חנויות וירטואליות שומרות שבת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/8/2017 14:25 ● ערב ערב 2822
זה לא מכבר ידוע כי ישראלים רבים מעדיפים לרכוש מוצרים דרך האינטרנט. אין צורך לצאת מן הבית, לא פעם המחירים זולים יותר, מסחר אלקטרוני בישראל נמצא כל העת במגמת עלייה וישנם גם כאלה הרוכשים מוצרים באמצעות הטלפון הנייד. מה יותר נוח מזה? עם זאת, כדאי להיות מודעים לעובדה כי לא מעט אתרי רשת אינם פועלים בשבת.
חנויות וירטואליות שומרות שבת

 

קשה להתווכח עם המציאות

 

המציאות מצביעה על כך שרוב הישראלים קנו לפחות מוצר אחד בשנה באינטרנט באמצעות מסחר אלקטרוני בישראל. כמעט 50% רוכשים דרך שגרה מוצרים ברשת, ורבים הם הישראלים, מעל 70%, שרוכשים באמצעות המובייל.

 

מדוע זהו המצב?

 

קניות באמצעות האינטרנט הפכו להיות יותר ויותר נפוצות, כאמור המחירים זולים יותר בהשוואה לחנויות בקניונים או מרכזי קניות, כך שהרכישה משתלמת. זאת ועוד, קיימים כה הרבה מוצרים, את חלקם רוכשים בחו"ל מכיוון שאי אפשר למצוא אותם בארץ. לבסוף, זוהי הזדמנות פז להיכנס לכמה וכמה אתרים ולערוך סקר שוק, להשוות מחירים. לעיתים הפערים בהחלט משמעותיים.

 

האם אתם שומרים שבת?

 

סביר להניח שלא מעט אנשים נתקלו בחנויות מסחר אלקטרוני בישראל אשר אינן פועלות בשבת.  ייתכן כי בעלי האתר הם דתיים או מסורתיים, וישנה אפשרות נוספת - הם לא רוצים לאכזב לקוחות פוטנציאליים אשר מצפים כי האתר יושבת בשבת. אמנם אתרים אלה מפסידים כסף והכנסה פאסיבית, אולם זוהי החלטה מושכלת של בעלי האתר. פתיחת האתר עלולה להתפרש כזלזול ביום זה ולכן בעלי האתרים מפעילים שיקול דעת ומקווים שההכנסות מהקהל שהעניין חשוב לו יפצו על אבדן ההכנסה בסוף השבוע.

 

מידע על הקהל הדתי הגולש ברשת

 

למרות שידוע לקהל הכללי שניתן להשתמש באינטרנט למגוון מטרות, לגלוש באתרי מכירות, אתרים בעלי תכנים אינפורמטיביים, להוריד סרטים, ליצור קשרים עם אנשים אחרים ועוד אך כאשר מדובר ביחס של החברה הדתית וכמובן החרדית, הם מגלים דעות חלוקות ומנוגדות. אבל על דבר אחד יש תמימות דעים, ממכר מוצרים הוא אסור ביום זה. על פי הדת, מי שהוא בעל אתר הפתוח בשבת הוא מעודד אחרים לדבר עבירה.

כיום יש שירותי פיקוד שבת ובהחלט ניתן להשבית אתרים מכניסת השבת ועד צאתה.

אישופ – החברה שלכם!

אישופ הינה חברה המעסיקה את מיטב אנשי המקצוע, עתירי ניסיון בתחום הקמת אתרים ושדרוג כאלה שכבר קיימים. המטרה היא למצוא פתרונות יעילים לכל בית עסק ולכל לקוח, דתי או חילוני. אישופ היא בין החברות המובילות בארץ, במיוחד בכל הנוגע למסחר אלקטרוני, כאשר הכוונה היא לסייע לעסקים ברשת בכדי שיצברו כמה שיותר רווחים. זוהי חברה וותיקה בעלת פלטפורמות חדשניות ומתקדמות, כאשר היא עושה שימוש במגוון כלים על מנת להגדיל מכירות של אתרי מסחר אלקטרוני בישראל. פנו אלינו עוד היום, נשמח להעניק ייעוץ ושירות מקצועי!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש