חולצות בית ספר - קונים רק פרוט קידס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2017 16:17 ● ערב ערב 2816
ילדים בימנו, מגיל צעיר כבר מתחברים למותגים. יש הורים שמרגילים אותם לכך, הם קונים להם אך ורק מותגי אופנה והם לא מוכנים להסתפק בפחות מזה, ויש ילדים שמתחברים, דרך הסביבה, התקשורת, האחים, החברים, ילדים לכיתה, למותגים מסוגים שונים. קשה להימנע מכך.
חולצות בית ספר  - קונים רק פרוט קידס

זה לא דבר רע בהכרח, מאחר ולא פעם מותגים מלמדים על איכות, גם ההורים יודעים זאת. דוגמא טובה לכך אפשר למצוא בכל מה שקשור לעולם של חולצות בית ספר. אם בעבר היינו רגילים לקנות חולצות טריקו פשוט, למשל דלתא או אתא (למבוגרים שבינינו), הרי שכיום ילדים לא יסתפקו בפחות מחולצות פרוט קידס או חברות אחרות, שמציעות חולצות טריקו עליהן ניתן להדפיס את סמלי בית הספר.

אנחנו יכולים למצוא כיום, דוגמאות שונות של חולצות בית ספר, מדובר בחולצות שמיועדות ליום יום, כחלק ממה שבתי הספר השונים מגדירים כתלבושת אחידה. מונח זה, אשר במהלך השנים זכה ללא מעט ביקורות מצד בני נוער, לצד תמיכה נרחבת מצד ההורים וכן מצד מערכת החינוך, מטרתו כידוע ליצור מצב שכל הילדים ילבשו אותו הדבר ולא יצטרכו להתחרות מי לובש בגדים יותר יקרים.

אך מן הסתם, גם במקרה של תלבושות אחידות, חולצות בית ספר, אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של חולצות, יש מי שמעדיף ויכול להרשות לילד שלו לקנות פרוט קידס ויש מי שרוכש חולצות של חברות אחרות. זה לא מלמד דבר אלא על איכות החולצה.

 

מדוע משתלם לקנות פרוט קידס

 

פרוט קידס הוא לא רק מותג נחשב אלא מדובר בחברה שמייצרת ביגוד לילדים ובפרט חולצות, ברמה גבוהה מאוד. מדובר על חולצות במגוון צבעים וצורות, הן כאלה שמתאימים ליום יום כולל לבית הספר והן כאלה שמתאימים ליציאות ואירועים מיוחדים (טקסים בבית הספר).

מדובר בחברה אשר מייצרת חולצות ברמה גבוהה מאוד, הן מבחינת איכות הבד, איכות התפירה, מה שמלמד אותנו שמדובר בחולצות שיכולות להחזיק מעמד זמן רב. כשאנחנו קונים חולצה לילד, עלינו לקחת בחשבון שני דברים, ראשית, החולצה תצטרך להתמודד עם כביסות רבות כתוצאה מלכלוך של כתמים מסוגים שונים, שנית, לא פעם החולצה תעבור "אירועים" שחולצות אחרות לא עוברות, מאחר ומדובר בילדים שמשתוללים ומשחקים.

חולצות פרוט קידס לבית ספר ובכלל, הן חולצות עמידות ואיכותיות שיכולות להחזיק מעמד זמן רב, מבלי שההורים יצטרכו לזרוק אותן ולקנות חדשות או לתקן אותן. מדובר בחולצות שהילד יכול להשתמש בהן במשך זמן רב, ללא בעיה.

נקודה נוספת חשובה, ההורים יכולים למצוא מגוון רחב של חולצות בצבעים שונים וכן במידות שמותאמות לילד, הן למבנה הגוף והגובה הנוכחי שלו והן למידות עתידיות, אם ההורה רוצה לרכוש כבר היום בגדים לעתיד. לכן משתלם לנו לקנות חולצות פרוט קידס לבית הספר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש