בגדי ים שלמים ב-2017

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/7/2017 12:30 ● ערב ערב 2819
הקיץ בשיאו, הבריכות העירוניות מלאות עד אפס מקום ורבים סופרים את הדקות עד לחופשה האקזוטית שמצפה להם ● זה בדיוק הזמן לקנות בגד ים חדש ולקפוץ למים הצוננים כשהטמפרטורות מרקיעות שחקים ● השאלה היא איזה בגד ים עדיף, ביקיני או שלם, והתשובה לכך אולי תפתיע אתכן.
בגדי ים שלמים ב-2017

אם עד לפני כמה שנים היה הביקיני בראש הרשימה היום הוא מתמודד בתחרות קשה מאוד מול חברו הטוב – בגד הים השלם. יש לכך לא מעט סיבות מצוינות אבל נדמה שיש סיבה אחת עיקרית, והיא שמדובר בפתרון אידאלי לכל אישה, בכל גיל ובכל גזרה.

 

הגזרה המחמיאה לכל גוף

 

כאמור, הביקיני היה פעם בראש רשימת בגדי הים המבוקשים. הסיבה לכך הייתה שבגדי ים שלמים נתפסו כפתרון ששמור בעיקר למי שרוצה להסתיר את הבטן או כמה קילוגרמים עודפים שנותרו אחרי החורף. אלא שלאורך השנים גילו נשים בכל הגילאים והמידות שההבחנה הזו פשוט לא נכונה. בגדי ים שלמים יכולים להתאים לכל אישה באשר היא. יכול להיות שמקור השינוי בגזרות המשגעות שקיימות היום, בצבעים המרהיבים או בשלל סגנונות שיציעו מענה מושלם לסגנון האישי של כל אחת מאיתנו. אם כן, אפשר להבין למה חופי הים מלאים היום הרבה יותר בנשים שבוחרות בבגד ים שלם, שהוא סקסי לא פחות ואף יותר מאחיו: הביקיני או הטנקיני למשל.

 

איפה מוצאים בגדי ים שלמים?

 

מאחר ואנחנו נמצאים כבר 17 שנים לתוך המאה ה-21, רכישת בגדי ים שלמים היא משימה פשוטה מאי פעם. אם התרגלנו לכתת רגלינו בין חנויות בגדי ים והלבשה תחתונה, עמדנו בתור לתאי המדידה ברשתות הגדולות בקניון או הרחקנו עד לחנות המפעל של מותג זה או אחר, היום לא צריך לצאת מהבית. רכישות מקוונות הפכו מזמן לחלק מהשגרה שלנו, וגם בתחום בגדי הים המצב לא שונה. היתרון הגדול של השיטה הזו הוא כמובן יתרון הנוחות, ומבלי לצאת מהבית או מהמשרד אפשר לצפות בשלל דגמים וסגנונות, לבחור את המידה המדויקת וליהנות מחיסכון אדיר בזמן. מי שמתקשה להתמודד עם העומס בחנויות השונות ועם התורים הארוכים בדרך למדידת בגדי הים בעונה הכי לוהטת בשנה, זהו פתרון מצוין גם עבורה. תהא הדרך שבה תבחרי אשר תהא, דבר אחד בטוח. בקיץ הזה תוכלי ליהנות מבגד ים שיגרום לך להרגיש במיטבך גם בחוף של תל אביב, לצד הבריכה בקאנטרי או במהלך החופשה האקזוטית במקסיקו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש