עצות מומחי נדל"ן בחו"ל למשקיעים סולידיים – עשו ואל תעשו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/5/2017 09:42 ● ערב ערב 2811
מהי הסיבה לפנייה להשקעה בנכסי נדל"ן בחו"ל ואיך תדעו שאתם משקיעים נכון? לפניכם עצות ממומחים שיודעים בדיוק מה צריך לעשות!
עצות מומחי נדל''ן בחו''ל למשקיעים סולידיים – עשו ואל תעשו

 

למה נדל"ן בחו"ל ולא בארץ?

 

מאז שמשה כחלון קיבל את תפקיד שר האוצר, הוערמו עוד ועוד קשיים על משקיעי הנדל"ן בארץ. הכוונה הייתה כמובן, לעזור לזוגות צעירים לרכוש דירה ראשונה על ידי הורדת הביקוש והעלאת ההיצע. תוצר הלוואי היה קושי של משקיעים להשקיע בנדל"ן בארץ וחיפוש אחר אפשרות אחרת.

 

האפשרות האחרת

 

הפתרון היצירתי שתפס תאוצה בשנים האחרונות הוא רכישה של נדל"ן בחו"ל במקום בארץ. המקומות המבוקשים ביותר הם ארה"ב ומדינות שונות ברחבי אירופה. הביקוש הרב למקומות אלה נובע בעיקר מהקלות היחסית בהשקעות אלו לעומת השקעות דומות בישראל.

 

השקעה דרך חברה

 

אם אתם מתכננים רכישת נדל"ן בחו"ל, תוכלו לעשות זאת בעזרת חברת השקעות, המתמחה בתחום זה. יחד עם זאת, כאשר אתם פונים לחברת השקעות, חשוב שתבדקו את המקצועיות של אנשיה ואת אמינותם. זכרו! מדובר על עסקת חייכם והיא יכולה להוביל אתכם לרווח גדול או להפסד גדול.

לדוגמה, אם אתם רוצים לרכוש נדל"ן בחו"ל של intoo, בדקו שאתם בעלי השליטה וכך תוכלו לקבל את כל ההחלטות החשובות לכם כמו לדוגמה, באיזו חברת ניהול להיעזר.

 

סיכון אישי

 

כשאתם משקיעים בנדל"ן, בין אם בארץ ובין אם מחוץ לה, בדקו האם היזם משקיע מההון העצמי שלו. ככל שהיזם משקיע יותר מכספו שלו, כך תוכלו להיות יותר בטוחים, שהוא יעשה הכל כדי להבטיח את הצלחת ההשקעה וגם לדעת, שהוא בעצמו מאמין בהשקעה שהוא מציע לכם לבצע.

 

זמינות הכסף

 

מרבית האנשים, כשהם מחליטים להשקיע בנדל"ן, מעוניינים להשקיע לטווח ארוך. אך לעתים נסיבות החיים משתנות והמשקיעים מוצאים את עצמם במצב, בו הם זקוקים לכסף או פשוט מתחרטים על ההחלטה שהם קיבלו. לכן חשוב לבדוק, ובעיקר במקרים של נדל"ן בחו"ל, שבמידה ותרצו לחזור בכם מההשקעה, תוכלו לעשות זאת תחת תנאים סבירים.

 

אחוזי ביטחון

 

אמנם השקעה בנדל"ן נחשבת לבטוחה מאוד ביחס להשקעות מסוגים אחרים, אבל חשוב לזכור שגם השקעה כזו לא מבטיחה הצלחה ב-100%. לדוגמה, אם אתם רוכשים נכס במטרה להשכיר אותו יתכן, שבמשך תקופה ארוכה לא תמצאו שוכרים וכך, באותה התקופה, לא תקבלו הכנסה מאותו הנכס. כלומר, אם אתם מתכננים להחזיר תשלומי משכנתא באמצעות תשלומי השכירות, כדאי שתהיה לכם גם תכנית חלופית לעת הצורך.

בהמשך לטיפ האחרון, חשוב גם לוודא שהסיכון שאתם לוקחים באותה השקעת נדל"ן בחו"ל לא תשאיר אתכם במצוקה קשה במידה וההשקעה לא תצליח. כלומר, אם עסקנו בתכנון תכנית למקרה שבו הנכס לא מושכר למשך תקופה כזו או אחרת, חשוב גם לחשוב על מקרה שבו לא תוכלו להשכיר אותו כלל ולמעשה, כל ההשקעה לשכם תרד לטמיון.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש