שיטת eft למי היא יכולה לעזור?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/7/2017 12:20 ● ערב ערב 2820
שיטת eft הינה שיטת טיפול על פי הרפואה הסינית. השיטה עובדת על ערוצי האנרגיה בגוף ויכולה לסייע לרבים במגוון רחב של בעיות, הן בעיות פיזיות והן בעיות רגשיות.
שיטת eft למי היא יכולה לעזור?

המטרה העיקרית של שיטת eft היא "שחרור רגשי". על פי השיטה בעיות רבות בגוף האדם, גם בעיות רגשיות, וגם בעיות פיזיות, מגיעות כתוצאה ממקור רגשי, טראומה אשר האדם חווה בעבר ומשפיעה על הגוף שלו.

לכן, המטרה של השיטה היא למצוא את המקור של הטראומה ולטפל בו, כך לא רק נפטרים מהסימפטומים, אלא מהמקור של הבעיה ומבטיחים כי הסימפטומים לא יחזרו שוב מאוחר יותר להשפיע על האדם.

 

טיפול מיידי לאחר טראומה

 

אנשים אשר עברו טראומה מהותית ומשמעותית, יכולים פעמים רבות לסבול מהשלכות רבות על כל העתיד שלהם. לדוגמא, אנשים שניצלו מפיגוע יכולים להעיד כי המראה האחרון שראו לפני הפיגוע עצמו גורם להם לחרדות בכל פעם מחדש, גם אם זה משהו פשוט כמו אדם שלבש חולצה בצבע ירוק או רכב עם מוזיקה בווליום גבוה שבדיוק חלף על פניהם.

לכן, טיפול eft באופן מיידי לאחר טראומה קשה יכול לאפשר לאדם לחזור לשגרת חייו בצורה טובה יותר ולמנוע מראש השפעות של הטראומה אותה הוא חווה על העתיד שלו.

 

מגוון רחב של בעיות רגשיות ופיזיות

 

רבים לא יודעים אך ישנן בעיות פיזיולוגיות רבות אשר המקור שלהן הוא בכלל מקור רגשי. אלו יכולות להיות בעיות כמו כאבי ראש כרוניים, כאבי שרירים, עייפות, בעיות עיכול, השמנת יתר ועוד. בעיות אשר לכאורה נראות כמו בעיות רפואיות, אך המקור שלהן הוא מקור רגשי ולכן טיפול eft יכול לסייע להפטר מהבעיות הללו אחת ולתמיד.

בנוסף, יש עוד בעיות רגשיות רבות בהן ניתן לטפל בעזרת eft כמו חרדות, דכאונות, בעיות בדימוי העצמי, חוסר ביטחון, בעיות התנהגות של ילדים ועוד בעיות נפשיות רבות אשר בעזרת איתור המקור אשר גורם להן ניתן לפתור אותן אחת ולתמיד.

כמובן, הכל תלוי גם במטפל אליו אתם פונים. אם אתם רוצים לפנות לטיפול eft ולהיות בטוחים כי הטיפול יצליח ויביא תוצאות טובות, חשוב לפנות אל מטפל מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום, מטפל שכבר טיפל בעבר באנשים עם בעיות דומות לשלכם והוא יכול לסייע לכם במציאת השורש של הבעיה וכן מטפל שיהיה לכם חיבור אישי איתו ותוכלו לשתף אותו בעבר שלכם, בטראומה המדוברת או כל בעיה אחרת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש