בעלי עסק? אל תחסכו על מיגונו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/4/2017 13:12 ● ערב ערב 2806
מיגון העסק הוא תנאי חשוב להמשכיותו. לכן, אם בבעלותכם עסק, מוטב כי לא תחשבו במונחים של חיסכון, אלא תשקיעו בכל האמצעים הנדרשים כדי לשמור עליו כמה שיותר מוגן, בטוח ובטיחותי.
בעלי עסק? אל תחסכו על מיגונו

אחד החששות הגדולים עמם בעלי עסקים מתמודדים הוא פגיעה בפעילותו השוטפת של העסק. הקמת עסק דורשת השקעת מאמצים, משאבים כלכליים וזמן יקר ולכן אף בעל עסק לא היה רוצה שכל ההשקעה שלו תרד לטמיון. היות ולפגיעה בפעילות העסק יש פנים רבות, חשוב וכדאי להיות ערוכים לכל. השקעה נוספת במיגון העסק תוכל לחסוך עוגמת נפש בעתיד, להפוך את המרחב העסקי למקום הרבה יותר בטוח ובטיחותי ולספק לכם שקט נפשי. לכן אם בבעלותכם עסק, מוטב כי לא תחסכו, במיוחד בכל הקשור למיגונו.

 

הגנה בפני שריפות, התלקחויות ודלקות

 

התקנת מערכות כיבוי אש בעסק היא פעולה מאוד חשובה אש בכוחה להציל רכוש, קל וחומר חיים של בני אדם. כך, במקרה שפורצת דליקה בעסק או בקרבתו, בכוחן של מערכות כיבוי אש לזהות את מקור האש, להתריע על סכנה, לדווח לגורמים הנכונים ואף לפעול כדי למגר את השריפה. כמובן שלשם כך יש לבחור בחברה אשר מספקת פתרונות כיבוי אש מתקדמים אשר מבוססים על טכנולוגיות משוכללות ועל תקנים ישראלים ובינלאומיים. כמו כן, יש לוודא כי מתקיימת התאמה אישית לצרכים העסקיים, לרבות לגודלו של העסק ולשאר משתנים אשר יכולים להשפיע על הבחירה.

 

הגנה מפני פריצות וגניבות

 

דרך נוספות להגן על העסק היא על ידי מערכת מצלמות אבטחה אשר מאפשרת לכם לדעת ולהיות במעקב אחר מה שקורה בעסק, גם כאשר אינכם נמצאים בסביבה. הציוד יקר הערך אשר קיים בעסקים לא פעם מהווה פרצה אשר קוראת לגנב ולכן קיימת חשיבות רבה להרחבת מערך האבטחה וליכולת לעקוב אחר הנעשה בחלל בכל רגע נתון. בעזרת מערכות אבטחה והתרעה, אתם יכולים למנוע פריצות וגניבות הן מחוץ לארגון והן בתוכו וכך להקטין את סף החששות שלכם במידה משמעותית.

 

שירותי גיבוי וניטור

 

ישנם גורמים רבים אשר אינם תלויים בנו ויכולים להוביל לנזקים כמו למשל שריפות, הצפות וכיוצא בכך. לכן, מלבד התקנת מערכות מתקדמות, חשוב כי יהיה לכם גיבוי אשר יאפשר לכם להתאושש מכל צרה במהירות ולחזור לפעילות השוטפת בהקדם האפשרי. גם כאשר מדובר בעסקים קטנים אשר לרוב לא עומד לרשותם תקציב גדול, חיסכון על מיגון ואבטחת העסק הוא לא אופציה. בדרך זו תוכלו לקוות לטוב אך להיות ערוכים לגרוע מכל וליהנות ממענה מקצועי ומתקדם המותאם לצרכיו של העסק, קל וחומר לאירועים בלתי צפויים אשר עשויים לפגוע בפעילותו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש