כל מה שרציתם לדעת על שיווק נכון לעסק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/6/2017 12:34 ● ערב ערב 2814
שילוט לעסק, אתר אינטרנט שבו מילות חיפוש נפוצות, רשתות חברתיות ועוד - כל אלה הן דרכים מעולות לשווק את העסק שלכם באילת, בעיקר בעונה החמה. אז כיצד ניתן להיעזר בשיטות שיווק שונות על מנת לשווק את העסק שלכם בצורה טובה? הכל בהמשך.
כל מה שרציתם לדעת על שיווק נכון לעסק

בדלו את העסק שלכם מהמתחריםהבינו מה מייחד את העסק שלכם. האם הוא עסק זול מהמתחרים? איכותי? משפחתי? האם יש בו יחס אישי? לדוגמא: אם אתם מסעדה באילת בה מגישים מנות טריות מהים והיא מסעדה בה מוגשים דגים טריים שהדייגים דגו באותו היום: הדגישו זאת! זה היתרון שלכם ומה שמבדל אתכם מהמתחרים שנמצאים לידכם שמגישים אוכל מהיר או קפוא. חשוב להבין מה מבדל אתכם מאחרים ולהדגיש זאת בפני הלקוחות. זה מה שבסופו של דבר ימשוך את הלקוח. ציינו את העובדה על השלט שבעסק שלכם וציינו זאת בגדול.

שלט לעסקשילוט חייב להיות מושך ואטרקטיבי. השילוט לא חייב להיות מצועצע או גרנדיוזי אבל הוא חייב להיות בולט וחכם. מצאו חברה לשילוט שתדע להתאים את השלט לעסק שלכם כך שהוא יבלוט וימשוך את הלקוח. על גבי השלט של העסק חייב להיות לוגו העסק, שם העסק, העיסוק של החנות או של העסק בקצרה, סלוגן (אם יש), שעות הפתיחה של העסק, טלפון, והרחוב בו נמצא העסק. חשוב כי השלט יזהר גם בשעות הערב והלילה.

השקיעו באתר אינטרנט - בנו אתר אינטרנט שיהיה בו תוכן מקודם עם מילות חיפוש שמתאימות לקידום עסק. חשוב שבאתר יהיו תמונות איכותיות של העסק ותוכן אינפורמטיבי שיכלול את המילים הנכונות שיקדמו את העסק שלכם, כמו למשל: אטרקציות באילת, חנויות באילת, מסעדות באילת, מועדונים באילת וכדומה. כך תוכלו להופיע במנועי החיפוש כאשר תיירים ינסו למצוא מקומות בילוי באילת ששווה לפקוד אותם.

קדמו את העסק ברשתות החברתיות –  שיווק ברשתות חברתיות הן עוד דרך למשוך תיירים לעסק שלכם. דרך הרשתות החברתיות ניתן בחינם לפרסם את העסק שלכם, אך יש לעשות זאת בעקביות. פרסמו את העסק שלכם בפייסבוק , באינסטגרם ואפילו ביוטיוב ותוכלו בכך למשוך תיירים. חשוב לפנות לתיירים בפייסבוק גם בשפה העברית וגם באנגלית. עוד חשוב לטרגט את קהל היעד שלכם דרך הרשתות ולהבין מי מגיע לאילת – בכך תוכלו להגיע לקהל היעד הנכון והאמתי שלכם. בנוסף יש להתמיד בפרסום ברשתות החברתיות ולשווק אותו לפחות שלוש פעמים בשבוע דרך העלאת פוסטים, תמונות, ואירועים שקורים אצלכם. לדוגמא: אם ישנה מסיבה בחוף שאתם מתכננים, העלו פוסט שבוע לפני בעברית ואנגלית ופרסמו אותו ברשת. הפיצו את הפוסט עד כמה שניתן - בכך תוכלו להגיע לתוצאות טובות.

פרסמו את העסק שלכם על גבי שלטים באילת – אילת היא עיר קטנה מה שעוזר לכם לחדור באמצעות פרסום למוחם של הלקוחות והתיירים שמגיעים לעיר. פרסום טוב ומקורי על גבי שלט חוצות יכול להרים את העסק שלכם גבוה, ולהביא שלל לקוחות אל העסק. חשבו על קונספט מקורי לשילוט לעסק שיניב פרי ויעלה את מכירות בעסק, או היעזרו בשירותים של קופירייטר עצמאי לכתיבת שלט חוצות מוצלח.

עשו את כל אלה, ותראו תוצאות מהירות ומניבות!


חדשות אילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש