טיול לדרום אפריקה – חלומות מתגשמים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/5/2017 14:31 ● ערב ערב 2812
רק במרחק של 9 שעות טיסה מישראל מחכה לכם גן עדן של ממש, זוהי מדינת דרום אפריקה. ככל שהזמן עובר ניתן לראות עלייה משמעותית בכמות התיירים המגיעים ליעד זה ומגוון טיולים לדרום אפריקה יוצאים בצורות שונות של טיולים מאורגנים, טיולי משפחות, טיולי צעירים ועוד.
טיול לדרום אפריקה – חלומות מתגשמים

דרום אפריקה נחשבת יעד פופולרי מאד במיוחד בשנים האחרונות. למרות שדרום אפריקה נחשבת מדינה מערבית האופי האפריקאי שלה מאד בולט. זה דווקא מה שמייחד אותה וגורם לתיירים רבים לפקוד אותה.

 

אתרים מומלצים בדרום אפריקה

 

היתרון המשמעותי ביותר שיש בדרום אפריקה הוא שהיא מדינה ענקית שיש בה הכל! ערים שוקקות חיים, חופים עוצרי נשימה, הרים גבוהים, בעלי חיים החיים בצורה טבעית לחלוטין והרבה תרבויות אותנטיות. להלן מספר אתרים שחייבים לבקר בהם בזמן טיול בדרום אפריקה:

 

1. קייפטאון והר השולחן:

 

קייפטאון נחשבת לאחת מהערים היפות והמרתקות ביותר בעולם. אחד הדברים שמצליח למשוך תיירים רבים לעיר זו הוא הר השולחן. שמו של ההר נבחר בזכות הפסגה השטוחה שלו שמזכירה שולחן. הטיפוס להר זה הוא חוויה שאסור לפספס. אם אתם לא חובבי טיפוס הרים רגליים תוכלו להגיע לפסגה של ההר בעזרת רכבל. כאשר תגיעו לפסגת ההר לא תוכלו להישאר אדישים לנוף המרהיב הנשקף ממנה, נוף של מרכזי הרים, נמל, אוקיינוס, שכונות הפרוורים היוקרתיות, שבילי הרים ועוד.

חוץ הר השולחן לקייפטאון יש עוד הרבה מה להציע לתיירים המגיעים אליה החל מעיר תוססת חיים, מוזיאונים מרתקים, מקמות בילוי, חיי לילה, מרכזי קניות ואקווריום מפורסם.

 

2. צפייה בלווייתנים בהרמנוס: 

 

העיירה הרמנוס נחשבת לעיירת נופש נעימה במיוחד המתאימה למשפחות ולזוגות הרוצים לתפוס קצת שקט. בעייריה יש כפר דייגים מפורסם אך לא זו הסיבה שתיירים רבים מוצאים בה. בין החודשים אוגוס לנובמבר מתחילה תקופת הנדדיה והעיירה הרמנוס "יושבת" בדיוק על נתיב הנדידה של הליוויתים. הזדמנות נדירה ומומלצת מאד לתפוס את היונק הענק בשיאו. בין חודשים אוגוסט לנובמבר מגיעים הרבה תיירים הרוצים לצפות הליוויתנים, תיירים רבים מצליחים לראות את היונקים הענקיים מהיבשה ויש כאלו המעדיפים מבט מקרוב יותר ויוצאים עם סירה. אם אתם מעוניינים להגיע בתקופה אחרת נסו להגיע בספטמבר ותוכלו ליהנות מפסטיבל ליוויתנים המתאים לחוויה משפחתית עם שלל פעילויות לילדים, מופעי תיאטרון, מופעי אורות ועוד.

 

3. ספארי בשמורת קרוגר:

 

פארק לאומי קרוגר, אטרקציה מדהימה המתאימה לטיולי משפחות ולחובבי הטבע. הפארק משמש כאחת האטרקציות הפופולרית ביותר בדרום אפריקה ועבור מטיילים רבים הוא מהווה שיא הביקור בדרום אפריקה. בפארק התיירים יכולים לראות אריות, קרנפים, פילים, נמרים, ג'ירפות, זברות ושלל בעלי חיים טורפים וצמחוניים. בעלי החיים מצליחים לחיות בצורה אותנטית וחיים לאורך זמן רב מאחר והפארק נחשב לאחד הפארקים המתוחזקים ביותר באפריקה.

 

לסיכום: טיול בדרום אפריקה מספק חוויה ייחודית במיוחד למטיילים. דרום אפריקה נחשבת למדינה שיש בה הכל מהכל, ניתן למצוא בה את כל סוגי האטרקציות החל מטיולי אקסטרים, טיולי משפחות וטיולים המתאימים לילדים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש