לנוח מדי פעם.

 

סרטן


השבוע זה לא הזמן לעשות שינויים, כך מתריעים הקלפים. שווה להמתין. למרות שאתם מרגישים שהגיע הזמן לשנות משהו, כל ניסיון להוציא זאת אל הפועל נידון לכישלון מראש. תנסו לראות את הצד החיובי של הדברים, גם אם נראה שאין כזה. חוסר הרצון והשליליות מונעים מכם לראותו. זהו זמן נכון להשתמש בצפייה הכרתית לתרחישים בחייכם.

 

אריה


העבודה לא נגמרת לעולם, קחו את הזמן לכל דבר ובעיקר יש לתת דגש על הצד הפיסי בריאותי. בקלפים נראה נזילות ודליפה מכל סוג, זה למעשה מתריע מפני שפעת או פיצוצי צנרת מרגיזים. וזאת כיוון שכנראה דרוש לכם יותר זמן להכיר מקרוב את מערכת היחסים ולתת לה להתבסס בקצב הנכון. עדיף לא להסיק מסקנות ולאפשר לעצמכם ולצד השני הזדמנות נוספת.
  

בתולה


השבוע תזכו להתעורר כתוצאה מתחושה שמנתבים אתכם בכיוון מסוים ומונעים מכם להתפתח בכיוונים אחרים. וזה לא מוצא חן בעינכם, בלשון המעטה. מה שנראה שכדאי לכם לעשות זה להעמיד אנשים במקומם ולא לתת להם להחליט מה טוב עבורכם. גם כך אתם מלאי התלבטויות לגבי עתידכם, ובעיקר לגבי המשך דרככם המקצועית. הצעה שתגיע ממישהו מן העבר עשויה לעודד אתכם לשקול ברצינות צעד לאחור.

 

מאזניים


יצר נדודים והרפתקאות. אתם מאוד רוצים לנסוע ולשנות מקום לתקופה! לשנות אופקים ! להתנתק מהקיים. הרצון שלכם נובע מחוסר יכולת להתמודד עם דברים כרגע. אל תברחו מבלי לפתור בעיות. יש לבדוק אם זה נובע מהרצון לשנות ולהעז במקום חדש ושונה ולא ממקום של בריחה. הקלפים מרמזים על עזיבת קשר קיים לטובת קשר חדש. תעשו זאת אחרי שתבדקו שבאמת אתם לא פועלים מתוך פזיזות אלה מתוך שיקול דעת.
  

עקרב


קיימת תחושה שאינכם ממצאים את יכולותיכם המקצועיות. צריך לשקול אפשרויות אחרות. בעוד זמן מה יתבהרו הרבה דברים שלא היו ידועים לכם עד עכשיו ושיוכלו לסייע לכם בהחלטה כזו. מבחינה מסוימת תרגישו כאילו אתם פועלים מתוך בועה. אין שיתוף פעולה או עזרה מאחרים. בשבועיים הקרובים תצטרכו לעשות חלק גדול מההחלטות בעצמכם וגם לשאת בתוצאות. מכאן אולי בא הרצון לחפש מקום חדש.

 

קשת


הקלפים מלמדים על שבוע  מכביד  שמותיר אתכם בתחושה לא נוחה. אתם נאלצים להתמודד עם יותר מדי דברים בו זמנית. השינויים שחלים בחייכם, גורמים לכם להרגיש חסרי אונים, מותשים .דברים אכן קרו בקיצוניות ובבת אחת, בלי לאפשר לכם זמן להסתגל. יחד עם זאת, השינוי הממשי לפחות מבחינתכם יחול בחודש הבא, ואז תחזירו לעצמכם את השליטה על חייכם ותוכלו לכוון את עצמכם לאן שאתם רוצים.

 

גדי


למרות שהשגתם יציבות מסוימת, אתם עדיין לא מרוצים מהתוצאות. הטארוט מבטיחים כי החודש הבא יהיה בסימן פריחה כלכלית ומקצועית. בנושא הזוגי נראה כי אתם מונעים מעצמכם יצירת קשרים חדשים בשל תחושה של מחויבות לגבי מערכת יחסים שהסתיימה. התחושה שאולי יש לזה עדיין סיכוי, שזה לא באמת נגמר.

 

דלי


השבוע תרגישו צורך ליזום ולא לחלום. נראית התעוררות ממשית. אתם מוכנים שדברים חיוביים יקרו בחייכם. התוצאה תפתיע אתכם ויותר מזה, תופתעו מכמות החברים המוכנים להירתם ולעזור לכם במימוש ובניה. מתעורר בכם הרצון לשנות את הכל ולעשות מה שאתם באמת רוצים ולא מה שאתם צריכים.

 

דגים


השבוע אתם עסוקים באחרים וחשים אחריות חזקה כלפי אדם קרוב, מה שגורם לכם לעשות וויתורים רבים. למרות שמדובר בהקרבה מצדכם, תרגישו שכרגע זהו הדבר הנכון ביותר לעשות למרות שתבינו שזה הרבה יותר גדול ממה שחשבתם בהתחלה. מבחינה מעשית זה לא ממש בלתי אפשרי, אבל מבחינה כלכלית זה יתאפשר רק אם תתכננו לפני שתפעלו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש