עצות מומחים: 5 כללים חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/5/2017 09:52 ● ערב ערב 2811
מתכננים נסיעה לחו"ל? בוודאי יש לכם המון הכנות על הראש, אבל אסור לכם לשכוח לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל – פרט קטן אבל חשוב, שהזנחתו עלולה לעלות לכם ביוקר
עצות מומחים: 5 כללים חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו''ל

מתכננים נסיעה לחו"ל? בוודאי יש לכם המון הכנות על הראש, אבל אסור לכם לשכוח לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל – פרט קטן אבל חשוב, שהזנחתו עלולה לעלות לכם ביוקר. רגע לפני שאתם רוכשים פוליסה, מיטב המומחים בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס ממקדים אתכם עם חמשת הכללים שכדאי לכם לקחת בחשבון, לטובתכם. 

 

1. התאמת הפוליסה לצרכים הרפואיים האישיים שלכם ולנשים בהיריון

 

אם אתם סובלים מבעיות רפואיות יוצאות דופן, ממחלות כרוניות או, להבדיל, בהיריון, אתם מוכרחים לברר לגבי רכישת פוליסה מיוחדת, כיוון שהתנאים הסטנדרטיים בביטוחי הנסיעות לחו"ל אינם מכסים מצבים בריאותיים קודמים. לאישה בהריון יש לרכוש ביטוח שמכסה הוצאות רפואיות שעלולות להיגרם במקרה של לידה מוקדמת, או במצבים בהם יש לאשפז את התינוק או אותה עצמה. שימו לב שהכיסוי הביטוחי יותאם לשבוע ההיריון, והיו ערים לכך שהביטוח ניתן עד לשבוע ה-32 לכל היותר.  

                                         

2. החזר הטסת ילדים במקרה אשפוז המבוטח

 

מה יקרה עם ילדיכם במקרה בו תצטרכו להתאשפז במהלך הנסיעה לחו"ל? כדי לכסות מקרה כזה, בחרו בפוליסה המזכה אתכם בהחזר הוצאות בגין הטסת ילדיכם מחו"ל בחזרה לארץ. שימו לב שמדובר בילדים אשר נשארו בחו"ל בלי שתוכלו להשגיח עליהם, בעקבות אירוע רפואי. 
 

3. הטסה רפואית וטיפולים דחופים בחו"ל

 

אין כמו רמתו של הטיפול הרפואי שתקבלו בארץ, שהופכת לקריטית במיוחד במקרים בהם נדרש טיפול רפואי או כירורגי בעקבות תאונה במהלך ביקור במדינות בהן רמת הרפואה פחות טובה. בנוסף, מומלץ לכלול כיסוי לטיפולים רפואיים דחופים בחו"ל, שעשוי להיות חיוני במקרים בהם יש בכך צורך בהול. מומלץ לבדוק האם הביטוח מכסה הוצאות הכרוכות בהארכת השהות במלון בחו"ל, למבוטח ולמלווה.

 

4. ליווי של בן משפחה קרוב במקרה אשפוז

 

במקרה בו חס וחלילה תידרשו להתאשפז בחו"ל תרצו, מן הסתם, שבן משפחתכם הקרוב יסעד וילווה אתכם. לכן, מומלץ לרכוש פוליסה הכוללת החזר בגין הוצאות טיסה הלוך ושוב של בן משפחתכם הקרוב לבית החולים בו אתם נמצאים.

 

5. ביטוח דירה ישמור על ביתכם כשאינכם בארץ

 

אם אין לכם ביטוח דירה קבוע, רצוי שתרכשו פוליסה ייעודית לנסיעות לחו"ל, אשר תכסה את הבית מבחינה ביטוחית בהיעדרכם. כך תוכלו לנפוש בראש שקט, ולדעת שביתכם בטוח גם כשאתם נעדרים. פוליסות אלו מאפשרות כיסוי ביטוחי לבית לפרקי זמן קצרים, בשונה מביטוחי הדירה הסטנדרטיים, שמחייבים את המבוטח לזמן מינימלי של שנה לפחות.

 

לסיכום, בשום אופן אל תבטלו או תדחו את רכישת פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל רק בגלל חשש לביטול. התוצאות של נסיעה ללא ביטוח עלולות להיות גרועות משמעותית בהשוואה להוצאה על הפוליסה. בנוסף, במרבית הפוליסות, לרבות אלו שמוצעות במסגרת המומחים ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס, קיימת התייחסות לאפשרות של ביטול הנסיעה, שכוללת החזר בתנאים מסוימים. אלו כוללים, במרבית המקרים, ביטול נסיעה בגין אשפוז של המבוטח או של בן משפחה קרוב, אובדן של קרוב משפחה מדרגה ראשונה, גיוס למילואים או מחלה, וזאת לתקופה בת כחודשיים לפני מועד הנסיעה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש